Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Filosofické vedení života
Autor: centaur (Občasný) - publikováno 19.11.2001 (21:22:27)


 3022 (Občasný) - 9.1.2002 > čtenář> Dobrá, možná se mýlím ve své "odborné analýze podstaty článku a fundované kritice jeho obsahu", ovšem to co ti zdřejmně uniká, je skutečnost, že ná si na nic nehraji, nesnažím se ze sebe udělat pana mistra hovořícího o skutečnosti či pravdě, ukazující ji těm hloupým. Říkám jediné a to je můj skromný soukromý názor. Ten, odproštěn od civilizované slušnosti, asi zní následobně:

Slovutný studovaný autor tohoto článku je zdřejmně si hraje na iteligenta tím, že pindá a pindá o tom, co by srozumitelně a stručně mohl, nadevší pochybnost, říci dvěmi, třemi, nebo nanejvíš čtyřmi větami.

Možná se mýlím, možná se pletu, možná mi má intelektuální ubohost nedovolí plně pochopit hloubku jeho myšlenek, ale osobně se necítím méněceným. Myslím, že když už ne výjmečným (kdo by jím nechtěl být), pak alespoň prostým a průměrným člověkem jsem, a pokud mi článek jakéhosi Jasperse připadá jako nevýznamné a zbytečně obšírné pindání o ničem (nebo o něčem, to je koneckonců úplně jedno), kde je chyba? V ubohosti průměrného prosťáčka jakým jsem asi já, nebo v neschopnosti onoho Jasperse, říci svou myšlenku jasně, stručně a srozumitelně, aby byla k užitku i těm "hloupým"?

Osobně si myslím, že v tomto článku nebylo řečeno nic světaborného ani kdovíjak podnětného a poučného. Ovšem pokud se mýlím a já jsem onu podnětnost nepochopil, soudím autora: to ty jsi onen hlupák, to ty jsi nedokázal říci nic, čím bys mně zaujal.

Jako čtenář mám na tento soud nepopiratelné právo. Pokud je někdo jiného názoru, nebráním se diskusi, ale ať mi kdokoliv ze zde přítomných promine, dosud tu nebylo řečeno nic, co by mi ukázalo jinou "hloubku" onoho "díla", než nad jakou já vědomě ohrnuji nos s tím, že je podána "deseti pindy a jedním užitečným slovem".
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli 3022
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter