Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.2. > PřilítliMimozemšťani> 




Jinak samozřejmě netřeba dodávat, tedy alespoň pro ty, kteří chápou o čem píšu, že nejvyspělejší vrstvy těchto technokratických andílků po r. 2000 tiše realizovaly svoji satanskou dystopii.
Dle jejich plánu jsem měla být už mrtvá a nenarušovat jejich plány, protože si mysleli, že se jim podaří odprásknout včas veškerou šamanskou, duchovní vrstvu obyvatelstva. Tiše, beze svědků, nadálku, technickou schizofrenií, brutálními napadeními, dohnáním k sebevraždě, zničením na psychiatrii atd.
Pálky do hlavy, extrémní útoky.

Před r. 2015 jsem diskutovala na mainstreamovém médiu, tehdy jsem se zajímala o neionizujícím záření, procházela jsem si různé stránky elektroinženýrů, kteří proti tomu šli, říkali že v r. 2015 má WHO udělat v tomto smyslu nějaké prohlášení. Tak jsem zavedla nějaké diskuze, následně přišly podivné blokace, kdy se mi neobjevoval odkaz na diskuzi atd.
V r. 2015 nic takového nepřišlo, naopak přišel brutální psychotronický útok, který mi totálně rozflákal časoprostor. Znám i nacistickou telepatii - v jednu chvíli v absolutním chaosu, kdy jsem komunikovala přes útoky i s GF, se mi najednou přecvaklo v hlavě a necitlivý ženský despotický hlas mi začal rvát do hlavy, že nic z toho, s kým komunikuju, není. Bolelo to, byla to džuzna do hlavy. Naštěstí jsem to tvrdě odmítla, takže to přestalo.

Když jsem se po tomt prvním napadení, které trvalo půl roku otřepala, veškeré ruchy proti neionizujícímu záření na internetu už nebyly, ty stránky už jsem nikdy nenašla...

Takže asi tak s nevinnými satanistickými technokraty.
Jsou to totální zločinci, měli planetu obehnanou sítí, chtěli nejdříve odprásknout vrstvu šamanů a čarodějů a duchovních, kteří jsou s Galaktickou federací a uznávají Zákon Jednoty, tedy pokoru a úctu ke Stvořiteli a uznávají lásku, přírodu a spirituální přirozený duchovní vývoj skrze inkarnace.
Nejvíc nenávidí ženy. Jejich sepětí se sakrálními silami přírody, tedy klíč k ochraně života podle Boha je pro ně nepřítel.

Jsou to totální svině. Nejdřív nás chtěli zabít, abychom teď už nemohli nic říkat. Ale já tady jsem a těm zkurveným sviním budu házet klacky pod nohy.
Jejich zasraný páníčci už odtáhli a nechali tady tu špinavou verbež.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter