Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.2. > PřilítliMimozemšťani> 



Jáhl je jak prokroucený vytáčecí červíček, kterého mi dali před ksicht. Člověk může buď zuřit, nebo se smát. Zuřím. A občas se směju. A zase držkuju, to se nedá vydržet.

Když je někdo bezvěrec, jakože nevěří na posmrtný život, tedy věří na jeden jediný život, který dále nemá pokračování, tak je tuším materialista a ateista. A né satanista.

Proč jsou tito bezvěrečtí idioti satanisti - tak ten důvod je v hloubi velice jednoduchý a primitivní. Jakožto tupá sebranka úchylů předurčených ke konání zla skrze svoji primitivní duchovní úroveň, většinou obývajících tělo s mizerným pochroumaným oploštělým DNA, kdy nemají žádné vstupy do spirituálních světů a vyšších sfér, s mizernou bezvírou, byli vytipováni Drakoniány - Rohatými, jakožto eminencemi pekel k "zasvěcení". Byli přivedeni do podzemí, kde v nějaké staré mimozemské základně uzřeli Drakoniány, Reptiliány a veškerou další ohavnou sebranku galaktické mafie. Od oplzlých babylonských arogantních namyšlených "královen" až po ohavné reptíky. Byli ohromeni a zastrašeni a taky před nima někoho zaživa sežrali a bohorovně se přitom smáli ... naučili "zasvěcené" na ohavnosti, obětování dětí, mučení dětí a zvířat, zvrácené sex orgie atd. ... aby zkrátka se jim rozpadl i poslední kousek jejich chabého ducha. A dali jim moc, slávu, peníze, cokoliv chtěli. A utvořili bratrstva a spolky a tajné sekty a společenství a řády a založili církve a státy atd. To je ta otrocká nejnižší vrstva NWO, tupí zotročení bezvěrci, kteří jen tupě řídí společnost ppodle vnějších příkazů a jejich ohavná existence už ani nic jiného dělat nechce.
No a cílem je - technokracie a kyborgizace.
Protože jakmile je tohoto dosaženo, spirit a duch je potřen, tak se nasadí technika, vědomí se uvězní v technice a celá rasa jde do prdele a do definitivního zotročení Drakoniány.

Drakoniáni mají samozřejmě i sektu zlých nacistických inženýrů, kteří to vyvíjí, kam patří i Elon Musk, technokratická klika, která "vyvíjí" a hraje si na Boha. Elonek je vesmírné impérium s vlastní boháčskou sítí kolem planety a malinko se vzpouzí liberálním pohůnkům hluboko pod ním, tak už koupil ten Twitter a teď je z toho to X.
Nevím, co s tím má mít společného Galaktická federace, ta proti těmto kokotům bojuje.

Takže o toto jde, v tom je jádro pudla.

O technokracii a kyborgizaci. Přičemž, kdyby ateisti toto chtěli jen tak prosadit ve jménu hrubého Darwinovského zpochybněného materialismu, tak by narazili. Potřebují něco okultního, aby se proplazili stvůřičky do srdíček tady skoro věřících pověrčivých.
Tak teda satanismus, to je nejubožejší, žádné nároky na spirituální úroveň to neklade, atd.

A satanisti - tedy tito bezvěrci zmáčklí zlými mimozemšťany, nemají žádné další ponětí. Jejich představivost končí na tomto kolečku:

nic po smrti není, mám jeden blbý život - bacha bu bu potvůrka je čeho se bát - moje jediná šance je dát si čip do hlavy a potírat ty co nechce potvůrka

To je jejich kolečko, nic víc nedávají a nechápou. Oni nerozumí tomu, že v tom všem byly těžce okultní hry totální zvrácenosti, kdy byla kupř. vše zloba upřena na Satana a ne na satanisty a že když chtěl člověk bojovat proti satanistům, musel se naopak velice skamarádit se Satanem, jakožto vrcholně bojovou sférou tohoto vesmíru, kterou máme debilními mytologiemi blokovanou. Zato Jehova byla prvotřídní svině, ale to se nezdůrazňuje, k tomu se máme obracet, že?
Takže se to tady několik let dost nechutně všechno houpalo ve zlé bráně do pekla, kterou se podařilo definitivně zavřít GF v květnu 2021. Dost jsem se na tom nadřela a dost jsem odtrpěla ....
a pak nějaký hovado žoviálně plácá, že tu "otevríá pekelnou bránu, aby přišly ty satanské vlivy do Prahy".

Neuvěřitelný.

Navíc, je to pravda - západ je satanizovaný, západní Evropa se ukázala jako jeden velký nácek. Co po nich chceme? To je jejich podstata. Jiní nebudou. Pro ně je potření nacismu potření jejich podstaty.
No a nemůže všechno dělat jenom Rusko, ne? Taky oceán, moře, Turecko, migranti ... ono to přijde. Navíc prý Pfizer už vyvíjí léky na ty turborakoviny, pilně se připravují.
Takže ne všechno musí oddřít Rusko.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter