Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Moje děti
Autor: čekanka_učekaná (Občasný) - publikováno 3.8.2006 (00:46:35)
http://czlit.cz/main.php?pageid=4&news_id=628&PHPSESSID=f3387873b267c6335ba73f9cd2b05531


Poznámky k tomuto příspěvku
hajka (Občasný) - 3.8.2006 > :)
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 3.8.2006 > no jo... proč se trochu nepochválit?
<reagovat 
 čekanka_učekaná (Občasný) - 3.8.2006 > Skafloc> dobrý na tom je, že se právě nechválim sama, i když to umim taky dobře :-)))))
<reagovat 
delikt (Občasný) - 3.8.2006 >

čarodějko magnetická :))))


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 5.8.2006 >

úspěch ti přeju, ale tohle je chucpe:)


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 5.8.2006 >

úspěch ti přeju, ale tohle je chucpe:)


<reagovat 
 čekanka_učekaná (Občasný) - 5.8.2006 > ztratila> protože nevim, co je to chucpe, tak mlčim, ale předpokládám, že to nebude nic hezkýho, že ne :-)))))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 5.8.2006 > Viz Václav.
<reagovat 
 čekanka_učekaná (Občasný) - 5.8.2006 > ztratila> tobě se taky zdá, že se cpu na totem? :-))))) omyl, jen si sem ukládám obrázky, na to je totem vhodnej :-)))))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 5.8.2006 > Tak trochu lžeš: publikuješ tu i krátký prozaický texty, který vzápětí mažeš... Mám ti je ukázat?:) Jinak už všechno řečeno.
<reagovat 
 čekanka_učekaná (Občasný) - 5.8.2006 > ztratila> Tak trochu lžu, zkusila jsem to, smazala, nic z toho. Nějak nevim, oč ti jde, ale tohle je přesně vono, nepřátelský prostředí. tak oč ti jde? patří to sem? řeklas mi, že bylo hloupý sem dávat link na článek o mý knize. A co dál? Oč jde dál?
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 5.8.2006 > Čekanko, že ti někdo něco vytkne, není ještě znakem nepřátelskýho prostředí. Pravda je, že tenhle tvůj krůček byl minimálně diskutabilní, čili jsi musela podobný (pobavený, udivený, odmítavý) reakce čekat. K pozitivní prezentaci sebe a svý knihy to nebyl nejchytřejší krok. Do rubriky recenze/rubrika to v žádném případě nepatří. Jinak je to čistě tvoje věc, která mě nezajímá. Tvůj odchod z Totemu jsem zaregistrovala, každý si to tu může v dávný historii dohledat, já nemám tolik času, zájmu ani energie. Měj se hezky a polepši se:)
<reagovat 
 čekanka_učekaná (Občasný) - 5.8.2006 > ztratila> a ještě - mazat to nebudu, mohli byste to použít proti mně :-)
<reagovat 
 čekanka_učekaná (Občasný) - 5.8.2006 > ztratila> ano, čekala jsem leccos, byla to provokace, ale polepšit se nehodlám, jen jsem se přesvědčila o tom, co už jsem věděla
a muj odchod... :-))) trvám na tom, že jsem měla pravdu :-)
nechodim sem, nebrouzdám tady, nevyznám se tady, donedávna jsem nevěděla, jak najít konkrétního autora, třeba by mi bodla pomoc, tim nechci říct, že ji chci, ale je smutný, že vás to nenapadne :-) vytknete chybu, ale nepomůžete ji napravit :-) je mi líto, polepšit byste se měli vy, ne já
a času na zbytečnosti máš, jak je vidět ažaž :-)))))

pa
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 5.8.2006 > http://www.totem.cz/enda.php?a=39525
Nápovědu najdeš na téhle adrese. Pokud by ses obrátila na kohokoli z redaktorů, pomohl by ti.

<reagovat 
 čekanka_učekaná (Občasný) - 5.8.2006 > ztratila> hm, koukám, že ty jsi redaktor :-) ale já se na tebe neobrátila, že :-)))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 5.8.2006 > a na některého dalšího redaktora ses obrátila?:)
<reagovat 
čtenář čekanka - 5.8.2006 > ne, proč? to se musí, když sem člověk chce něco napsat? chtěla jsem sem tohle vložit a našla jsem tam recenzi, tak jsem to tam dala, pokud jako redaktor přijdeš na to, že to neni úplně v pořádku, nemůžeš na to prostě jen upozornit? ne, ty "chucpe"
tak já mám jasno :-)
<reagovat 
delikt (Občasný) - 6.8.2006 >

Chucpe je specifický druh druh drzosti či opovážlivosti, ať v negativním nebo případně i pozitivním smyslu........... Ačkoli původně označoval na zápornou vlastnost, pojem chucpe získal zejména v angličtině (kde je standardní pravopis chutzpah) zajímavé pozitivní konotace. Zatímco původní chucpe se používá rozhořčeně k popisu někoho, kdo překročil hranice přijímaného zdvořilého chování ze sobeckých důvodů, v angličtině výrazu chutzpah může být použito v obdivu k nonkonformní, ale nebojácné sebejistotě.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Chucpe


<reagovat 
čtenář čekanka - 6.8.2006 > a je mi úplně jedno, co si o mně kdo myslí :-)))))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 5.8.2006 > http://cs.wikipedia.org/wiki/Chucpe
já to slovo chápu v původním významu (= hloupý a drzý). Jestli se cpeš na Totem nevím. Každopádně z vlastní zkušenosti vím, že pokud někdo odněkud ukřičeně odchází a pak se tam vrací, chce to od něj jistou (a někdy velkou) dávku sebezapření, ačkoli zvolí zdánlivě hrdou pózu "z lednice už jíst nebudu, přinesl jsem si vlastní jogurt". Na Totemu se samozřejmě mluví o knihách zdejších autorů a oni se hřejou na výsluní, ale zatím nikdo nebyl tak hloupý a drzý, aby to vlípnul do týhle rubriky. Napsala jsi snad recku na svou knížku? Chtěla ses s ostatními podělit o názor na vlastní knížku? Neumíš číst?:)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 6.8.2006 > ztratila> Ehm..jsem negramot, ale co že je na tom tak enormně hloupýho a drzýho? A proč že se má kurňa čeky polepšit??
<reagovat 
 čekanka_učekaná (Občasný) - 5.8.2006 > ztratila> Vhodnější rubriku jsem bohužel nenašla a nikam se necpu, jen jsem doufala, že trošku zčeřim vody, což se mi, jak je vidno, daří. Tak hloupá a drzá, abych psala "recku" na svou vlastní knihu, to nejsem. A Totem mi nepřijde, jako lednice, spíš jen mrazák, je mi líto. Nevim, co ty víš, nebo nevíš o mým odchodu z Totemu, nejspíš nic a nejspíš tě, ani¨nikoho jinýho můj náhled na věc nezajímá. No to nevadí, nečekala jsem tu demokracii :-)))))
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 5.8.2006 > Je přece naprosto jasné, že rubrika Recenze, názory tu není pro bezduché vkládání odkazů. Když už máš snahu se pochlubit (skoro jsem si "neodpustil" poznámku, připomínající tvůj poslední neslavný odchod z Totemu), tak v rubrice Knihy.

Koš
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 6.8.2006 > Václav Mráz> 

Vašku když chceš, zvládáš lecos perfektním dvojtaktem:o)

 

Nicméně bacha, když je mičuda nahuštěna duchem "bezduchého" děsně moc to skáče:o))


<reagovat 
 čekanka_učekaná (Občasný) - 5.8.2006 > Václav Mráz> Mimochodem, děkuju, že sis neodpustil poznámku o tom, že sis málem neodpustil poznámku, v tobě jsem se teda fakt nespletla :-)))))
<reagovat 
 čekanka_učekaná (Občasný) - 5.8.2006 > Václav Mráz> to není bezduché vkládání, to je velmi duchaplné vkládání a púotřebu pochlubit se jsem prostě měla, tady, jinde ten odkaz nenajdeš :-)))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 5.8.2006 > čekanka_učekaná> to připomínám každému, kdo při odchodu tříská dveřmi a po vychladnutí by nejraději pokradmu vklouznul zpátky, klidně i schránkou pro poštu
<reagovat 
 čekanka_učekaná (Občasný) - 5.8.2006 > Václav Mráz> seš hloupější, než jsem doufala :-)))))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 5.8.2006 > čekanka_učekaná> tys naopak konstantní - žádné výkyvy se záblesky inteligence ;-)
<reagovat 
 čtenář čekanka - 5.8.2006 > Václav Mráz> já to nebudu komentovat, je to zbytečný
<reagovat 
Adina (Občasný) - 6.8.2006 > A vůbec, autorce Lence Sedláčkové posílám pětibobek :)
Body: 5
<reagovat 
Adina (Občasný) - 6.8.2006 >

Takže fajn. Křičet umíme a vymýšlet pseudodůvody taky.


<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 6.8.2006 > mno, přijde mi, že je tady krz to zbytečnej humbuk...žij a nechej žít...nejblíž mám asi k názoru delikt
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 7.8.2006 > tak to je hustý
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 6.8.2006 > Maxi, ty dobře víš, že když tady v minulosti kdokoli vložil příspěvek pouze ve formě odkazu na jinou stránku, tak se mu to dávalo do koše. A humbuk si kolem toho udělaly "slečny".
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 7.8.2006 > Václav Mráz> Humbuk je takové zvukomalebné slovíčko...:))))))))
<reagovat 
 čekanka_učekaná (Občasný) - 7.8.2006 > Václav Mráz> tak to do toho koše šoupněte s patřičným vysvětlením a zbytek je zbytečnej, ne?
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 7.8.2006 > čekanka_učekaná> to, že jsem to "šoupnul do koše s patřičným vysvětlením" bylo první, co jsem pod tímto příspěvkem udělal

ostatní vřeštění jaksi na můj vrub nepadá
<reagovat 
 čekanka_učekaná (Občasný) - 7.8.2006 > Václav Mráz> jo aha, takže když ty napíšeš KOŠ, tak to je jako v koši? :-))))) aha :-))) tak to pak jo :-)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 6.8.2006 > Ano, delikt, odkaz na tohle slovníkový heslo jsem sem dala včera:) Jinak (Adino), "polepši se" je ironie, někdo to používá i jako standardní pozdrav:) A dál - je to taková smršť několik na několik:) - tahle rubrika je vyhrazená reckám a názorům, který sepsali uživatelé a vloží je sem formou příspěvku. Není to prostor pro reklamu nebo odkazy na cizí texty. Pokud se čekanka chtěla pochlubit, měla několik jiných, poměrně výrazných možností: rubriku knihy, kterou najdeš v horní liště, fórum, nějakou formu spolupráce s redakcí... Na redakci se mohla obrátit i v případě, že systému Totemu nerozumí, jak uvedla výše. Tohle prostě není nejvhodnější způsob sebeprezentace, mně navíc není sympatický to, jak afektovaně tu (obrazně řečeno) rozhazuje ručičkama a jak si "konfliktnost" tohohle svýho kroku užívá, vypadá to spíš, jako by se snad ani nechtěla pochlubit, že se jí něco povedlo, ale spíš si před někým načechrat peříčka, prostě jako by si léčila nějakej mindrák. Což je její věc. Každopádně není první zdejší tištěná a drtivá většina autorů to zvládla s větší noblesou.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 8.8.2006 > ztratila> a proč  teda tolik povyku pro hovno, ztratilo? proč prostě "s větší noblesou" (cha!) nenapsat čekance "máš to v blbý rubrice bejby, hoď to tamatam" - pokud už teda zas někdo nezapadá do vašich rubriček? proč je tedy hned zván drzounem a hlupákem (btw já osobně si nemyslím, že drzý hlupák je skutečný význam slova, na které jsi dala odkaz..)? 
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 6.8.2006 > ztratila> 

Jo a jak se projevuje to, že čeky to s noblesou nezvládla? :) Ironii jsem celkem i pochopila jen mi prostě přijde dost nepřiměřený tady řvát fuj fuj čekanko styď se :) No nevím, ale čekančina kniha byla uvedena na trh zhruba před třičtvrtě rokem a za tu dobu tady zas až tolikrát zmínka o tomto díle neproběhla a sama se tu prezentuje poprvé. To už teda spíš byla víc prezentována na liteře kde publikuje převážně. Tady jsem četla jen toto. A navíc se fakt podle mýho názoru má čím chlubit:o)

 

Navíc ten náznak afektovanosti co tu figuruje prostě má to svý.


<reagovat 
 čtenář čekanka - 6.8.2006 > ztratila> Já nejsem ZDEJŠÍ :-))))) a odhadlas to dobře a asi jsi geniální, když ti to bylo jasný hned od začátku :-))))) mimochodem, mám tu nějaký "nepřátele", který ¨tohle mý čechrání peří a léčení mindráků taky zvládli s větší noblesou :-) a to ani nejsi muj nepřítel :-) a nebo jo :-)))))
<reagovat 
delikt (Občasný) - 6.8.2006 > chi, todle je fakt poučná taškařice.. Bóže.. :)
<reagovat 
 čtenář čekanka - 6.8.2006 > delikt> jsi poučená? já ne. jak jsem překročila hranice slušnýho chování, nebo co se to tam píše?
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 6.8.2006 > čtenář> 

no, poučení z toho plyne, že idioti sou všude a navíc se koncentrujou.. kurva, kam už by člověk měl dát recenzi, než do recenzí (přestože ji nenapsal sám)?! Do citátů snad?! Bóže... tolik povyku pro hovno... :/

(cha, eště mě napadlo, že kdyby ta recenze nevyznívala tak nadšeně, možná ba byli i čutálisti shovívavější! :)))


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 6.8.2006 > delikt> copak, máš absťák po švédské trojce?
<reagovat 
 čtenář čekanka - 6.8.2006 > delikt> no s tim se ale počítalo, víš, to je přesně ten důvod, proč to tady visí
no, nespletla jsem se a jsem z toho radostná :-)))))
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 8.8.2006 > Václav Mráz> 

... co je to absťák?? a co je švédská trojka, bejby??? :)

t


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter