Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Věřím...? z kolekce Malé návraty
Autor: R.Samildanach (Občasný) - publikováno 1.5.2002 (00:53:05)
další ve sbírce>


Golden Norek (Občasný) - 2.5.2002 > ach ne, davová histerie... za co se tady hodnotí, za básničku, a nebo za to, co autora pouze motivovalo (bohužel výsledkem je... no co je výsledkem? Cosi velmi uvolněného bez jasné průvodní myšlenky), co nadchne každého citlivějšího jedince? Zelená je možná barva naděje, i když pochybuji, zato fosforová na mne působí celkem toxicky. Postrádá to smyslu. Ságy psané tisíciletým inkoustem oceánů, no to snad ne. Když už si libuješ v prázdné megalomanii, tak na stupnici tvrdosti najdeme i tvrdší kámen než žulu. Máš tam jeden překlep - nebezských. Konečná otázka zní: co nabídl autor nového, objevného, chytře zpracovaného? Připadne mi to trochu instantí polívku. No a tak dál.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Golden Norek
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 1 2 3 4 5 6 7 (10) 10 11 12 13 14 15 16 17 19 20 21 22 23 24 25 27 28 29 30 31 32 34 35 36 37 39 40
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter