Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.2. (10:08:06)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.2. > PřilítliMimozemšťani> 








Jáhl pokračuje ve svém úsilí ohromit akademickou obec, sepsat diplomku a potřít mimozemšťany. Na svém YT „Zlý antikultovní aktivista“ natočil další video, kde srovnává sektu „Vesmírných lidí“ se sektou Novija Gána Sepatas, alespoň v názvu to tak má. Prakticky čte z jednoho článku z časopisu Dingir z r. 1999 a nic nesrovnává. Jáhl nemá žádné argumenty a vhledy, jen má výrazné grimasy a nic neřešící významné průpovídky plné faulů. Kupř. se vysmívá dřívějším strachům, že budou lidem dávat čip do ruky, že se to dodnes nestalo, ale ignoruje, že po poslední vakcínce držel magnet na rameni a že jsou tedy všichni tito už jeden velký čip a anténka – asi si to taky vysvětluje přilnavostí – tito si to vysvětlují přilnavostí, i když jim člověk ukáže magnet, který to skutečně byl a kde je přilnavost vyloučená. Ale to souvisí s odmítnutím té reality, což je obecně problém i s mimozemšťany. Protože jestli bylo Jáhlovo video k něčemu dobré, tak k tomu, aby mi došlo, jak je celá ta věc totálně absurdní, protože to, co se stalo Ivo Bendovi, je v něčem nápadně podobné, co se stalo mě a to přesto, že jsem se o Bendu a jeho sektu nikdy nezajímala. Bylo mi 14, když byl Ivo Benda na vzestupu, Aštar Šeran se mi nelíbil, nikdy nepochopím, proč by měli mimozemšťani vypadat jako nějaký buzny ze Star Treku v kombinézce a být celí blond. To považuju za faši věc, kdy se náckové chtěli legendami o těchto národech z vesmíru pojistit na případ, že by se jim povedla vyvinout technologie a porazit reálnou GF, že by pak přistáli jako blond andělé z nebe.



Protože Jáhlovo video mě sice inspirovalo a svým způsobem zaujalo, ale on čte jenom článek a ten je zajímavý sám o sobě, dám sem odkaz na ten článek:



Časopis Dingir, r. 1999, Kam kráčí Aštar Benda – začíná na 13. straně pdf

https://dingir.cz/archiv/Dingir499.pdf



Ivo Aštar Benda se nechvalně proslavil právě jakýmsi mimozemšťanem Aštarem Šeranem, který na Jupiteru asi straší dodnes, rozhodně se dodnes prohání v hlavách mnohých kontaktérů a to těch, co razí teorie Q-Annon o Bílých kloboucích a jsou fixlí na západ – typicky Elena Danaan, u nás kupř. Válková, ta taky komunikovala s Aštarem. Předpovídal kontakt a evakuaci a nic z toho se nestalo. Tomu bych se nedivila. To se mi stalo taky. Kontakt nepřišel.

Podle mě je to tím, že když je člověk nakontaktovaný a sejde se s GF, dostane se do tak hlubokého žalu ze stavu lidstva, že mu najednou připadá žít tu s nimi dál nesnesitelné. Když ještě žije v útocích NWO, tak jako já tehdy, je to věc, ke které se absolutně upíná a mimozemšťani mu musí tuto myšlenku podporovat, aby se nakontaktovaný nezbláznil, nebo nezabil. Takže oni – mimozemšťani – tvrdí, ano, je to v plánu, přistaneme, i když ví, že v časovém rámci, o kterém uvažuje kontaktovaný, je to lež. Ale dělají to proto, aby jim vydrželo medium. Takže když jsem se smířila s tím, že to není možné, neb jsou lidi dobytek a bylo by to vlastně kontraproduktivní, tak mi to přestali tvrdit. Sice někde v budoucnu, až na světě nebudou kriplové, se to stane, ale nyní, s miliony až miliardami konzumentů a satanizovaných lidí to není možné.



Co je ale zajímavé a co bylo v tom článku a co mě doopravdy zaujalo, bylo, jak k tomu Benda přišel, protože to podle mě odhaluje hodně. V článku je popsáno, že Bendu inspirovala nějaká paní Miluška Drsková, která kupř. také tvrdila, že v naší zemi se bude vše rozhodovat (což je mimozemská pravda, skutečně jsme v kontaktérském projektu nejvytíženější země) a Benda se kvůli její inspiraci také začal kontaktovat.

„Miluška se prý poté seznámila s Ivem Bendou, který byl jejími sděleními nadšen. Přepsal je na počítači a za nějakou dobu se začal sám kontaktovat. Nyní je profesionálním kontaktérem.“



No tak to je jádro pudla, proč došlo k tak gigantickému poškození otázky mimozemských kontaktů vlivem vytvoření sekty, která slibovala to, co se nestalo a nastolilo přízrak Aštara Šerana. Já kupř. nejsem vedena k tomu, abych založila sektu a na lodi není žádný Aštar, ale spíš Alláh. I s Ježíškem. Což taky není neobvyklá vize kontaktérů, že jde v podstatě o naše duchovní mistry a náboženské bytosti.



Rozdíl mezi mnou a Bendou je ten, že já byla kontaktována, kdežto on začal s kontaktérstvím sám.

Já byla kontaktována, protože to byla jediná šance na přežití, když mě chtělo ze světa vysmažit nacistické NWO nepřiznaným psychotronickým a dalším vlnovým vojenským arsenálem – že pochopím GF a přidám se do války na jejich stranu, tím přežiju, když vyhrajeme, což se naštěstí zadařilo.

Ale Ivo Benda začal kontakt jako svévůli.



A to je jako koupit si vstupenku do pekla. Toto nefunguje. Člověk nemá telepaticky kontaktovat mimozemšťany, sám, jako první. To je stejné jako s channelingem obecně – je to výzva pro zlé entity a ty žádané bytosti, které kontaktér chce, takto nepracují, na požádání. Maximálně se člověk může „pomodlit“, ve smyslu vyslat žádost, ale nervat to hlavou. Pak třeba člověku přijde informace do snu, nebo něco takového, ale stejně to příliš nefunguje.

Jediná forma těchto snah, která byla hlídaná shora, byla forma, kterou předestřel Steven Greer ve formě tzv. CE-5, o čemž někdy mluví na Suenne Universe ta Alex. To je meditace na uklidnění a vyslání prosby o kontakt, který je ale o tom, že ty lodě se ukážou na nebi, není to o channelingu. Tzn. když se člověk dostane do dostatečné pohody a je otevřený, tak se mu mimozemšťani ukážou. To je hlavně o tom, co člověk unese, v jakém je psychickém stavu. Není tam ve skutečnosti až tak důležitý ten „signál“, mimozemšťané vědí o záměru těch lidí kolikrát dříve, než je to napadne. Je to vyloženě o tom, jestli člověk toto zvládne. Jsou tací, co to zvládli vyfotili / natočili. Tam jde o to, že když se to zadaří, je to jištěné tím viděným vjemem.

Je to něco jiného, než začít kontaktovat sám od sebe/ otevřít se zbůhdarma channelingu jako vyzyvatel.



Tam je 100% jistota, že se toho chytne nějaká svině. Takže, je to moje domněnka, ale myslím si, že Ivo Bendu tehdy kontaktovala ve skutečnosti CIA, skrze svoje psychotronické sítě a protože se jim náramně hodil. Protože CIA je založená nacisty a USA, protože ho vedou nacisti, mají jako jediný stát na světě problém s útočícími mimozemšťany. Toto se děje jenom USA. Je fakt, že GF je nemá rádo a oni nemají rádi GF.

Znají je moc dobře, znají jejich prostředí, znají jejich filosofii a jejich základní chtění je za každou cenu přerušit a zmařit kontakt s naší rasou, protože to znamená jejich definitivní konec. Nacistů, co chtějí kyborgovitě zničit svět.



Takže oni použili třeba 80% pravdy, ale 20% byla bohapustá lež. Všechno to strašení, plánované evakuace atd., zakládání sekty, postava Aštara Šerana – lži, které měly za cíl výrazně zdiskreditovat kontaktérské hnutí a reálně kontaktované osoby.

Zadařilo se, evidentně je Benda propíraný do ledasjaké laciné diplomky dodneška.



No jo, to bylo před víc jak dvaceti lety a je zajímavý, že ty mimozemšťani si s tím kontaktováním nedaj a nedaj pokoj mrchy jedny. Furt otravujou že jo.

Furt melou věci, co se náckům nelíbí.



Jinak, kde je pravda, no je to únavné to rozebírat, ale dejme tomu, že už se dokázalo, že věda akorát křečovitě zavírá oči před fakty. Tady skončil Benda, který nezajímal jednu ženskou a stejně ji nakontaktovala zase ta Galaktická federace. A zase říkaj podobný věci, jak před 20 lety. Dokonce je možný je i vyfotit, protože digi foťáky evidentně dokážou vyfotit éter. Domluvit se telepaticky.

No ale to nic nedokazuje, že. To je stejný, jako když si někdo v hypnóze vybaví život prosťáčka, který se následně prokáže v historických archivech, to taky nic nedokazuje o nějaký reinkarnaci, co. Když někdo vidí UFO, má halucinaci. Když to UFO vidí 100 lidí, jde o skupinovou halucinaci. Když někdo vyfotí UFO, je to fotomontáž, když to vyfotí 100 lidí, je to skupinová fotomontáž. Když má jeden kontaktér informace, jsou to vytržené žvásty, když má 100 kontaktérů stejnou informaci, jsou to skupinové vytržené žvásty…. Má snad smysl se ještě s někým hádat a něco někomu dokazovat?











PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.2. > PřilítliMimozemšťani>







S těmi Alláhy a Ježíši Kristy v Galaktické federaci se to má tak, to už jsem taky X krát napsala, že nejde o jednu osobu.
Jde o to, že vesmír má mnoho sfér a ty sféry si vytváří po celém vesmíru svoje bytosti se svým elementem. Tzn. hvězdy, planety, mimozemšťany, zvířata, rostliny, minerály. Třeba světelná sféra "Krista" se rozpíná stejně tak po celém vesmíru a proto existuje duchovní absolutní dokonalý Krist i mimozemšťan Krist, který už není tak dokonalý, ale přesto má tutéž kvalitu a element. Stejně tak Alláh. Jsou to osoby, které v sobě nesou kvalitu sféry v podobě nezaměnitelného elementu. A když jsou mimozemšťani GF, tak jsou to dokonalé osoby v našem světě, tak dokonalé, že nemá smysl se tu rodit.
Také není jeden Alláh, nebo Kristus v Galaktické federaci, protože je to spíše aprobace, než identita. Tzn. jedná se spíše o kruhy strážců konkrétních spirituálních konstelací a kvalit. Alláh je tedy spíš něco jako titul, než skutečné jméno. Kruh božstev, které spadají pod "Alláh", tzn. patří k Islámu, nesestává z jedné osoby, jedná se o skupinu mimozemšťanů s různými identitami, někdo je modrý džin, někdo kočičí božstvo, někdo má inteligenci víc jako perský šáh, někdo víc patří k arabskému elementu, nebo egyptskému. Jde o veškeré inteligence a vlivy, které byly na těch územích ještě před Islámem. Stejně tak jako Kristus – těch může být taky fůra. Ten, kterého vnímám já, může odpovídat nějakému slovanskému božstvu, ale protože nejsem zatížená na všelijaké mytologické ptákoviny, tak bych nějakého „Peruna“, či podobného chytráka asi poslala do háje, tak mu říkám „Ježíšek“. Je fajn. Takže dalo by se říci, že „Kristus“ pokrývá celou severní polokouli bělošských oblastí, včetně všech kultických vlivů, které tam byly před křesťanstvím. A je vysoko pravděpodobné, že všelijací ti Ježíšové, co lidi vnímají, jsou prakticky třeba slovanští bohové – mimozemšťané. „Alláh“ jsou spíš džinové, „Kristus“ jsou spíš elfové a kočičky a jejich bojová pohotovost se prolínají oběmi kulturami, alespoň v GF to tak je, že kočičí božstva patří k muslimským i slovanským kulturám. Jinak tradičně to je záležitost spíš perská a egyptská, asyrská atd.
Třeba ten Alláh, kterého znám v GF, když by byl zbaven své mimozemské podstaty a tady zasazen do lidské společnosti, tak by byl něco jako indický Gautama v zahradě. Měl by safír na čele a byl by laskavé indické princátko a trochu by svítil. Nebo by případně mohl dělat faraona v Egyptě. Ale jinak by tu byl poněkud zbytečný, ve smyslu, co by tu jako dělal, mezi tolika idioty – je tak vysokokapacitní, že by to pro něj byla nepřiměřená inkarnace, byla by to snaha narvat moc velkého džina do moc malé lampy, to by byla škoda. Tak dělá v GF policii. A dohlíží na tuto planetu, tam je víc platný.

Jinak nábožensky nevyznávají mimozemšťané GF nic, co my tady. Oni moc dobře vědí, že všechny naše pozemské náboženské formy jsou nedokonalé a že už pomalu, ale jistě dosluhují a všechno to potřebuje změnu.
Ta změna je v tom, čemu se říká „Zákon Jednoty“. Tzn. princip kontaktu se Stvořitelem, důvěra v kosmické vědomí, v podstatě spirituální praxe propojování se s jednotou, s absolutnem Buddhy, je to mystérium lásky a jednoty, skrze srdce, skrze udržování duše čisté, aby neztrácela kontakt se Stvořitelem.
Opakem tohoto je samovůle a kyborgizace, odpor ke Stvořiteli a nahrazování inkarnačního vývoje technokratickým přeposíláním vědomí ze stroje do stroje.

Vznikne něco jako globální náboženství, nespatřuju na tom nic špatného. Myslím si, že hlavní materiál bude Islám, do toho se zakomponuje reinkarnace a Kristovský princip vyšší lásky, skrze Jednotu. To je budoucnost náboženství. Bude více gnóze a méně dogma. Pochopitelně se budou muset znovu hledat kosmologie a vyjasňovat různé postoje a principy atd.
Technokrati si to samozřejmě představují jinak, že nás všechny duchovní znásilní svými strojovými vizemi a že budeme muset zavřít hubu, chcípnout, když se nám to nebude líbit a náckové si zařídí svoji dystopii.
No, tak toho se nebojím. Skončí náckové a taky vymře dost velká část lidstva. Vyšší zákon neustoupí.




PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.2. > PřilítliMimozemšťani>


A když někoho napadla CIA pomocí psychotroniky, tak to taky nebyli čistě jen náckové, jako lidi. Tyto nacistické skupiny, jako je CIA, byly roztažené po celém světě a zapojené do všech nekalostí (třeba ISIL) a byly propojené přes drakoniánskou strukturu na mimozemšťany. Tzn. bylo to NWO. Zkorumpovaní nacisti, na které dohlíželi polomimozemské, nebo mimozemské bytosti, ti byli navíc i někteří infiltrovaní do GF, část té nacistické mimozemské skupiny, takže měli veškeré informace od GF a sloužili ve skutečnosti Drakoniánům, intrikovali za zády.
Takže CIA měla k dispozici i mimozemský high-tech a kontaktovat nemuseli nějaký primitivní náckové, ale sofistikovaní rafinovaní mimozemští náckové. A když je to tento typ kontaktu, tak je to od CIA.


Je to můj názor, ale už od Billyho Meiera jsou tyto plejádské povídačky přesně tato práce.
Celá ta klika Eleny Danaan a Dr. Sally je přesně toto. Technokracie až do nebe a tam nějaký podivný blond Aštar na měsíčku u Jupiteru. Lži od CIA. Právě kvůli tomu, jak jsou pořád zobrazovaní jako blonďáci v kombinéze a cpe se nám Star Trek, je vyloženě jasné, že to měli náckové vymyšlené jako pohádku, aby propašovali své blond árijské hochy do pozice "bohů".

Je to klika kontaktů galaktické mafie a ne federace. Ti v tom pořád dělají bordel a jsou strašně na výsluní. Kontaktéry federace se evidentně snaží absolutně umlčet, protože to je samý - planeta je živá, tohle vám neprojde, vypni to 5G ty prase atd.

Prostě je válka mezi mimozemšťany GF, kteří uznávají Zákony jednoty a zločinci, kteří jedou satanismus, kyborgizaci a dělají pro Drakoniány.
To je to, že i mezi těmi mimozemšťany jsou zločinci, kéž by bylo všechno tak jednoduché, že to se nemůže stát.

Všechny významné tajné služby mají propojení na mimozemšťany a většinou, pokud mají doopravdy národní zájmy hájit svoji zemi, tak mají ve výsledku propojení s GF a pak to spěje k míru, protože jednota je o stabilitě a míru a hledání řešení a neválčení.
Ale CIA je jednotka Drakoniánů a ti dělají bezohledná svinstva a lži.
I klidně usilují o život Ježíškovi atd. Jim je to jedno. Oni to neberou jako my. Jé božstvo, jak jsme na něj dlouho čekali, konečně je tu. Né, oni ho chtějí odkráglovat, světýlko nesvětýlko.

A udělají cokoliv, aby znemožnili kontakt lidstva s GF. Vždyť ten blázinec, co jedou všechny ty aštarovské vědmy, to se nedá. Furt všude někdo mektá o medbeds. Jestli je to nějaká utajená vojenská technologie, tak proč si lidi myslí, že to dostanou do ruky? A když to chtějí od GF, proč si myslí, že by to měli dostat dřív, než dostanou GF na zem? Jenže to něco obnáší - právě tu frekvenční úroveň. No a když by tedy měli medbeds, tak se jako do medbed narve 8 miliard lidí, kteří se budou průběžně omlazovat, jo? Spadla jim všem cihla na hlavu?

Já tomu tedy nevěřím, i když by to bylo hezké. Dokážu si představit, že se něco takového jednou může používat, jednou.
Teď by to vedlo jenom ke zlým věcem.

A tak je to se vším. Prostě vidět je jenom CIA drakoniánská klika lhářů, ti jsou všude.














Studentské listy vydaly nový článek o Rouranovi:



Novija Gána Sepata a kolektivní násilí

https://slisty.cz/novija-gana-sepata-a-kolektivni-nasili/



Tentokráte už je to závažnější a má to vyšší úroveň, než předchozí články, které odpovídaly drbům na FB za poslední rok a půl.

V článku zaznívají dost hrubá obvinění, konečně jsem se dozvěděla, co se stalo pod Bosenskými pyramidami:



"Berger tehdy prorokoval, že hrozí zánik planety a zabránit tomu může jen „oběť bohu Země“. Jedna z členek se obávala toho, že by ji a její dítě mohl Berger zabít, a šla kvůli tomu i na policii. Případem se zabýval evropský Interpol. Berger však podle slov exčlenů na poslední chvíli změnil plán a rozhodl, že namísto lidské oběti vykonají pod bosenskými pyramidami hromadnou soulož. Tím bylo dle slov účastníků zabráněno Konci světa."



Což je zajímavé, že se za celou dobu FB drbů nenašel nikdo, kdo by to napsal veřejně.

Navíc je zábavné, že Rouran vlastně naplnil vizi "novodobého", případně "liberálního" satanismu, který vyznává Jáhl. Tzn. místo zabíjení obětí hromadné sex orgie.

Když pošuci honí pošuky, zábavné.



Nicméně článek je velice sugestivně napsán tak, aby celá vize slovanství a teorie o lidech z GF, kteří se dobrovolně inkarnovali, aby odvrátili kyborgizaci NWO, jak jsem si hezky dosyta zažila, vypadala jako pitomost a kdokoliv, kdo na něco takového věří, jako hovado.

Dále "studenti" jaksi tlačí na nějakou úchyláckou západní legislativu, že by se to mělo zavést i u nás, na potírání sekt.

Nemám důvěru v tato opatření, vždy to slouží jenom satanistům.



Inu, ale je fakt, že já nemám zájem zakládat sektu, celé jsem to postavila na tom, že takových lidí, jako jsem já, musí být logicky víc a že když dáme dohromady zkušenosti a vytříbíme fakta, měli bychom mít průkazný důkaz a argumenty, s kterými bychom mohli tlačit na vrchnost a tím by se měla rozproudit veřejná debata nad NWO a GF a transhumanismu atd.

Jelikož se moje očekávání nenaplnila, tak nemám žádný důvod dělat něco víc. Přes mytologické blbosti k psychotronickým vojenským programům jsem se očividně dohrabala jenom já a euro-asijskou vizi nejen o slovanství, ale počítaje i s muslimy, v silné nenávisti k USA, to taky zvládám jenom já. Takže když jsem jedna, co z toho.



Takže nyní předpokládám budeme sledovat, jak se tým studentíků svazáků vydá po stopách Křešovky, obdobným způsobem rozmázne bábu s jejím vystrčeným zadkem no a najednou se začne smrákat nad ezo-ufo scénou a začnou se ukazovat přesně všechny ty věci, o kterých jsem skoro rok v kuse držkovala.

Kde je kupř. reputace nějakého Grunwalda, nebo Suenee jakožto oborových kapacit, když jim nevadí vysílat s podvodnou porno bábou od NWO?



Zkrátka, všechno se hezky rozsype, zapomene, zahrabe a bude po věci.



Ale asi je to dobře. Pak se dá čekat, proběhne nějaká depopulace, lidi umřou na ten svůj geniální vynález, když jim držel magnet na rameni, EU vyloženě terorizuje zemědělce a ti, protože jsou fakt asi docela normální dřeváci, se cukají, aby nebyli za dezoláty, takže pomoci se jim nedá, tak očekávejme časem hladomor.

Do toho ten supr čupr 5G internet a v matlací placičce toxický satanistický obsah.



Až lidi vymřou a vody se uklidní, přijde nová generace kontaktérů, kteří budou znovu čerstvě ohromeni božstvy GF, na které jsme tu tak dlouho čekali a v nové inspiraci a euforii, tentokráte již bez děsivého boje proti NWO, který ve výsledku vše zhatil a zhanobil, až vše zhořklo, se konečně bez stínu a poskvrny v obyvatelstvu zbaveném idiotů dočkají opory a dokážou se zkontaktovat s Galaktickou federací.

A Bohemie svůj úkol splnila tak, jako tak.









PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.2. > PřilítliMimozemšťani>


Je dost dobře možné, že to takto dopadne, protože celá věc byla extrémně náročná a říkám, na internetu bylo všechno prolhané a až v r. 2020 mě zachránilo Poselství Amenti a Chvátal, když mluvil o utajených vojenských projektech s časoprostorem, kde jsem se mohutně našla, protože mi to dost rezonovalo s mým časoprostorovým příběhem z bunkrů a válkou mezi GF a NWO o naši planetu.

Jinak jsou vše jenom pokrytecké učesané žvásty. Kupř. Suenee u mě ztratil renome, když se uvolil vysílat s babou Křešovou. To bylo v dobách, kdy po zadání Křešové do google vypadl můj článek o jejím pornu mezi prvními 5 odkazy. Takže se nemůže vymlouvat, že to nevěděl. Věděl.
No a když je docela známý tím, že ignoruje veškerou kontaktérskou magickou - esotericky - pojatou věc s GF, tak se nelze divit, kdyby byl i on prostě jenom nasazená figurka.
A teď nám všechny nasazené figurky zatančí tanec na rozloučenou a všechen ten prolhaný bordel ustane a nezůstane nic.
I to je možné, odpovídalo by to dlouhodobým plánům NWO, jejich taktice, nic neobvyklého. Já jsem jedna a je fakt, že celá ta věc byla pro běžného českého troubu položená tak militantně a nepochopitelně, že neměl šanci to zvládnout a dalo by se říci, doba je ještě jalová a nepřipravená, idiotů plno, lidí s rozvinutým spiritem málo, západ je pořád příliš zalidněný atd. ... takže jsem spíš jen pro zajímavost a tato kontaktérská vlna byla o přímém vylikvidování NWO zevnitř, v kosmickém rámci, v děsivé mimozemské válce a až se vody trochu uklidní a tyto staré války zůstanou zapomenuty, tak se vyčistí pole a bude se moci konečně zrealizovat kontakt.

Asi budeme potřebovat náležitou dávku nekonečné trpělivosti, nadhledu a klidu obecně, když se začne prolamovat do sebe ezo-ufo scéna. Doufám, že to přežije aspoň Chvátal a SV.
Jinak kdyby to mělo sejmout všechny prolhané šmejdy, možná i od Allatry, jak o tom jednou psal Cornell, tak z ezo-ufo nezůstane nic, protože tam Zákony Jednoty ve skutečnosti nejsou protěžovány a z obecné esoterické scény zůstane jenom křišťálová koule v závoji.




PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.2. > PřilítliMimozemšťani>




V alternativě vládne pobouření, že se vlastenecká scéna nedokáže spojit, stejně tak se nedaří věčné výzvy ke spojování se v ezo-ufo.

Problém je v tom, že protistrana je organizovaná shora iluminátskými a jinými mocenskými satanistickými spolky a nemusí se nijak spojovat. Navíc jejich ideologie je špinavá a neklade žádné nároky na seberflexi. Obecně vyznávají "moderní satanismus", nebo "liberální satanismus". I kdyby se od toho distancovali, protože Jáhl není typický iluminát a satanista, když tyto věco objasňuje - rozumějte osvěcuje - tzn. vnáší do toho světlo - to není taktika NWO. Obecně je tato jejich ideologie platná pro většinu tohoto odpadu. Jsou všelijak vyšinutí, jsou bezvěrci a očekávají další cestu lidstva v transhumanismu s technickou umělou inteligencí místo Boha. Nemají žádné nároky na etiku, nic nevyvíjí sami, nezáleží jim na žádných ideách doopravdy, nemají osobnosti. Nepotřebují se hádat, chtějí jenom svoje špinavá koryta a boje svádí maximálně o ně. Proč by se nespojovali. Navíc mají podporu spodní idiotské poloviny obyvatelstva, typologie lidí, co se nechali očkovat, aby mohli na dovolenou.

Zatímco alternativa je možná taky organizovaná shora, ovšem skrze vyšší světy vyšších sfér formou inspirace a dodání odvahy k boji. Každá osoba, která se do toho dala, má vlastní ideologii, ke které si došla po mnohém utrpení a ústrcích od satanistů. Má vysokou etiku a jen tak s někým se nespojí. Očekává, v rámci Zákona Jednoty, že najde spojence, pochopení a rozšíří svůj okruh. V určitých tématech je ochotný ustoupit, v některých absolutně vůbec. I když se sejde s takovými a s něčím začnou, brzy jsou inflitrováni satanisty a umělými konflikty od nasazeného hovada absolutně rozvráceni. To se satanistům neděje - alternativa je neinfiltruje, tyto špinavé taktiky dělají jenom satanisti, vládnoucí vrstva.

Každý skutečný alternativec se řídí Zákony Jednoty, vědomě, nebo nevědomě. Takže je mezi alternativou i velké množství kritiky a sebereflexe. Stačí o někom říct - bacha, ona je temná! A půlka publika uskočí strachem a ta temná začne přemýšlet, jestli doopravdy není temná.
Řekněte to o satanistovi - s jeho publikem to nehne a satanista to ani nečte, protože je mu to doslova u prdele, on ví, co dělá a proč.

Zkrátka - je to extrémně nerovný boj a navíc je v tom samý háček.
V této záležitosti s mimozemšťany je třeba jednat obezřetně - hlavně nezakládat sekty, to je prvotní věc. Nezaplétata se s tím do finančních záležitostí, nevydělávat na tom, taky důležitá věc. Pochopitelně, žádné porno, žádné sex skandály, ale to by snad mělo být normální ne?
Nikdo se nikdy nechtěl tolik spojovat jako Křešovka. Evidentně na sebe chtěla nabalit celé ezo-ufo a pak s ním skočit do propasti. De-facto se jí to daří. Jen já ji soustavně posílám do řitě.

Kdyby odpadla ona a "její koně", zůstanu já ve vyhaslém stadiu, dále pomatené Ebe Olie, snad Chvátal a exopolitika.cz, kteří jsou profesionálně vyškoleni od Dr. Sally.
To by bylo všechno a až tak by se nestalo.






PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.2. > PřilítliMimozemšťani>



Jinak ač je uvedeno ve Studentských listech, že není uveden autor z důvodů bezpečnosti, tak autorem je jednoznačně Jáhl, protože prý uvažoval o tom, že pasáž, kde se Rouranovi skutečně podařilo vyléčit nějakou holku z neplodnosti, vynechá.
Takže tento dlouhý slintát s odsudky vůči všemu mimozemskému a výzvami k přijetí další satanistické EU legislativy napsal Jáhl, satanista a neúspěšný sektář. To by se měl chlapeček pod článek podepsat a mít trochu kuličky, když se chce do takových věcí srát. Ať si každý uvědomí, jaká kvalita nás poučuje a vede správnou cestou.

Je fakt, že kritizovat takové lidi, je stejně jako Křešovou zbytečné. Zdravá kritika zajímá pouze lidi, co nejedou v satanismu. Ty zajímá zpětná vazba, protože mají důvěru v lidi a mají nějaký cíl, kterému zdravá kritika pomůže.

Svině, co jsou najatý k tomu, aby dělaly zlo, tak si jedou svoje a neohlíží se napravo nalevo, protože tuší, že vyvolají nenávist. Oni dělají jen to, co dostali za úkol a protože vědí, že je to proti slušnosti a lidským zájmům, že dělají čisté zlo, tak se pochopitelně nezajímají o názory jiných, nebo nějaké nepokoje.
Typicky Křešová - ji kritika nezajímá, ona ji nečte, ona se na ta videa nedívá, když ji někdo zmiňuje/kritizuje. Vydává to za moudrost a sílu, ale prakticky v tom je fakt, že je to svině, která ví, že dělá zlo a proto pro ni nemá sebemenší smysl jakkoliv naslouchat kritice.

Bezbožná satanistická liberální verbež u Jáhla se baví, že by taky mohli založit nějakou sektu o UFO, ale že prý ne, že to chce "jinou díru na trhu".
Aha, hm, hezký. No netřeba si dělat iluze, že to prostě přesně takto někdo dělá, že na tom jenom vydělává.
A nevěří tomu a je to bezvěrec a myslí si, že nikdy nezaplatí.

Popravdě řečeno vystřílet důchoďák, nebo snad i školku, je menší hřích a splatí se to snáz. To jsou "jenom" menší počty lidí. Tyto špinavé svině mají ve výsledku na rukách krev miliard lidí, které zemřou, protože tyto svině zhatily reálné mimozemské kontakty a zdiskreditovaly kontaktéry.
Nehledě na to, že bych takovým sviním přála aspoň tak 14 dnů mého života za dob nejhroznějších útoků NWO.
Ale oni si to jednou odžijou, asi doufám na jiné planetě, že se jim nepodaří zničit tuto planetu, zničit přírodu a nastolit satanistickou dystopii.

Že místo toho zhebnou s miliardami těch, kterým zabránili v jejich záchraně a inkarnačně opustí tuto planetu.
Je dobře, že existuje peklo, tzn. zlé vesmíry s odlišnými způsoby fungování, kde neexistuje láska, soucit a nic vyššího, tyto zrůdy možná odtamtud přišly a zase se tam vrátí, je to jejich domov.

Otázka je, nakolik jsou tyto zrůdy, kterým není nic svaté, doopravdy vinny a nakolik jsou pouze jeden ze symptomů této velice špatné společnosti.
Protože kdyby nebylo spousta hlupáků, co touží být sektářsky vedeni, nebo nezvrací z prasečích energií Křešové, tak by se pochopitelně ani nemohlo ujmout tolik podvodníků a satanistů od NWO.

Je to vyloženě o tom, že populaci chybí vkus, duch a inteligence. Plus v tom hrají stereotypy dobrého chování. Kupř. kritizovat někoho jiného, kdo dělá zlo, je okamžitě úzkostlivě odsouzeno "dobrými lidmi", "protože to se přece nedělá". Lidi mají v sobě mnoho programů, jak podporovat satanisty a jít proti těm, co jim přišli pomoci.



PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.2. > PřilítliMimozemšťani>



Kdyby byla populace plošně vystavena útokům, které jsem zažila, tak do 14 dnů na této planetě nezbude živáčka. Byly to extrémní útoky, které plně paralyzovaly, uvrhávaly do chaosu, ovládaly tělo, v hlavě duněl výhrůžný a nenávistný hlas nácka.
Já byla chráněna GF + jsem navíc začala operovat s vyššími silami, s kosmickými vlivy a pracovala jsem skrze časoprostorové technologie a přírodní zemské vlivy, které ovlivňují základní rozhraní frekvenčních světů, které to tu utváří. Byla jsem pochopitelně vedena Galaktickou federací, míra svévůle byla u mě vždy minimální. Protože musím ladit s vyššími silami přes stvořitelské jádro.

Myslím si, že tato míra útoku už nemůže plošně přijít, ta by mohla přijít, kdyby se NWO podařilo odpráskat šamany, čaroděje, mystiky, duchovní. Já jsem se kupř. ubránila, jsou další s různými mírami těchto útoků, kteří se ubránili. To znamená, že nezmizela ochranná vrstva, nebyla stažena kůže, nebo jak to říct.

Ale je možné, že nějaká míra těchto útoků stejně přijde, protože se musí otevřít oči.

Obecně platí, že komu je na tomto světě skvěle, daří se mu lehce, vše mu připadá zábavné, není nijak věřící, prostě pluje sladce a povolně systémem a nemá žádné zvláštní problémy, ten patří do dolních frekvenčních rovin a světů.
Komu je na tomto světě zle, nechápe to tady, neustále trpí, neustále do něj jebou malý kurvy, má problém se uchytit, protože má spoustu etických "ale", jde spíš proti atd. - ten patří do horních frekvenčních světů.

Tzn. daří se tu pekelníkům a trpí tady andělé.

Cílem je tento svět dostat do opačného stavu - aby se tu dařilo andělům a pro pekelníky to tu bylo nesnesitelné a neprůchodné.

Je to příběh naší planety, kdy byl jako andělský svět stažena do nízkých pekelných rovin a naskákaly sem zločinné bandy a inkarnovaly se tu nízké zločinné duše. Nyní se zvedáme a jdeme zpátky do nebe a první nápory tohoto zdvihu bývají nejnáročnější a nejvíc vysilující.
Všemu hodně ulevuje pochopení - kupř. fungování satanistických vlivů ve společnosti, přičemž k takovému chápání slouží třeba Jáhl, z vyššího kosmického principu. Učme se na blbečkovi, liberálním satanistovi.

Takto budou muset proběhnout ještě další a další poučovací akce. VK má na aeronetu článek, že prý se Obama dal do filmování a natočil nějakou programovací dystopii, kde lidem vypadávají zuby pod vlivem frekvenčních zbraní, pak všichni lidi zmizí atd.
No co by ne, že?
Když jsou lidi tak slepí a hluší a blbí a pekelní, tak asi něco takového přijde, do určité míry, už nyní to běží a jedinou obranou je čerpat vyšší formy sil skrze své srdce, planetární jádro, čisté přírodní síly a vyšší kosmickou milost a vitální podporu.

Nejzajímavější je ten efekt, jak tedy všichni zmizí. Naturální proces je nechutný a je v tom znát apokalypsa, doby absolutní hrůzy, kdy živí závidí mrtvým.

Ale já mám od GF fantastickou vizi, kterou mi průběžně připomínají a kéž by to tak byla pravda.
Podle nich jede výukový a třídící proces. Lidstvo se de facto vytřídilo během minulých let.
Pekelně blbá hovada s režimní oddaností, 3 dávkami, materialistickým mozečkem atd. jsou prý už nahrazeni klony/hologramy. Vše se odehrává, aby vytřídění, co mají jít do nového věku, pochopili, co se tady děje. Proto se nám s úžasně ohavným rozměrem neustále vyjevuje hnus společnosti a politika.
Frekvence stoupají, planeta se non-stop uzdravuje, nyní došlo i na hlubinné, s člověkem nesouvisející vrstvy.
Pak přijde frekvenční skok nahoru, tah do nebe získá sílu, budeme ve výtahu nahoru.
Tam najednou zmizí všechny klony a hologramy a zůstaneme jenom poučení lidé. Asi se to bude maskovat, případně to skutečně bude, ten sluneční záblesk s evolučními, ducha podporujícími kvalitami.

Kéž by to tak bylo.
Pak by se apokalypsa nemusela odehrávat tak naturálně.



To se mi líbí, kéž by to tak bylo.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter