Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
„O nejbohatším muži světa... -IV. z kolekce \"O Jellymannovi G. III\"
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 18.10.2002 (19:35:40)
další>

„O nejbohatším muĹľi svÄ›ta... -IV.


Jellymann G. se doÄŤetl v „seriozním“ tisku o (( toho ÄŤasu )) nejbohatším muĹľi svÄ›ta, pocházejícím z vrstev téměř nuzáckých; onen muĹľ, Japonec, majitel realit v oblasti Tokia, snad vĹŻbec nevycházel ze svého pokoje (( -„kanceláĹ™e“, v jednom z vyšších pater jedné z nejvyšších zdejších budov)) , který byl navíc úplnÄ› bez nábytku (( a se“zastĹ™enými“ ÄŤástmi stÄ›n ze zvukotÄ›sného skla; neexistoval svÄ›dek ovšem, který by mohl Ĺ™íci, Ĺľe by ten muĹľ ty sklenÄ›né tabule byĹĄ jen na okamĹľik nÄ›kdy rozestĹ™el, aby tak mohl pohlédnout dolĹŻ, do mÄ›sta, kterého znaÄŤná ÄŤást mu vlastnÄ› patĹ™ila)); . -Téměř celou podlahu mÄ›l pokrytou plánem mÄ›sta a blízkého okolí, návrhy výstaveb, studiemi s prognózou dalšího rozvoje, demografickými, klimatickými i politologickými studiemi, i studiemi o „postavení“ Japonska v nejrĹŻznÄ›jších oblastech v rámci regionu, tehdejšího takzv. „západu“, i celého svÄ›ta, ...; -atp., atp.


Netelefonoval, nefaxoval (( malé poÄŤítaÄŤe v této jeho dobÄ› ještÄ› nebyly )); pomocí svých sekretářů vydával vydával pĹ™íkazy, co kde koupit, co kde prodat, a co se snaĹľit udrĹľet.


Pil jen ÄŤirou vodu, i jedl velmi stĹ™ídmÄ›; jen obÄŤas -v intervalech zdánlivÄ› nahodilých- dopĹ™ál si nÄ›kolikanásobnou porci rýĹľe, a relativnÄ› vÄ›tší mnoĹľství skopového, ÄŤi tuÄŤnÄ›jší ryby; -to pak nechával si donést i rĹŻznÄ› veliký pohárek -ÄŤi spíše kalíšek- silné, neĹ™edÄ›né koĹ™alky.


ManĹľelku a dÄ›ti nemÄ›l, a jeho rodiÄŤe zemĹ™eli ještÄ› v dobÄ›, kdy byl relativnÄ› mlád; - i tak je ale, pĹ™edtím, od své plnoletosti vídal jen zĹ™ídka.


VeÄŤer uléhával spoĹ™ádanÄ› na neohebnou, tvrdou podloĹľku na podlaze, kryt jen lehkým pĹ™ehozem, a s maliÄŤkým polštáĹ™kem pod hlavou; -konával to, i bez jakéhokoliv ÄŤasoměřiÄŤe umÄ›lého, prakticky pĹ™esnÄ› v tutéĹľ dobu; - podobnÄ› téměř pĹ™esnÄ› tak se i ráno probouzel.




Přesto svůj statut jen tak tak udržel.


Obsahy jeho snĹŻ pak Jellymann G., poté, co ověřil si nÄ›která fakta z toho ÄŤlánku, po nÄ›jakou dobu bedlivÄ› zkoumal.


.„



Poznámky k tomuto příspěvku
jelen (Občasný) - 19.7.2010 > Posralo se ti kódování, je to škoda
<reagovat 
jelen (Občasný) - 19.7.2010 > To by mě teda zajímalo, jak se ti tohle podařilo, pokoušel jsem se najít kódování, ve kterém to je a nepodařilo se mě to.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 20.7.2010 > jelen> 

"... -má to zřemě něco společného s japonštinou; ... ... -Zdálo se mi to ještě nějak

 

 

 

"nedodělané", a tak přišel zřejmě tento "zásah" "vyšší moci"; -zkoušel jsem to vkládat opakovaně, ale bylo to víceméně "...stejné"...; ...ale zase nějak zvlášť mě to neudivuje, "podobné věci" se mi stávají častěji, v nejrůznějších oblastech života. ...-má to prostě zřejmě ještě "dozrát" -etc.; ...

."


<reagovat 
 jelen (Občasný) - 21.7.2010 > Zeanddrich E.> Pokoušel jsem se to opravit, bez úspěchu, to je uplná rána do tváře mému sebevědomí.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 23.7.2010 > jelen> 

"...-jó, člověče, mi tu dole na Zemi jsme jen malí "páni", a sebevědomí je

 

 

 

 

nám zde často bráno "naprosto" plánovitě; ......

 ."


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter