Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tmavomodrý svět
Autor: Tina (Občasný) - publikováno 13.6.2001 (10:10:43)


Oplatka (Občasný) - 4.1.2002 > Nevím, jestli si to ještě někdo teď, po těch pár měsících, kdy jsem se ke článku dostala já, přečte, ale přesto se pokusím něco říct.Pokud jde o recenzi - vidím, že je to zřejmě autorčin styl, napsat několik velmi povšechných vět o ději a potom několikavěté shrnutí bez nějaké snahy o hlubší náhled, takže už nebudu známkovat. Pokud jde o film - velice mě překvapuje, že Hudson vynáší Kolju nad Tmavomodrý svět...Kolja je podle mne nechutná kýčárna a já jsem šla tentokrát do kina se strachem z obdobné bezbřehé sentimentality...A byla jsem příjemně překvapena, nakolik se ji tady Svěrákům podařilo udržet na uzdě. Zejména příběhy vedlejších postav (Mrtvý, Sysel) působily velmi realisticky. Ze záběrů z komunistického lágru mě také mrazilo. Co mi absolutně nesedlo, bylo chování Angličanky; její vztahy k hlavním hrdinům mi přišly zmatené a nepochopitelné. A pak se mi vůbec nezdálo, že letadlo pilotované Vojtíškem zmizelo pod vodou snad ve vteřině, ale možná, že tomu jenom nerozumím. Na každý pád si myslím, že to bylo dobré, ne přímo oslnivé, ale udělané slušně (opět ve srovnání s hlubinami kýče, do kterých se Svěrák propadal v předešlém filmu).
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Oplatka
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter