Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Poslat mail správci

Podpořte nás, chcete-li

 
Totem podzimní z kolekce Gentleman
Autor: Gentleman (Občasný) - publikováno 23.10.2001 (09:04:13), v časopise 23.10.2001


Martin (Stálý,Redaktor) - 23.10.2001 > Souhlasím ve všem s SShanem, jen abych to doplnil. Tu stať ohledně přednesu bych tak kriticky nehodnotil. Jak byla o něco kratší, než-li minule, nabyla zase na druhou stranu komorní atmosféry. Ten_s_kytarou, který v JazzClubu přednášel poprvé, nejen mne, co jsme seděli vzadu v hloučku, moc příjemně překvapil svým kultivovaným projevem. Chyběl tam pianista, který by dělal doprovod, ale jinak bych ze svého pohledu přednes tentokrát hodnotil na jedničku s *, jakož i divadlo Kyvadlo, které do vystoupení dalo ze sebe vše, co mohlo. Škoda jen, jak jsi již napsal, těch ukecaných hlasů z venku, které přehlušovaly scénu, to místy hodně rušilo. U kapely, která hrála posléze, byť třeba neměla tolik času na zvukové zkoušky, mne dost mrzelo, že hlavní kytara nebyla naladěna prakticky vůbec, ze začátku jakoby se navíc nedovedli hudebníci mezi sebou dohodnout, tréma dělá zkrátka své, to je pochopitelné... Vážil jsem si ale, že si celý repertoár od textů po muziku skládali sami, věřím, že pokud se časem hráči mezi sebou sladí, mohou z toho vzniknout pěkné věci.

Body: 3
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Martin
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter