Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.3. > PřilítliMimozemšťani> 




V perverzi v našem mediálním prostoru nejvíc vévodí iDnes. Myslím si, že kdybych byla odporný slizký chazarský žiďák, satanista a nenapravitelné hovado, nebo infiltrovaná zrůda, zlý mimozemšťan, co chce ukořistit planetu pro sebe a plně zotročit lidstvo, tak budu vést mainstreamové zpravodajství, jako je iDnes.
To je doopravdy sbírka morbidit, oplzlostí, odporností a perverzí, kdo kde co sehnal. Když to člověk rozklikne, má tam většinou nějaké hyperkorektní feminismy a jiné úchylárny z pera liberálů, které vždy a spolehlivě vytočí minimálně jednu vrstvu obyvatelstva, protože v těch článcích křivda střídá křivdu a rozum je označen za nežádoucí činitel. Pod tím hejká v diskuzi narušené a traumatizované stádo idiotů, co si myslí, že jsou „úspěšní“ a ještě nikdy je osud pořádně nezmáčknul.
Hned pod tím se pravidelně nachází něco z porna – buď úspěšná pornoherečka a její dojemné příběhy ze života, nebo nějaká morbidní kozatá svině, co si nechala přešít čtyřky na osmnáctky, ale pak se rozhodla prostě pro sedmičky, jímavý příběh divného buzeranta, nebo něco takového.
Normálního člověka na tom serveru není možné najít. Jejich sekce, která je placená, je otevřeně propagandistická prolhaná vymývárna, kde se lže a překrucuje kolikrát už v titulku článku.
To je typický produkt globalistického liberálního satanismu a chazarského žiďáctví, typická produkce okupantů této planety.

Kterým fakt nejde o peníze, jde jim o planetu.
Když už se nějaký strejc uvolí k tomu, aby si přiznal, že tedy doopravdy nějaké spiknutí je, tak se zasekne na přesvědčení, „že jim jde o peníze“ a protože jim jde o peníze, tak pochopitelně „potřebují lidi, aby se jim točily trhy“. Zřejmě to je maximum výkonu mysli, které je schopná tato rasa, která bystrostí úplně nevyniká.
Komu jde o peníze, proč by komu proboha mělo jít o peníze?
Každý, kdo něco chce a osnovuje proti lidstvu, chce planetu a zdroje pro sebe a ne peníze. Nikomu nevyhovuje 8 miliardové stádo pažravých idiotů, kteří čerpají zásoby, které se utvářely miliony let a teď se mají vyplácat na tlusté blbé spratky za X desetiletí.
A protože kosmologické podmínky jsou takové, že není možné vybít lidstvo a zmocnit se planety, tak jediná cesta, jak to udělat, je nechat lidstvo zredukované na limit, který se dá uhlídat a zdegenerovat je a zpracovat tak, aby ochotně a dobrovolně snášeli nacismus, otrocky dřeli pro nejhorší svoloč z vesmíru, žili v betonu, žrali sračky a „netrestali schopné“, ba jim hezky se slzičkou v koutku dojatě přáli ještě lepší život.

Tak daří se jim to, společnost třeba u nás za 30 let tak děsivě odešla a zfašizovala, že se jim to vyloženě daří.
Když třeba pozoruju dnešní teenagery, jak se pohybují ve večerních hodinách po městě a snaží se najít si nějakou tu fašistickou zábavu, což je čím dál větší problém, tak mě zaráží, že jsou všichni oblečení v černé, bílé a když chtějí jo vyniknout, tak v šedé.
Že se k sobě chovají debilně a pozérsky a nevynikají žádným zvláštním vtipem, tak to patří k mládí. Teenageři jsou vždy taková pozérská hovada. Ale stejně, tato generace je ještě víc vycepovaná do póziček a autenticitu mají dokonale potlačenou. Je z nich cítit děsivý strach a oploštělost, což skrývají do černých bomberů, případně černých mikin s bílými satanistickými čmáranicemi. To jsou fašounci, je to síla, proti moji barevné takřka hippie generaci s etno žebradly s jointem u huby, kteří si mohli dovolit opovrhovat diskotékami, jsou to vyloženě chudáci.
Zlaté dYskošky pozdního socialismu! Úplný ráj proti tomu, co mají tyto divné děti k dispozici.
Fašounská generace ve fašounské době. Myslím si, že je to i kosmologicky pořešené tak, že se do toho narodila nějaká drťka. A ne plnohodnotné lidské duše.
Připadá mi to dlouhodobě, že jsme tu zavalováni nějakým smetím z vesmíru, že ty současné děti už nemají lidskou duši. Jsou určení k likvidaci, tak to tak asi je.
Toto se nerozmnoží a když, tak málo.

Tak je fakt, že už i moje generace je oploštělé svinstvo. Já jsem výjimka, jak myslím. Už ve třídě ZŠ jsem byla výrazně soucitnější, než ty oploštělé filcky kolem. Třídní ke mně dávala šikanované děti, protože věděla, že u mě budou v bezpečí. Od 5 let jsou všichni této generace vychováváni k lásce k Američce a nenávisti k Rusku. S většinou z nich se nedá mluvit.
To jsou 80. léta, která plynule navázala na 70. léta a Husákovy děti, což je sociální experiment, který se hrubě nevyplatil. Aby každý 18 letý spratek měl dítě, které mu bylo u zadku, jen kvůli tomu, aby dostal byt … prostě špatný, zvrhlý nápad. Sice jich bylo hodně, ale hodně z nich byli a zůstali kriplové a oploštělý dobytek. Jejich debilní rodiče, co nenáviděli to Rusko, se stejně brzy rozvedli a svoje protiruské přemnožené haranty nechali, ať definitivně rozloží náš národ po revoluci. Svoji amorálností, satanismem, nenávistí k rozumu, spiritualitě a Rusku.

Takže děti těchto degenerátů, včetně těch z mé generace už jsou nesnesitelná toxická verbež a dnes se tyto satanistické fašistické děti plouží s pozérským úsměvem, černo-šedo-bílém oblečení a matlací placičkou, předstírajíc zábavu, vstříc své děsivé budoucnosti.
Kdy budou neplodní a s vysokou pravděpodobností je něco sejme, aby tu v takovém počtu neprudili.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter