Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mezi ruskou Mafií 1.
Autor: Lamarski (Občasný) - publikováno 20.7.2005 (10:24:48)
další>


 p74 (Občasný) - 7.12.2005 > Lamarski> Dobrý den u dodatků:

Tak začneme, milá dinosauřice. Kam bych asi tak měl koukat? Nemám ve zvyku číst příběhy od konce.:-) Že se Vám nelíbí, je vcelku Váš problém a jsou věci, které opravdu nemusím vědět:-) Jestli je nejmíň dobrá, pak se velmi těším na další. Jen doufám, že nezklamou.
Rozkrývání děje čtenáři před čtením také nepovažuji za dvakrát šťastné (nevyčítám, jen už mi nepište co přijde - jaký bych potom měl důvod číst? Narozdíl od redaktorů mám totiž tu výhodu, že mohu číst jen co chci:-)
poznámky
Začnu dětma - nechápu tam to bohužel, myslel jsem to samé co Vy. A uvedl jsem, že mě zamrazilo. Z toho, že se pomstila a s ledovým klidem k tomu použila dospělého člověka. Nečekal jsem, že přijdete s takovou verzí. Líbí se mi, není ani utopistická ani nereálná a nádherně jste se vyhla scénáři typu "zachraňovaná malá holčička", které nemám moc v lásce (pořád se opakuje). Její jednání naznačuje (budoucí) silnou odolnost a navíc to předchozí lhaní do kapsy: "tatínku, ty spíš...." - velmi dobře napsané.
Tatík umře/neumře - vy jste autor, já čtenář. Pište si svůj příběh a neříkejte mi jej, přečtu si ho - bude to zajímavější(opakuji se, vím).
Kulhánek - neřekl jsem, že to je napsané - myslel jsem, že styl je v jistých ohledech podobný. Osobně miluji Kulhánkovy knihy.
Pokud už jej chcete číst před dopsáním - (nedoporučuji - je strašně chytlavý - dokonce, možná proto, že ty knihy znám téměř nazpaměť, ovlivnil můj slovník a v hovorové mluvě používanou větnou stavbu) -, doporučuji, abyste začala od začátku. Přestože se jedná o samostatné knihy, zejména u posledního románu je velmi mnoho odkazů na předchozí tvorbu.
První: Vládci strachu - upířina - první, tedy slabší, ještě ne tak propracovaná, ale je krátká, tak se to dá snést.
Druhá: Cesta krvec - výborná - perfektní a nevím vůbec jaká ještě. Je třeba se trošičku prokousávat začátkem, posléze se rozjede sama. Jedna z těch knih u kterých je čtenáři líto, že skončila... Kniha má dva díly: 1. Dobrák a 2.Cynik
Třetí: Divocí a zlí: Slabší než cesta krve, jinak poutavá spíše pro mužskou část populace: víc bojů, více střelby, více "síly", více krve, více cynizmu. Vcelku dobře rozložená, místy trošku rozvláčná, ale dá se. Má čtyři díly: Čas mrtvých, Hardcore, Temný prorok, Kříže
Čtvrtá: Noční klub(1 a 2) - skvělá četba - dokonalý humor mezi potoky krve.... přeji příjemnou zábavu
Má vyjít: stroncium - těším se, ale mám obavu (vzhledem k avizované budoucnosti), že nebude tak dobrá (a hlavně že jí bude podobná) jako Cesta Krve.
Chvilky se rozhodně strávit rozhodnu, ale dnes ne. MOžná zítra, možná příští týden.

PS: já předpokládám a velmi rád se ve svých předpokladech mýlím. Vyvíjím si spoustu cest, kterými se děj může ubírat a jsem mile překvapen, když tu originální neobjevím, nebo když se v četbě kříží jednotlivé (mnou vysněné) cesty mezi sebou. Pak je to paráda. A když se budu nudit, tak se nebojte, dám Vám to pěkně sežrat:-)
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli p74
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 10 12 13 14 15 16
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter