Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.2. (10:08:06)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3. > PřilítliMimozemšťani> 



Jinak pogrom a další holocaust je zřejmě nevyhnutelná budoucnost, vše k tomu spěje. Teď si dementní žiďácká kavárnička liberálních úchylů všeho druhu určitě libuje, jak jsou ty strašný lidi, co věří na mimozemšťany, nemají vakcínu a mají rádi Rusko, pronásledovaní, jak jsou povolený cíl k likvidaci. Jako ti strašní dezinformátoři a konspirátoři, jako čarodějnice ve středověku ... žádný mystici nebudou žiďáčky otravovat, že?

Žádné debaty a diskuze nad tím zkurveným židovským pokrytectvím, žádné debaty, žádné diskuze !!! Kdo se odváží, půjde k soudu!
To je správný, že taková, jako já, jsou bezmocní a může do nich jebat za vládního přikyvování každá nízká anonymní filcka a vyřvávat u toho, že je žid!

Ne, to nevyvolává ten antisemitismus, to víte že ne ... on totiž vzniká tak jako sám od sebe totiž.

Hlupáčci naivní. Tak jo, teď mají pocit, že židi vládnou společnosti, že oni tedy vyhráli a mají právo nás masakrovat a nikdy se nic nezmění, že jako vyhráli ... jasně, dokud se jim budou hodit, bude to tak.
Ale to nejsou židi, to jsou satanisti, co to vedou, židovství je jenom zastírací identita.
Takže až budou potřebovat uklidit za svými činy, nacvakají do 5G jiné informace a davy dostanou antižidovské pokyny do hlavičky ... a najednou ty davy těch zkurvených debilních sviní na dálkové ovládání budou i jejich nepřítel, najednou žid nebude chráněný živočišný druh, najednou se zase dostane pod kola .... nehledě na to, že půlka muslimů je taky očkováno Pfizerem, ničím jiným, přesně tímhle programovacím svinstvem a oni NEmají rádi židy.

Takže najednou bude ten dementní dav, který si teď pochvalují, jak chrání kavárničku a pronásleduje protisystémové lidi, najednou bude stát proti nim.
A může se to stát doslova přes noc, jedno programovací spinkání a druhý den pogrom.

A jediní, kdo té psychoze nebudou podléhat, budou ti, co ji nepodléhají už teď.
Satanisti zametou a pak se bude zase zamačkávat slzička za oběti holocaustu, pogromu?
Jděte už do píči.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter