Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.2. (10:08:06)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.3. >



Jáhl sepsal další zasvěcený článek. Vyzvěděla jsem, že je asi docela pohádkář s těmi sex orgiemi v Bosně, že si prostě cucá z prstu blbiny. Čemuž bych se nedivila, jestli chce být specialista na sekty, co hulí a se svým zmetek ksichtem se uživí blbými kecy o všelijakých bizarních sektách a jejich sex aférách, tak musí mít taky nějaké zajímavosti. A když nejsou, tak vytáhne porušování lidských práv nucenou sterilizací při změně pohlaví, případně si vymyslí sex orgie pod pyramidou, s tím, že na tyto štěky Rouran reagovat nebude a nikdo, kdo byl s Rouranem v Bosně, na sebe nebude chtít veřejně upozorňovat. Aby to potvrdil, nebo vyvrátil.

Takže technokratický vizionář Jáhl vyvrací potvůrky ve svém novém článku:

https://slisty.cz/pruvodce-sektami-fiktivni-mimozemske-rasy-a-jak-se-v-nich-vyznat/?fbclid=IwAR0wEUuwr7o4sPY-_fiaCeXnzMjVbv8s-PHt_sidIUmD8On9nkFRsCs1lK0

Píše: "Dalším důležitým prvkem ufo-náboženství jsou „temní mimozemšťané”, kteří se pokoušejí o naší eliminaci, popřípadě zotročení. Říká se jim různě, ale jak později uvidíme, v moderní době se zpopularizovaly názvy jako „ještěří lidé” nebo „šediváci”. V konečném důsledku je však název irelevantní – temná strana slouží jako strašidlo a motivátor jednotlivců. Zkáza hrozící planetě dokáže mnoho lidí dohnat k činům, které by běžně nespáchali. Zlí mimozemšťané vlastně nahrazují démony tradičních náboženství a pomáhají věřícím vysvětlit příčinu zla ve světě. Zároveň tyto příběhy zasahují do popkulturní sféry a dostávají se skrze filmy i k lidem, kteří v mimozemšťany doopravdy nevěří. Jaký to může mít vliv si ukážeme na prvním z ufo-náboženství, totiž nechvalně známé scientologii."

Jde o to, že mě jsou nějaký scientologové, nebo jiná sekta nastrčená od NWO upřímně u prdele. Ale to zlé přepadení byla realita, respektive to mohlo být tak, že nacistické útoky byly realitou, ale jak je známo, šediváci existují, je mnoho fotek, svědectví ... skoro přiznání Pentagonu atd.
Pochopitelně, zlé potvůrky, co daly USA nacistům high-tech na ovládání mysli, (což nastartovalo "technologický boom" má vést ve výsledku ke kyborgizaci rasy), nemají zájem, aby se o nich vědělo. Tak vyslali technokratické neoliberální demokraty a satanisty a ti se vzali za ruce a vysvětlili nám, kde je ten rozum.

Naštěstí, bez ohledu na tyto idiotské akce, toto již nemá šanci nikoho jakkoliv ovlivnit. Slouží to jako intelektuální šidítko pro akademickou sféru, aby se duševně nerozpadli.

Ostatní lidi v transformaci se už naučili praktikovat nějaký druh obrany a příjmu energie a pracovat s vědomím atd., přijímat planetární a vnější vesmírné energie, rozvíjet vědomí, postupovat evolucí, atd.



"Všechny tyto příběhy měly dokazovat jedno — že Amerika je sice technologicky vyspělá, ale uvnitř morálně shnilá. A pokud vám to až nápadně připomíná sovětský narativ, tak máte pravdu. Ufologie vznikla ve 40. a 50. letech jako ozvěna studené války. Všeobecná paranoia v době mccarthismu, neustálá hrozba nukleární války a nové špionážní technologie jako balóny nebo alternativní prototypy stíhaček — to vše nahrávalo divokým spekulacím a fabulacím."

Hm, zajímavé, jak jsou to všechno jenom kecy. Jak mě jedné krásné listopadové noci 2015 nakontaktovala obrovská neslyšná světlice přes celé údolí, jež pulsovala, podle naší telepatické mluvy a jak jsme se krásně shodli, že musíme sejmout USA .... to sou kecy, to není možný. To USA je vevnitř moc hodný ve skutečnosti a fšecky tydle kecy sou komunistický zlo, říká technokratický satanista.

"Jak však doba pokročila, bylo zjevné, že ufologie neví, kam pokračovat. A toto bylo na globální úrovni přerušeno až úspěchem hnutí Allatra."

To je strašný, tyhle žvásty. On si fakt myslí, že je nějaké organizované ufologické hnutí, které někam neví, kam pokračovat.
Ty vole, GF už vše asi tisíckrát sdělila, ale tady blbeček si zacpe uši a vyzobe projekty CIA k diskreditaci celého fenoménu.
To chce klid a zhluboka dýchat.

Zase ukázkový příklad sviňáren podle známého střihu.
Nic nového pod Sluncem.

Jinak k židům se vyjadřovat kolem Jáhla nebudu. Pro mě je to zločinecká banda, co z Egypta ukradla mimozemské technologie a spolčila se s Drakoniánským Jehovou, započala dlouhou tradici "smluv s ďáblem", tzn. výměna lidskosti za techniku. 40 let s tím chodili po poušti, aby stará generace vymřela a zapomněli na poslední zbytky lidství z Egypta. Co jsem navnímala ze svého zážitku, tu nemůžu ještě jasněji popisovat.

V židovství jsem navnímala nějakou jednu kliku dávných mudrců typu Šalamouna, kteří se vážou k Chrámové hoře v Jeruzalémě. Tam jsou nějaký mudrci, kteří mi nelezou na nervy. Jinak je to nezvedená zločinná cháska. Tedy nechci to vztahovat na všechny židy veskrze, protože takto to nefunguje. Je však pravda, že židovství je nejprolezlejší svinstvo široko daleko a jestli to chtějí rehabilitovat, tak hodně hodně štěstí a zázračného štěstíčka. Spíš s tím budou muset vyklidit pole, protože jejich Jehova je popravený a až se dozvědí pravdu, tak budou kurevsky rádi, že jsou rádi.



"Nejnovější radikální ufo-hnutí, které se na našem území objevilo, je hnutí Novija Gána Sepata. Založil jej Milan Berger a představuje typický produkt novodobé ufologie."

Typický produkt ... to snad není pravda. Na první pohled podvodnický floutek, že kdyby si tam sedl Macháček s jointem, tak bude říkat racionálnější věci a ten že je typický produkt???? To je šmejd.
Stejně jako všechna ta "typický ufologická hnutí", Vždyť aby člověk přežil tyto války, tak se musel těmto všem sviním vyhnout obloukem.

A teď o tom nějaký technokratický satanistický čertík píše historii.
Bože.
Nechutné.

Ale což, ať si jsou bezvěrci ukováni do zla technokracie a ať na to zajdou. Ti, co se transformují, už se naučili obranám a práci s vědomím a vitálními silami.







<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter