Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
cast obalu CD pro TheRest z kolekce underground
Autor: yvans (Občasný) - publikováno 13.3.2006 (12:23:28)


yvans (Občasný) - 13.3.2006 >

2: Mishka: Dekuju za opravdu konstruktivni kriticky komentar :) nemyslim si ze dilka jsou uplne bez myslenky. Je me jasne ze po obsahove strance je to slabsi...Ono, nejakou myslenku to ma, ale zrovna u tohohle by se to dalo omluvit pac je to vec takova trosku komercnejsi. Je to ta cast CD ktera je pod obalem a ta mela byt neco jako moje prezentace. Nacpal jsem toho do te kolaze mozna opravdu moc, ale snazil jsem se dodrzovat onen garazovej styl, kterej kapela prezentuje. Prvky jsou opravdu takove sourode nesourode (ten vyhublej mladik v divnym posedu jsem napriklad ja ) "facko" v rohu je zase takovy neznicitelny vozitko kapely, kterym jezdi na vystoupeni...vsechno ale beru, teprve s tim tak nejak zacinam, grafice se venuju rok a teprve ted jsem se poradne naucil chodit v PS a snazim se pomalu co nejvic oprostit od prefabrikovanych vektoru z netu...jeste to bude asi nejakou dobu poradne skripat, ale s podporou, jako je napr. i Tvuj komentar...

  Diky,

yvans


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli yvans
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter