Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Nyní třeba probíhá mediální souboj o to, kdo hodil raketu na nemocnici v Gaze.
Obě strany mají svoje zaručená tvrzení a důkazy.
Popravdě, já už nevěřím ničemu, protože od GF vím a někde jsem tu zmínku taky zahlédla, asi v kontextu s tou "Aliancí", kterou Amíci zakrývají Galaktickou federaci, aby nemuseli přiznat mimozemšťany, že už se hraje špinavá hra bez pravidel a to i ze strany Galaktické federace.
Prostě na Rusku už definitivně změnili taktiku. Rusko byla poslední snaha o čestnou válku, mediálně ale byli dokonale převálcováni ultrašpinavými sionistickými lžimi, takže jak vím od GF, už nehrají "čistou hru" a začali používat stejně tak špinavé taktiky, jako NWO.
Protože - ať se bude dít, co se bude dít, média ovládá NWO, takže se tam budou non-stop sypat lži. Takže paradoxně teď můžou tvrdit i pravdu a část populace už jim nevěří ani nos mezi očima a hlavně - koho to zajímá, co si myslí populace, když je vypatlaná.
Tady jde o výsledek a když GF začne používat stejně špinavé taktiky jako NWO, tak nad nimi bezpečně vyhraje.
Slušnost a čestnost je prostě brzda a nevyplatí se to, jak bylo vidět na rusko-ukrajinské válce, protože špinaví jsou podle veřejnosti pak ti, co hráli čestně a ultrašpinavé krysy sionistického NWO jsou veřejností považovány za slušňáčky.
Takže se od této taktiky upustilo.

Takže ve výsledku je jedno, kdo vystřelil raketu na tu nemocnici, jestli Izrael, nebo Hamás, nebo Peršani, nebo Islámský stát, nebo Amerika ... to je úplně jedno už, teď jde o to vyprovokovat obří válku Arabů proti Izraeli, aby ho vyhnali a nechali zaniknout.
GF si nepřeje západ a Izrael, chtějí, ať padnou.
VK třeba nazývá GF v podstatě globalisty, je přesvědčený, že USA a Izrael a obecně západ by jako ustoupil sám a že to tak globalisti měli v plánu.
Ne, podle mě měli v plánu úplně jiný věci a pád západu je ve své podstatě pád NWO, nebo alespoň poločas jeho rozpadu.

Nedivím se tak brutálnímu vývoji, vzhledem k tomu, co jsem zažila, i ohledně těch "božstev".
Každý rozumný člověk se snaží to celé nějak sjednotit, tu náboženskou sféru. Takže "moudří" budou říkat, že Alláh a Bůh jsou v postatě to stejné, stejně jako ten židovský Jehova a že všichni mluví zhruba o těch stejných principech atd.
Na první pohled to vypadá jako pravda, ale ne, není to tak.
I kdybych vynechala všechny mimozemšťany, tak věc, kterou jsem si uvědomovala i před kontaktem s mimozemšťany, je ta, že Bůh "bydlí" nad Evropou a severní polokoulí, kdežto Alláh je tedy více na jihu v dlouhém pásu od Maroka po Indonésii a že obě ty entity, jakkoliv by byly reálné, nejsou ve skutečnosti světové a celoplanetární, ale že jsou to velké strážné entity, nebo myšlenkové formy, které jsou pouze v části planetárního jemnohmotného pole.
Nyní s mimozemšťany už to chápu složitěji, v podstatě jde o struny vesmírných sfér, které se rozkládají celým vesmírem a tvoří si svoje hvězdy, planety, mimozemšťany a zvířátka a rostlinky a nerosty. Takže "Alláh" i "Bůh", "Ježíš", nebo "Krišna" jsou všechno třeba obrovské vesmírné entity, sféry s vlastním elementem, kvalitou a významem a zároveň to můžou být mimozemšťani.

Já se bavila s těmi mimozemšťany. Většina dobrých božstev, jak je známe, jsou spolu "na jedné lodi". Takže Alláh se nehádá s Buddhou, ani Ježíšem a jsou kamarádi.
Ale s Jehovou ne.
Můj první kontakt s Jehovou byl takový, že jsem na něj byla zvědavá a nepředpokládala jsem žádný problém, nebo nepřátelství. Ale on dal najevo okamžitě nepřátelství, začal syčet a později jsem proti němu musela i válčit.
Prostě idylka se nekonala.

Dokonce jsem zažila velice traumatické okolnosti, protože jsem slyšela pád celé jeho struktury NWO v podzemí, pád psychiky jeho stoupenců, jeho pád, toho Jehovy.
Velice si pamatuju, jak jsem jednou před spaním, po velice bojovém dni, v prvním půlroce války od r. 2019, vyslechla zoufalou hádku mezi Jehovou a jeho stoupenci, kteří byli v podzemí, jako členové NWO.
Jehova na ně řval, že jsou neschopní a ten jeden od NWO se pak proti němu otočil a začal na něj taky řvát, jak oni můžou být neschopní, že jsou úplně v hajzlu z toho, jaký on je neschopný, že jim pořád vykládá, jaká je mezi těmi mimozemšťany hvězda a že teď, když tu jsou, Galaktická feerace, že jasně vyplynulo, že je u nich nežádoucí, že proti nim nic pořádného neumí, že je tam pro smích.

To je hrozně traumatické, toto jenom vyslechnout, natož to jakkoliv odžít.
My na toto nemáme stavěnou psychiku, jsme jak malý děti, kteří si přejí, aby se rodiče měli rádi a nehádali se. Nejsme zvyklí poslouchat hádky mezi mimozemšťany, kor když tam máme takový ten vztah jako "stoupenec".
Nikdo nechce, aby "jeho bůh" byl odhalen jako trotl a outsider, ale u Jehovy se to doslova stalo a byl to příšerný šok i pro ty jeho sionisty od NWO, oni taky nepočítali s tím, že je to až takový průser a až tak špatné.
Když tu začala válka s Galaktickou federací, tak někteří z nich byli unešení a asi velice těžce nesli, aby proti nim museli bojovat, nechtělo se jim, ale byli na straně NWO, na straně Jehovy, tak museli.
Přičemž, třeba Alláh je jako božstvo zakázaný zobrazovat, to proto, že třeba ten jeden, kterého považuju za mimozemšťana tohoto božstva, je prostě příliš krásný. Zkrátka je to nebezpečně krásný fešák. Kdyby bylo dovoleno je zobrazovat, tak by lidstvo bylo nejen hrozně marnivé a vedeno k povrchnosti, ale jak se říká, muslimky by nechodily z mešity domů vařit, společnost by neprosperovala, jak má.
GF je prostě plná lidí lepšího typu, naší kulturní nadstavby.

A NWO najednou proti nim museli válčit a museli být na straně Jehovy, který se k nim choval zle a navíc, neměl takovou taktiku a možnosti. NWO struktura je Drakoniánská a oni si v těch hierarchických patrech nevycházejí vstříc, nepomáhají si, naopak, drsně po sobě jdou, jakmile někdo dole něco podělá, tvrdě na to doplatí, nikdo mu nepomůže.

Takže když začali prohrávat a bylo to jasné, tak jsem si vyslechla i takové jejich zoufalé hádky a skutečně, ta věc je traumatická, jenom to slyšet.
Je to to nejhlubší lidské zoufalství, jaké je vůbec možné.
Pořád máme trochu dětinské myšlení, takže se nám těžko přijímá, že božstva nejsou stejná a že jsou mezi nimi i nepřátelství a že tu vůbec v galaxii všechno není jenom růžovoučké a jednoduché. Chtěli bychom to tak, ale není to tak.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter