Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.2. >





Tak došlo na moje slova a Auroran a částečně i Křešová byli použiti do médií, k rozmáznutí mnohých problematik žádoucím způsobem pro vládní vrstvy, které mají zájem blokovat dobrou budoucnost a pracovat pro NWO.

Vím, odkud vítr vane, respektive byla jsem součástí FB skupiny, kde se dlouho kritizovali tito dva a kde vznikl nakonec „varný kotlíček“, odkud tyto iniciativy vzešly. Já byla dříve velká kritička Křešové, ale jasně jsem vysvětlila stanoviska proč. Bohužel nedošlo k tomu, že by byla „odbornou veřejností“ odsunuta na okraj. Nakonec se docela ustálila a musím ji uznat, že i zkvalitnila svoji tvorbu, až mi časem vlastně docela přestala až tak vadit. Nesleduju ji a mám klid. Smířila jsem se s tím, že holt, kontakt s GF nehrozí a ona je jevem tohoto vývoje. Že cesty vývoje se rozeběhnou jinudy.
Stejně tak Rouranova sekta se tak nějak zakonzervovala a dále už se o tom nic nedělo, víceméně. Hodně lidí z kázání tohoto podvodníka vystřízlivělo a stejně jako celá otázka mimozemského kontaktu se celá ta věc začínala schovávat za zenit a vypadalo to, že holt vše vyšumí do prázdna.

Ovšem ne, není to tak. V té FB skupině se začala objevovat jakási aktivistická vlna proti Rouranovi, že to jako poženou do médií. Kromě pocitů a několika výpovědí neměli nic, za co by ho mohli reálně odsoudit. Já nezpochybňuji, že Rouran ublížil lidem a že je de facto podvodník. Ale těmto lidem šlo evidentně o to, aby byly všechny tyto věci, o kterých něco říká Rouran, prohlášeny za blábol, včetně všeho toho, co říká Křešová. Při konfrontaci s těmito lidmi mi bylo řečeno, že jsem oběť s vymytou hlavou, která převzala jejich propagandu.
Následně se do věci aktivně zapojil jakýsi Jakub Jáhl, který začal natáčet videa proti Rouranovi a začal právě rozhlašovat, že nyní začne velká mediální akce proti němu, že se máme těšit.
Když jsem si tohoto člověka prohnala googlem, vylezlo na mě mnoho kritických článků, o kterých on sám prohlašuje, že je to zlá pomluva, ve kterých proti němu zazněla silná obvinění z podvodnictví, fetování atd., včetně faktu, že založil jakousi Satanistickou společnost. Tehdejší svědek této jeho společnosti v rozhovoru tvrdil, že Jáhl razil filosofii, že žádný Satan neexistuje (tedy na hlavu postavená bezvěrecká provokace) a že později se společnost rozpadla. Jáhl v jednom ze svých videí o sektách, které natáčí, vyjádřil určité naděje, že některých kauz „by se mohli konečně chytit Piráti“. Jeho FB profil je oděn do ukrajinské vlajky. Kolikrát má vax, to netuším, ale tipuju, že alespoň 4x.

Takže tady není pochyb, že jde o technokratické neoliberální toxické svinstvo, které rozleptává společnost a že jde o akce nějakého židozednářského škváru.

Když jsem pana Jáhla velice slušně konfrontovala na FB stránkách proti Křešové a Rourovi se svými poznatky o něm, bylo mi od něj řečeno pouze to, že musím být velice nenávistná osoba, nic víc. To byla jediná reakce.
Následně, protože jsem byla vytočená, jsem se dostala do konfrontace a vychovávacích a usměrňovacích tlaků správců skupiny a tak jsem raději jasně vyjádřila, že s tímto nechci mít absolutně nic společného a skupinu jsem opustila dobrovolně.
Což jsem udělala dobře, za pět minut dvanáct. Protože už to žíravé mainstreamové svinstvo vyšlo a jak jsem si uvědomila, je třeba hájit Zítka a nakonec i tu Křešovou, jinak mainstream rozebere a roznese na kopytech celou alternativu. Skrze lidi se škraloupy.
Rouran si za to může, jenže jde o podvodníka na první dojem. Jde o to, aby alternativa HNED takové lidi eliminovala věcnou a jasnou kritikou, jako to udělala např. Libor Smetana. Jinak z takových vychytránků vznikne fenomén, který následně nějací podivní čertíčci od divných spolků společně se satanistickým mainstreamem dokonale zužitkují na likvidaci a diskreditaci všech nepohodlných myšlenkových proudů.

Tady jsou ty články, co jsem zatím našla:





Článek o Auroranovi na seznamu:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/porady-teren-lide-veri-ze-je-z-vesmiru-ve-skutecnosti-je-instalater-a-dluzi-devet-milionu-245447

Články o Auroranovi na Studentských listech:

https://slisty.cz/vira-o-mimozemstanech-i-ideologie-clovek-propadne-sekte-a-odpoutava-se-od-realneho-zivota-rika-pribuzny-obeti/

https://slisty.cz/auroran-vyuziva-nemoc-a-strach-k-vlastnimu-obohaceni-a-uspokojeni-rika-exclenka-sekty-novija-gana-sepata/

https://slisty.cz/vyhranuji-si-pravo-elimimovat-kazdeho-hybrida-stejne-jako-draka-podle-dokumentu-sekty-musi-dojit-ke-smrti-a-mnohemu-utrpeni/

https://slisty.cz/casto-vyhrozoval-ze-se-zabije-a-sexualne-me-obtezoval-nemam-na-nej-dobre-vzpominky-vypravi-dcera-sektare/




Všechny tyto články spojuje kromě zdánlivě ušlechtilého cíle chránit obyvatelstvo před podvodným Rouranem hlavně diskreditace antivaxerství, slovanských myšlenek jednoty s Ruskem a celkové potenciální možnosti, že by bylo možné, aby mimozemské civilizace jakkoliv mimosmyslově kontaktovaly naši společnost.

Takže tak. Ač jsem byla kritičkou Křešové a Rourana, tak s těmito snahami nechci mít nic společného.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter