Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.4. > PřilítliMimozemšťani> 






Já popravdě nevím, jak moc je depopulace pro většinu lidí tak nějak stravitelná, hlavně to, co tady píšu, nijak nesměruju na tu většinu, v tu jsem ztratila víru v období 6/2021 – 5/2022 a počítám s její likvidací. Přes kočkování, zmařený mimosmyslový projekt GF až po ukrofaši skandál mi vzali víru.
Mně osobně je depopulace nechci říct příjemná, ale je pro mě nadějná, protože to řeší veškerý další vývoj člověka, kdy bude početně zredukován, ovšem bude mu navýšena kvalita. Kdybych náhodou zdechla při depopulaci, tak bych to asi neviděla jako nějakou tragédii pro svůj osobní spirituální inkarnační vývoj, zřejmě se spokojeně a blaženě vrátím na loď. Mě hřeje myšlenka, že zůstanou jen ti duchovně vyvinutější s lidskou duší, kteří na tomto světě zařídí konečně normální lidskou společnost a že tedy případná další inkarnace do této rasy, kterou schytá každý, kdo tu chce něco zařídit, by mohla být už v něčem podnětnější, méně hororová a dalo by se skutečně něco dokázat normální konstruktivní činností.

O to jde.

Nehodlám brát ohledy na pocity nějakých bezvěreckých, nebo nábožensky věřících omezenců, kteří mají jeden svůj mizerný život a žádnou vizi a tím pádem jsou drťka, která bez přesahu do čehokoliv většího jen tupě jde zlu na ruku, jednoduše ovladatelní strachem a „slovem božím“, ať už je to jakákoliv slátanina, od Bible po seznam.cz

To je jak brát ohled na plevel, nebo potulné hyeny.
Navíc princip depopulace je jasný.
Když někomu ukradnou chovnou stanici šlechtěných psů, nebo kultivovanou zahradu a on ji po dlouhých epochách konečně dostane pod kontrolu a najde chovnou stanici plnou zablešených prašivých hyen a vořechů a záhony zarostlé hnusným náletem a plevelem všeho druhu, tak co s tím?
Budou ošetřovat plevel, aby se mu dobře dařilo a z vořechů dělat labradora a husky?
Asi ne, co.

Usmrtit, nebo neusmrtit, to je otázka, já si myslím, že usmrtit rychle zábleskem je eticky v pořádku, jediné, co mi vrtá hlavou, je hygienická, ne etická stránka věci.
Nevím, co bych dělala s prašivými čokly. Jestli bych je v ohradě taky usmrtila zábleskem, nebo bych ty blešáky někde koupala a zařizovala jim psí důchod.
Fakt nevím.
Ale rozhodně bych se nesnažila je nějak zlepšovat.
S plevelem je to jasné – ten se prostě brutálně vyrve a složí na kompost, nebo rovnou spálí, že. Přitom je taky život, i rostlinky mají duši!
GF tvrdí, že všechny ty idioty ve skutečnosti odvezla na náhradní planetu simulující tu naši a tam jim běží program odpovídající jejich degenerativnímu vývoji. Aby se z toho i tak jako nějak poučili. Tady máme mít klony těchto blbečků. Kteří zmizí elegantně při záblesku.
Takže blešák je přestěhovaný a tady po záblesku zbude několik roztomilých husky, labradorů, bernardýnů, původních vlků a dalších sympatických ušlechtilých zvířátek. Stejně tak jako v zahradě po dlouhodobém zpustnutí zůstane po vyčištění jen pár starších stromů a ušlechtilých vzácných rostlin, které se podařilo zachránit.
Pokud chce někdo namítat, že plevel je taky příroda a přirozené zplanění a zablešení je taky super, tak bych mu ráda připomněla, že tato planeta se bez lidí obejde, ale my bez ní ne a že „člověk“ je dost bizarní přešlechtěné zvířátko a když se chce měnit zpátky devoluční cestou na degenerativní zvířátko, tak se mu cesta může rozběhnout nečekanými směry.

Takže já se depopulaci vůbec nedivím a nemyslím si, že je to něco divného. Pseudohumanita nakazuje dělat vše pro depopulaci, ale navenek se nad ni pohoršovat, že vůbec takové slovo někdo používá.
Já ji chápu logicky, nemám důvod jakkoliv věřit jakýmkoliv oficiálním výkladům, vždyť jsou to hovadiny, tahá to za uši.
Kdo postaví velkolepé chrámy jak pro obry, aby tam nosil sochám jídlo? Když „chvíli“ předtím ještě někde honil v bederní roušce mamuta?
Ať jdou do prdele, vědci.

Prostě pravda je ta verze s mimozemšťany a když člověk začne používat mozek, tak to dává smysl, že je o tuto planetu válka.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter