Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
El Laberinto del Fauno, Pan´s Labyrinth, Faunův labyrint 2006
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 28.3.2007 (14:29:43)


Kajman (Občasný) - 29.3.2007 > Oplatace: Ahoj, no, ona je to fakt jen taková noticka, měl jsem v práci před odchodem asi deset minutek a před tím jsem to probíral s kolegou a protože to nikdo neviděl, bylo mi líto alespoň malinko neupustit páru, protože jsem opravdu celý den myslel na úžasný žážitek, který mi ten filmeček dal. Proto žádné dlouhé rozbory, vlastně se z toho nedozvíš o filmu lautr nic, jen mé nadšení, což bylo cílem, ani jsem nechtěl víc prozrazovat, pro podrobnosti mrkni třeba na csfd (http://www.csfd.cz/film/221638-laberinto-del-fauno-el/) nebo imdb (http://imdb.com/title/tt0457430/). (Dočteš se tam, že mé nadšení, naštěstí, není ojedinělé - csfd = 85%; imdb = 8.5/10) Co (nebo kdo) je axxo nemohu říci, bo bych nabádal k nelegálnostem :o), ale zkus juknout na google... Jinak ten rozpor v anglickém a španělském názvu tam takový skutečně je, nevím proč a holčině je, řekl bych, nepátral jsem po tom a zaznělo-li to, nepamatuji se přesně, nějakých deset, dvanáct (herečce - skvělé - bylo při natáčení každopádně dvanáct)... (Chtěl jsem k tomu prdnout nějaký plakátek, fotku, ale jak jsem tu roky nebyl, nějak mi to nejde, online editor ne a ne fungovat...)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kajman
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter