Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Vlak do stanice Prosperita
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 10.2.2002 (18:15:50), v časopise 28.2.2002


Kajman (Občasný) - 25.3.2002 > Hele, člověče, já se v tom nechci babrat, vlastně mi je to i dost jedno, máš plné právo, myslet si, cokoliv se ti zamane, jak vidět, cítíš se býti sám nejpovolanějším soudit co a jak je, k čemu byly jaké důvody a příčiny a tak jakékoliv mé další námitky a poznámky jsou zhola zbytečné! Já si zůstanu u prostého faktu, že nejspíše to budu já, kdo nejlépe ví, proč píše a co ho k tomu vede, ač mi jistě namítneš, že to je omyl. Pokud to kdokoliv vnímá jinak, má na to naprosto plné právo, tím bych tuto debatu skončil, bylo by to dál jen mlácení prázdné slámy. Já budu celkem logicky dál trvat na tom, že takový ubožák, za jakého mě máš, nejsem, ty si budeš dál myslet, že ano, a na tom už se asi nic nezmění :o) Nejlepší tedy bude, když se začteš do někoho, jehož texty ti přijdou narozdíl od mých vtipné,ironické a prosty nenávisti, komplexů a neupřímnosti, budiž ti to plně přáno. Našlo se i pár lidiček, kteří nemají dojmy totožné s tvým názorem, ale tak je to správně... Měj se a ač je to marné, rád se znovu ohrazuji proti použití slova nenávist, o té rozhodně nemůže být řeč...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kajman
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter