Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 17.6.
Adolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí J.J.J. ... mezihra
Autor: Lamarski (Občasný) - publikováno 15.11.2005 (13:26:51)
další>


Lamarski (Občasný) - 16.11.2005 >

Díky za kritiku, je fajn když to s někým člověk může rozebírat:) Ano, máš pravdu, samotné to smysl ztrácí, ale v průběhu dalších kapitol se spojitost objeví, proto se mi to nějak nechtělo  přifařit jen k jedné z nich (bylo by to matoucí). Je to jen vsuvka, mezihra.

Jako sloupek bych to nenazvala, je to příliš dlouhé. Jako povídka je to nesmysl, takže fejeton je odpovídající (z pohledu toho novináře, ber to jako jeho dílo, i když je to vymyšlená postava).

Slovem domocil jsi mě překvapil, už jsem si myslela že mi nadáváš:).

A nakonec ty doláčky. Rusové jsou nacionalisté, ale rubl ekonomice už nevládne. Navíc po drsné měnové reformě v 98 (1:1000) je dolar brán jako stabilní měna. Takže asi tak;)

 

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lamarski
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 (6) 7 8 10 12 13 14 15 16
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter