Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.2. (10:08:06)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.2. > PřilítliMimozemšťani> 





Naši zemi vyrveme z pohůnkování Američce, však ono je těch sviní, co tyto zrůdnosti v naší zemí zařizují, taky někdy konec. Za mého života půjdou od válu, A kdyby ne, zůstanu tu po smrti strašit a budu bojovat proti nim ze záhrobí, kdybych se náhodou neprobudila na lodi. Tak, jako tisíce jiných duchů. Slovany nedostanou, i kdybychom měli strašit v záhrobí třeba tisíc let, tak budeme a pak ty špinavý svině prostě sejmem!

Už mi pijou krev celý život, naštěstí se u nás později probralo aspoň pár lidí a zabránilo později nejhorším svinstvům.

Kupř. Klaus, kterému vděčíme za to, že Národní knihovna není ta úchylácká perverzní slizárna od Kaplického:



To jsem se dozvěděla z tohoto článku:
Praha přišla o stavbu, na niž by se jezdil dívat celý svět, říká Eva Jiřičná
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/audio-podcast-galerie-osobnosti-praha-prisla-o-stavbu-na-niz-by-se-jezdil-divat-cely-svet-rika-eva-jiricna-245362#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Píše se tam:
"„Klausovi se ta budova nelíbila,“ říká jako hlavní důvod, proč z projektu sešlo.
Kdyby tehdejší prezident Václav Klaus aktivně nevstoupil do diskuze o tom, jestli má v Praze na Letné vyrůst moderní stavba zvaná Blob či Chobotnice podle návrhu architekta Jana Kaplického, budova už by dávno stála a jezdil by ji dnes obdivovat celý svět, je přesvědčena Eva Jiřičná."

Svině stará úchylácká, ať se vrátí do Británie a neotravuje tady. Má přece řád úchyláckých ještírků z Británie ne?

Kdyby nebylo několika ještě jakž takž normálních lidí, tak z nás tyhle špinavý svině už dávno udělaly nevkusný lunapark, atrakci pro tokijské turisty, nevkus, neony a nasráno v hlavě, nejvyhlášenější centrum totálních dementů široko daleko! Přijďte se podívat na hnusný fialovo zelený chrchel, nějaký dementní dědek, co nenáviděl národ, se chtěl pomstít, čumte!!!!!

Si pamatuju, jak svobodná debata byla kolem tohoto výsměchu. Tou dobou jsem byla na VŠ. Tam bylo POVINNÉ tento odporný hnus na přesdržku schvalovat jako vrchol vkusu a umění.
Protože Američka. CCCP srpy a kladiva jsou proti tomu pohoda.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter