Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.2. > PřilítliMimozemšťani> 







Nevím, o co přesně jde, protože celá ta věc je naprosto iracionální. Vyšly články o Auroranovi, kde nebyly žádné informace, které by nebyly známé už 1,5 roku minimálně. V době, kdy by bylo potřeba před ním varovat, tak byl na koni a Křešovou jako takovou jsem nenáviděla jenom já, protože zhatila všechny dosavadní výsledky.
A nyní, když je po všem, tak se najednou o Rourana začnou zajímat média, když už ty škody napáchal a už je to de facto zbytečné. Najednou se v tom začali angažovat divný lidi a hnát to do médií. Jeden tvrdí, že v tom měl zamotané příbuzné a jeho vyznání je keltské, nebo nějak jinak pochybné a vyniká tím, že má všude příšerné hrubky v psaném textu. A ten Jáhl je divný satanistický technokratický čertíček. Určitě bez vyznání, nějakého kloudného, prostě bezvěrec. Protože když někdo založí společnost, který jakkoliv má v názvu Satana a nevěří v Satana, tak měl v mládí v kebuli takový guláš a nulový základ, že to za nějakých 10 – 20 let neměl šanci jakkoliv změnit.
Tak tito jsou teď poháněči, hrdinové, roztrubovači do mainstreamových médií.
Média se toho chytnou, protože tím budou moct ještě víc udělat zlo, to je jejich práce, tak co by ne.

Jáhl se velice činí, je v tom extrémně zaangažovaný, má několik profilů na YT. Tady je třeba jeho jedno nejnovější video, naštěstí to není půl hodiny zbytečných keců, ale 3 minuty snah o „profi video“:


https://www.youtube.com/watch?v=ObpWBWfTgac


Je to trapný, Rouran poškodil kontaktérskou pravdu a snahu už tak příšerně a teď se v tom začne ještě rochňat takové hovado. A rozmaže to už úplně na kaši, aby poškodil co nejvíc.

Navíc tento zmetek má ještě v plánu sejmout Křešovou. Pochybuju, že se jim to povede, protože ta je nyní už neotřesitelná.
Když byla možnost ji sundat, tak to nikomu nevadila. Tehdy byla příležitost ji sundat odbornou kritikou a tím skandálem s pornem. Jenže to byla jenom moje snaha, nikdo se nepřidal, nikdo ani nesdílel moje „odborné stanovisko“. Byla jsem sama. A teď? Už vůbec nechci, aby ji někdo někam dával pryč.

Naopak, Křešová musí zůstat na ezo-ufo scéně, aby naplňovala zlo. Ezo-ufo scéna totiž musí zůstat v této neměnné podobě, jako zlo, jako prolhaná žumpa absolutních lží. Jakmile se dá jedna z těch figurek pryč, přijde další série dalších kreténů a hovad a to ještě horších, aby se znovu usadily. Já už na toto nemám nervy, absolutně si to nepřeju.
Křešová, Suenee, Válková atd., musí být na scéně a musí lhát, mají svoji vykrývací roli, prodlužují čas, vyplňují tu mezeru, protože kontakt NENÍ v plánu, dokud nebude po depopulaci. Tak se musí lhát a vyplňovat čas nesmysly. Proto tam ty figurky jsou, jsou neměnné, neotřesitelné a můžou beztrestně lhát. Ač nikdo z nich nemá kontakt, možná krom Válkové, o mimozemšťanech vědí totální houby, bagatelizují skutečné problémy a ničí reálné projekty GF. To ničení všech dosavadních výsledků GF začalo na konci roku 2021, tehdy najednou dostalo zlo absolutní převahu ve veřejném prostoru a začala soustavná decimace všeho toho, o čem píšu. Já jsem špatný prorok prý, celá špatná. Mně nikdo nevěří a už mě nebaví se někde doprošovat.
Minul rok 2022, kdy mělo dojít ke kontaktu. Nedošlo k němu, protože GF vyhodnotila, že je to k ničemu a řešením je depopulace.

Ten vývoj jasně běží podle toho – dementní rozjívená civilizace, která ignoruje nacistickou politiku a prasárny, nutí nám nacismus přes lásečku k Ukrajině, my jsme „russké svině“, odpráskávají nás psychotronickými zbraněmi a milostpanstvu to připadá jako blbost a že jsme hysterický paranoidní krávy atd. Ne, toto nespěje k ničemu dobrému.
Lidi si musí definitivně sáhnout na kamna a spálit si ruku. Takže poroste psychotismus díky neúprosné pabě 5G do nervového systému, vědci budou dál lhát, propuknou turborakoviny, vzroste extrémní násilí atd. …. vše se bude jenom horšit, dokud nevymřou všichni primitivové.
Nic jiného se nechystá. Proto musí být mezitím nasazená prolhaná ezo-ufo scéna a lhát, až se jim bude od huby kouřit. Jakmile se jedna ta bestie odstraní, přijde ještě horší, je výhodnější je nechat a nehýbat s nimi. Když už jejich kecy známe a jejich činnost už máme zmapovanou. Tato věc je nyní kosmologicky nastavena na prosazování zla, není dovoleno, aby přišel někdo se skutečným věděním, alespoň to tak vnímám. Těžko do toho vstoupí někdo nový a přínosný, vývoj minulých let dokázal, že toto je všechno, nikdo další není.

Jinak samozřejmě neustále probíhá aktivace energetické sítě, čištění polí, bombardování planety vnějšími energiemi z vesmíru atd.
Ale to lidi nezajímá, nevnímají to.
Oni čekají na medbeds a realita je „příliš fantastická“ a kdo ji vysvětluje, „je blázen“.

Navíc si taky nejsem jistá, kde je pravda, sama jsem z vývoje této věci dokonale v šoku. Když jsem začínala, byla jsem naivní. Až 2021 – 2022 mi otevřely oči, kdy jsem byla ocejchovaná jako škodná společnosti a nikdo další se už neobjevil na ezo-ufo a ti, kterým jsem dříve věřila, se ukázali jako zrádci a odpůrci GF, jak je znám.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter