Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.2. > Tommo> 




Ahoj Tommo.

Že by Andrejka natočila omluvné porno? :-) To bylo dobrý :-) Ona z toho vyvázla s docela drsnou ostudou, co si budeme povídat. Kdyby to tehdy na ni ruplo a pěkně se to propralo v ezo žurnálu, tak by na tom dnes byla lépe. Měla by provětráno a možná by ještě i starostovala, kdo ví. Všichni by to o ni sice věděli, ale měla by po konfrontacích na toto téma. Třeba by se z toho ještě vyzula, kdyby kápla pravdu, že ji tím vydíralo NWO a ona se chtěla za každou cenu nějak spasit, nejedno alternativní oko by zaslzelo. Je tedy otázka, jestli by byla po něčem takovém ještě naživu, ale teoreticky by z toho mohla vyváznout i jako nefalšovaná hrdinka.
No ale je to Křešová, držme se při zemi.

Takže se nic nepropralo, akorát to o ni všichni vědí a je také zakázáno se konfrontovat s ní na toto téma, „protože to byla nějaká jiná jí podobná holčina“, jak všichni dobře ví, jak to zaznělo u Jarouše Grunwalda :-D A teď musí dělat vědmu, předstírat, že má vyšší síly, které ji něco radí, že jako do něčeho vidí a taky jakože rozumí mystice a do toho shánět čím dál blbější kokotiny z tuzemska, či zahraničí a zvěstovat. Aniž by hrozilo, že se cokoliv z toho stane, nebo že se něco vyřeší.
To má za trest. Kdyby ji normálně hráblo, bylo by to pro ni požehnání.

Právěže Křešová už mi nervy nepije. Smířila jsem se s neveselou situací, ale nejvíc se děsím toho, že z toho nějaký vyšinutý paka s ukrovlaječkou udělají politický tribunál. Za nacismus, Ukrajinu, Banderu a další ksindly proti těm strašným ruSSáckým sviním v alternativě!
Mohli by si stěžovat asi i na ty mimozemšťany. Jde o to, že když někdo přiletí k této planetě a uvidí situaci, tak zejména v inkriminovaných dobách po r. 2000 prostě vyhodnotí USA jako agresorskou bestii, kterou je potřeba sejmout a začne hledat reálnou sílu v protistraně – což je ideově zejména Persie, pak teprve Rusko, které bylo, jak sami přiznávají, balamucené k více mírovým postojům, než by se slušelo.
To je realita, tak to je. Je to i magická a kultovní válka do toho všeho. Válka v naší hlavě. To globalistické programování ze západu bylo tak ohavně silné.
A teď, když jsou v tom základním rozhraní temní a NWO už poraženi, tak pokračují v páchání zla skrze demenci obyvatelstva. Je to hnusné démonické divadlo. Někdo, kdo vypadá jak čertíček pak chce zničit Křešovou skrze „dezolátství“ a to, že nechala vzniknout Rouranově slávě.
Jedni šmejdi proti druhým šmejdům, prakticky je to tak.

No tak se o tom dá aspoň porozprávět :-)

Další katastrofický scénář by byl ten, že by se jim podařilo vykopnout Křešovku a nastrčit nějakou zfetovanou dredatou pizdu s cvočkem na nose a vytetovanou zmijí do ksichtu, která by nahradila „Andrejku“. Která už takhle „zabila“ nějakého anděla, který pak nikdy nepřišel a usadila se jak růžová bachyně. Pak bych možná vytáhla i křížek :-D A zírala na nebe, kdy přilétne ten Lucifer, jak prý tuhle žvanil papež.

Srovnání Ivo Bendy a toho Rourana je taky zajímavé, ač tedy Benda řekla bych nebyl podvodník. Rouran je podvodník. Třeba mu hráblo kdysi a něco zažil, ale nyní do toho šel jako podvodník a tu inspiraci, kterou má hodně i z PC her, prostě nějak využil ke splácání jakoby ideologie. Benda byl zřejmě kontaktovaný doopravdy, ale můj názor je ten, že šlo o záludnou akci vojenských tajných služeb, že to byl NWO psychotronický útok. S Bendou zatočili a celou tu věc zdiskreditovali. „Aštar Šeran“ je od té doby přízrak a noční můra všech skutečných kontaktérů. S Bendou si dali záležet. Rouran už je střih a formát naší vlády – neaprobované vagabundské tupé hovado, co nadělá škody jak slon v porcelánu. Úplně jiný styl diskreditace a ničení.

Absolutní souhlas s tvým popisem problému dělnictva a tzv. proletariátu, ono se to dnes týká už všech tříd. Jsou tupí a povolní, taky jsou většinou zadlužení, poddajní a poslušní systému. Nakrmení tím, „že nemají závidět schopným“ atd. Že musí být pracovití a všechny tyto hlášky, co slouží jen tomu, abychom plnili kapsu nenažraným korporátním dědkům, aby měli na adrenochrom. Tak to je.
Jenže, tito lidé by měli přestat existovat, jestli se chceme takto zrůdné společnosti zbavit. A ten čas se nachyluje, těchto přizpůsobivých malých lidí je příliš a kladou velký odpor pravdě. Já už třeba nejsem moc ochotná se jimi a jejich demencí nechat ničit a cokoliv zbytečně pro ně dělat, jsem smířená s tím, že lidí bude ubývat a jako první začnou mizet ti nejdebilnější a my budeme mít šanci přežít jedině tehdy, pokud systém nepřituhne a neskončíme v novodobých koncentrácích jako nežádoucí osoby. Nevím, je mi to i dost fuk. Jisté je jen to, že pokud chceme high-tech, společnost se musí zbavit přebytku vyzobaných idiotů. Když nebudeme mít high-tech, usmaží nás 5G, nebo se vrátíme někam do doby kamenné. Ani ne do doby před cca 100 lety, protože to ještě fungovala řemesla a na světě bylo pouze 2 miliardy lidí. Úbytek idiotů je tedy jediná snesitelná cesta. Když budou idioti ve společnosti, která používá high-tech, bude to nechutná nacistická totalita, nebo to brzy skončí horší válkou a pádem, než byla Atlantis.
Nemám důvod si namlouvat nějaké nesmysly, takto to je. Aspoň to tak vidím, třeba se pletu a lidi jsou ve skutečnosti sluníčka a světýlka, ale už tomu nevěřím.

Ten exorcismus – v poslední době vnímám veliké zásahy, které jsou ale už v oblastech, kam úplně nevidím, chápu to jen zčásti. Jsou to nějaké temné zátěže, které se uvolňují, protože musí, ale jsou to síly, kde už kolikrát nestačí rozum a žádná forma chápání a řeší to nejvyšší kosmické síly. A mění se energie.
Celý ten proces, kterým procházíme, je takový mega exorcismus, celá planeta je zbavovaná těžkých zátěží, démonických vlivů, všelijakých technokratických magnetických ohrad, zatížení a „napíchnutí“ z jiných částí galaxie, či vesmíru …. je toho fůra. Vše se stále zlepšuje, v planetárním rámci. Byli poraženi zlí mimozemšťané, rozpadl se vesmírný vir, rozpadá se archontský kruh, byla pročištěna kultická vřídla, obnovují se sítě krystalických energií atd. Ty energie, co jdou zvenku, jsou dobré.
Ale je čím dál víc vidět bezvýchodná idiocie populace, jak jsou prostě šprajclí a na svou debilitu ještě hrdí. Je to děsivé.
Strašně moc nestačí na tu metu, kterou je třeba dokázat. Překonat technokracii, transhumanismus, psychotroniku v počátkách, snahy ovládat mysl.
Otroci vytvoří jen novou totalitu a já už jsem třeba toho názoru, že nemá žádný smysl se pokoušet o lepší společnost, dokud tu jsou ti otroci. Už jsem to vzdala. Jsem ráda, že nemám potomstvo, protože tento děsivý svět směřuje do dystopické katastrofy nebo nacistické totality nejhrubšího zrna. Kdybych se náhodou pletla s tím optimistickým koncem, že je možná nějaká lepší společnost, je to útěcha. Snad se nepletu.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter