Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Ostré je nebezpečné
Autor: romann (Občasný) - publikováno 25.9.2001 (11:59:10), v časopise 25.9.2001


Martin (Stálý,Redaktor) - 5.10.2001 > Apropo, když jsme u těch významů, váza má význam pro kytku. Ano, váza má svůj význam. Má však význam pro kosmonauty? Dost pochybuji a přesto má význam, tak jsem tu svou poznámku mínil. Numerologie a astrologie Ti budou Romanne v této řeči houbelec platný, víš jak by byl slovník toho, kdo by promlouval skrze věci, kdyby se řídil jen pojmy, jako ve snářích? "Zdá se Ti o černé kočce? - Tak to zemřeš." Víš, kolik je lidských situací? Je jich jistě více než slov či vět či přirovnání, proto nelze udělat snář, který by fungoval, proto nelze založit vědu, která by takto učila naslouchat. Naslouchání srdcem má přeci daleko širší spektrum pojmů, než nějací tzv.astrologové a numerologové, kteří věří něčemu matematickému, co je tímto omezené. Mimochodem, když píšeš věčně o Bohu, také v Bibli se dočteš třeba o nesmyslnosti snářů atp. Bible Tě učí vidět, naslouchat, cítit,... ne se omezovat takovými nesmysly, jako jsou numerologie atp.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Martin
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter