Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
měsíc
Autor: g morr (Občasný) - publikováno 25.9.2003 (02:52:31)


 g morr (Občasný) - 16.11.2004 > ariel> 

rozlišení přízemnost / primitivinost x banalita se mi líbí. ne že by to mělo ostrou hranici, ale je to užitečný a funkční rozdělení. v konkrétních textech ale většinou bývá ta při-zemněnost udělaná pomocí něčeho konkrétního. předmětů, detailů, když to řeknu blbě – reality. to ty nemíváš. co není výtka, protože jistě se dá "sedět na zemi" bez židliček, "držet při zemi" bez držáků či m/Madel.

 

každopádně: neříkám, že to dokážu rozlišit. netroufám si tvrdit, že bych to dokázal ve svých textech, netroufám si tvrdit, že to bezpečně poznám v cizích. a nevím, ani, jak je to ve tvých textech s filozofujícím x filozofickým. proto jsem to taky neříkal na plnou hubu. čistě hypoteticky: kdybych třeba na tvoje texty měl psát recenzi, bylo by lepší v týhle otázce "zaujmout stanovisko" –  jsem rád, že ju nepíšu. budu to promejšlet za pochodu.

 

jo, ještě ta světonázorová prdel neboli pozadí. pokud na mne nevypadne ze samotného textu, nebudu se jím zabývat. jiná věc by mohla být, kdyby bylo součástí textu (třebas i součástí oddělenou) nebo kdybys jí měl v jinejch textech explicité. to by pak bylo možné pracovat s kontextama.

 

i když samozřejmě ten přístup "jenom text tady a teď" zůstává možnej a legitimní pořád.

 

co ještě – nevím, jestli by se mi někdy chtělo k mým textům psát poznámky a uvádět je do kontextu: musíte chápat, že když jsem psal tohle, měl jsem na mysli filozofii starých kulutr mezoameriky...

 

trošku píšu nesouvisle. se mi to dycky na webu stává. ale rád cokoli budu dopovídat, esli se mi íčko nedaří bejt dobře textu strukturátor...

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli g morr
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter