Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.2. (10:08:06)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.2. > PřilítliMimozemšťani> 



Bezvěrectví dělá z lidí slabé tvory nejvíce ovladatelné strachem a vlnovými technologiemi a démonickými egregory. Kupř. velké nepřátelské entity, Drakoniáni, nikdy nejdou po bezvěrcích, v nějakém mystickém slova smyslu. Ti jsou automaticky jimi ovládaní, jsou v síti. Ti je nezajímají. Taky jsou málokdy jakkoliv přínosní, tzn. jsou blbí, jejich rozsah mysli je nicotný atd.

K tomu, aby se dalo toto svinstvo porazit, je třeba lidí věřích spíš na úrovni vědoucích. Lidí ve stavu, jako byli první křesťani, že se nechali sežrat lvy, než aby odřekli svou víru. Lidi přesvědčené, kteří ví, jak to je.
K tomu je třeba silná víra v posmrtný život, v reinkarnaci, ve věčný vývoj ducha. V nesmrtelnost, svým způsobem. Jen člověk, který zná tento princip, má dost duchovních zkušeností, se nebojí smrti víc, než následků v budoucnu, když teď uhne zlu a vychechtané tlamě bestie.
Já totiž moc dobře vím, že když nechám ty bezvěrecké kriply zhatit svět a tok inkarnačních linií technokratickým transhumanismem, to JÁ vyžeru ty následky. Protože chápu, jak funguje reinkarnace.

Všichni pokrytečtí prolhaní křesťani si myslí, že tou dobou budou v šuplíku v nebi a bezvěrci si myslí, že jich se to netýká vůbec, protože stihnou do té doby zdechnout ... ale ono hovno, hovno, v té době se tu budou ploužit ve svém očipovaném zotročeném těle na dálkové ovládání, ale to si tihle idioti neuvědomují.

Ke zjištění pravdy by bylo potřeba skopnout NWO z vědy a znovu prověřit ty ověřené případy, kdy se v hypnoterapii, či případně jinak otevřela vzpomínka na minulé životy, která byla ověřena jako pravdivá ... a samozřejmě ten jev porzkoumat veskrze.
Kdyby panstvo chtělo, určitě by objevilo.

Jinak kdo chce, má důkazů dost a většinou i dost vlastních zkušeností s mimosmyslovým přenosem informací, mimotělesným pobytem mysli, předvídáním budoucnosti a dalšími skutečnostmi.

Bohužel, bohudík, institucionárně přikázané náboženství nefunguje. Dokázala to všechna invazivní náboženství, která jsou ve své kosmologické podstatě nefunkční, protože postrádají reinkarnaci - Islám, Křesťanství a Materialismus - Ateismus.
Vše násilím, vše nevydrželo až tak dlouho, akorát Islám má šanci v budoucnu, pokud se transformuje. Protože je doposud živý, jako náboženství a má tedy k tomu potenciál.
Ateismus a křesťanství je už de facto mrtvé.
Protože populace není ateistická, pragmatická, populace je pověrčivá a vypatlaná.

Nakázat se nedá nic.

K určitému esoterickému standardu chápání, kam reinkarnace jednoznačně patří a který tvoří stavební kámen i pro vše ostatní - kupř. i mimozemské Poselství Amenti - se dopracovalo určité množství lidí. Ti by měli přežít.
Komu to nedává smysl, měl by vypadnout.
To by byla přísná frekvenční čistka, v kterou doufám, protože to je verze, že frekvenční skok nahoru přežijí jen připravení transformací.

Ale taky by se to dalo ustálit tvrdou rukou vědy, globálně a celosvětově. Tak snad se ty dva principy střetnou.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter