Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci On the road z kolekce IL2006
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 13.12.2006 (09:29:13)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

undefined

Negevská poušť, Izrael, 11/2006

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mishela (Občasný) - 13.12.2006 > pekné pekné. Vubec me sice nenapadlo že jde o stopaře.. Spíš čůrací pauza a fotografka, bo s tim musela dál za keřík, měla jedinečnou panoramatickou vyhlídku :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.12.2006 > Mishela> Konečně někdo rozumnej! ;) Přesně ses trefila až na důvod mého odběhnutí dále do pouště... šla jsem po keříku, ale kvůli jiné potřebě = fotit ho! ;) Byl tam jeden takový hezky fotogenický ;) Díky a blahopřeju k dobrému oku či spíše ke zdravému rozumu ohledně stopování uprostřed pouště... ;)

<reagovat 
Periskop (Občasný) - 13.12.2006 > já ti nevím, jestli je to dodatečným doostřováním, nebo kompresí... ale třeba to auto vypadá jak nalepený...trošku škoda toho druhýho stopaře, že je ztracenej... a asi bych se nestyděl vyretušovat patník... sice by to byl zásah do reality, ale myslím, že ku prospěchu věci... no, pindy, to základní, dobrej krajinej záběr oživenej mikropříběhem... je fajn.
Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 13.12.2006 > Periskop> ztracenej.. ztracenej bude az to auto odjede a zustane tam sam.. tedy, to by bylo jeste ok, ale je tam porad nekdo za tim zatracenym objektivem..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.12.2006 > Periskop> autíčko vypadá jako papírová maketa už na originálu = úhel, světlo, použité filtry (CPL MC + přechodový)
zastáncem retuší jsem taky, ale tohle byla prostě taková pro mě nosná momentka, že se mi do toho nechtělo zasahovat... dík!
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 13.12.2006 > toono> to bude vždycky... všim sis vůbec, že jsou tam ty stopaři dva?
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 13.12.2006 > Mishka> jasně, to nebyla výtka, jen takovej přípodotek... s těma stopařema jsi mě nasr... taková hezká představa to byla... :-))))

ale já potkal stopaře i v death valley... :-)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 13.12.2006 > Periskop> hele, ne.. ja se na misciny veci vetsinou vubec nedivam.. rovnou kritizuju..
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 13.12.2006 > toono> konečně někdo, kdo to řekne na rovinu!
<reagovat 
horlivec (Občasný) - 13.12.2006 > pravda.. jen kouzlo okamžiku.. ale hezký kouzlo :o)
Body: 4
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 13.12.2006 > Docela prijemna momentka z cest... ale cim dyl se na to divam, tim mi to pripada normalnejsi...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 13.12.2006 > Zuzzz> hmm.. faze opetovneho zblizovani.. hmm..
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 13.12.2006 > .
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 13.12.2006 > ale ne.. musim priznat, ze se mne to jako asi libi.. jako barevne a vubec.. tohle se ji nahodou, nahodou, nahodou povedlo.. asi nejake poustni zatemneni..
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.12.2006 > toono> asi fatamorgana.. tezko rict jestli na me ci Tve strane! ;)
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 13.12.2006 > a panorámámátko jaký by tam bylo, úúú

Body: 5
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 13.12.2006 > mimochodem, taky jsem myslel, že se tam šli jenom vyscat - co jsem vyhrál? :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.12.2006 > pusto z hlavy> za špatnou odpověď jsi vyhrál velké kulové! ;)
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 13.12.2006 > Mishka> neva, to se taky může hodit :-))
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 13.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 13.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
káda (Občasný) - 14.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 17.12.2006 > Fotka líbí. To sis to hnala Negevskou pouští na jih do Elatu k Rudému moři? Nebo spíš zpět do Tel-avivu?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 17.12.2006 > čtenář> Z Jeruzaléma do Eilatu dálnicí č. 40 středem pouště, zpět z Eilatu k Mrtvému moři po dálnici č. 90 podél východních hranic... Oboje krásná nezapomenutelná cesta!
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 13.12.2006 >

je sem slyšel, že když turista v izraeli dá izraelci do ruky bibli, nebo z ni jen bude citovat, ze ho zavrou, je to pravda???

 


<reagovat 
  RD (Občasný) - 13.12.2006 > agovirin> Izrael je demokraticka zeme s nekonfesijni Ustavou.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.12.2006 > agovirin> :)) ?? slysela jsem zvesti o tehle zemi ruzne, ale tohle se mi teda moc nezda... jaky by meli k tomu duvod? ;) pochybuji o tom, ale nezkousela jsem! :) za rok bych se tam ale snad chtela podivat zase, tak muzu otestovat.. :)
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 13.12.2006 > Mishka> 

Radši to nezkoušejte.


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.12.2006 > agovirin> zajimame ale ten duvod..?? hanobeni Pisma ci jako co?
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 13.12.2006 > Mishka> to já nevím, jen jsem to někde čet.
<reagovat 
 Čtenář - 17.12.2006 > agovirin> Izraelec není jen ten, kdo vyznává židovskou víru. Já jsem pracoval s Izraelcem, který byl křesťan, takže tomu by asi Bible v ruce moc neublížila. Takže je to blbost.
Jo takhle kdybys dal někomu do ruky trávu, to by sis taky mohl pohnít dvacet let ve vězení v poušti.

<reagovat 
  RD (Občasný) - 13.12.2006 > agovirin> Nechci radit, ale neni na case zacit cist kvalitnejsi tiskoviny? Pro zacatek treba Haaretz Daily
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 17.12.2006 > čtenář> Izraelec samozřejmě neznamená automaticky Žid, ale to snad většina lidí ví. Státní příslušnost a náboženství jsou stejně jako u nás dvě rozdílné věci...
<reagovat 
 Čtenář - 17.12.2006 > Mishka> ...no jo, většina lidí to ví, jenže agovirin zřejmě ne:-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 17.12.2006 > čtenář> mi to z jeho poznámek tak zákonitě nepřišlo, že by si to takto myslel...
<reagovat 
gongey (Občasný) - 18.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 14.4.2009 > "

."
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter