Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.2. > PřilítliMimozemšťani> 



Na druhou stranu nechci Jáhla úplně likvidovat, svým způsobem je fajn, že přišel s touto svoji přiblblou o mainstream a pražskou kavárnu opírající se iniciativou. Je nejužitečnější idiot, jaký kdy přišel do cesty. Teď má chudák před státnicemi, prý bude "bakalarovat", musí se učit a jestli se ukáže pravda o jeho ideologii, esoteričky ho roztrhají jak divé saně a Jáhl i s dredatým bambulou poletí.
Taky se dá očekávat, že raději vzdá snahy dostat Křešovou před soud, neboť by si tím mohl rozhněvat ezo davy, Alláha a vyvolat perský atentát na FF UK znovu.

Kdyby nebylo Jáhla, chyběl by dosud nevyslovený střep do skládačky. Všechno to, o čem mluvím, o divných satanistech v undergroundu, co mají všude 666 a jsou "free" a jedou tibetský satanismus s Dalajlámou, až se Lobsang Rampa zlobí z lodi, všude nějaký technokratický slizký black goo futurismy, čipy v mozku opice Elona Muska, zamlčování, ticho, náraz do zdi, nic ticho, furt ticho, prolhaná věda, zkorumpované vlády, nacismus na vzestupu .... no a pak vyleze Jáhl a všechno to v klidu potvrdí a vysvětlí.
Co víc si přát????

To je geniální rozhovor. O tom, jak jsou psychiatricky ve skutečnosti nemocní, jak obsedají akademickou sféru, jak jsou omezení a arogantní, jak se bezvěrectví tiše slizce proplížilo k přiznávanému satanismu ... co víc si přát??? Než aby to někdo konečně řekl nahlas.

Tak snad si Jáhl dá od GF oraz. To je jedno, že je Křešovka hanobí, to je kulový proti "satanizovanému západu".



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter