Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


V podstatě je ten "antisemitismus" zavádějící pojem, protože tato nenávist není rasová a v dnešní době už je rasová už naprosto minimálně, i proti dřívějšku.
Jestli je nějaká kasta "Sabatiánů", jak je nazývá David Icke, jako satanská globalistická sekta obsažena ve všech národech a etnických skupinách, už to dávno není o nějakém "semitském genu".

Semiti jsou i Arabové a v našich končinách je toto DNA jistě obsaženo taky. Někdo může být čistokrevný žid, považovat se za Čecha a je neviný jak lilie.
Jde o satanismus jako takový, ale hlavně jde o tu dementní ideologii o vyvolenosti a nějakém debilním Jehovovi, který nakonec přijde Židy legitimizovat jako nové pány světa.
To je ideologie, která přitahuje totální úchyly.

Jde o zrušení "židovské víry". Jejich starozákonní ideologie je prostě špatná, už přišly další velké kulturní proudy, které tuto zhovadilost vlastně modernizovaly a nastartovaly další vývoj.
Ale židi jakoukoliv modernizaci odmítají a vůči všem těmto kulturám se chovají nepřátelsky.

Ten národ - židi - už neexistuje. Existuje jenom to bludné učení.
Teď se tady máme tedy tvářit, po covid genocidě a ukrofašistické sprostotě, že Izrael má právo narušovat arabský svět a že život Žida je cennější, než život muslima.
Přitom - geneticky jsou Izraelci všechno možné a spojuje je jenom jejich sprostota, že hodlají okupovat cizí území se svým divným, naprosto novodobým a násilím dosazeným státem Izraelem a asi i jejich vadná židovská ideologie o jejich údajné vyvolenosti.

Je načase je rozpustit a doufám, že k tomu skutečně dojde, říká to tak GF.
Zřejmě Arabové nakonec Izraelce vyženou a židy, ať je ani nenapadne si tu zase dělat po Evropě ghetta, hrát si na národ, vytvořit celoevropskou rozvratnou mafii .... už jich mají všichni dost.

Židi přišli o svoje území a zanikli někde ve 2. století našeho letopočtu.
Tam je jejich konec, nazdar.
Tam skončili židi.

To, co vzniklo potom, je jenom multigenetická mixka úchylů, mocnářských satanistických sviní a různých úchyláků, kteří si myslí, že když se prohlásí za židy a ukradnou území dávné Judy, později Palestiny, že jako mají v kapse budoucí řízení světa a vyvolenost.
S tím už je potřeba skončit.

Ať si všechny ty blondýnky, zrzkové, kazaši, tataři, mongoloidní nájezdníci, a další a další genetická mixka hodlá uvědomit, že jejich "kultura" je naprosto uměle vyhnaný mýtus, že ty blbé knížky, co to tvrdí, můžou klidně spálit v kamnech a ať se laskavě zařadí do své skutečné společnosti a přestanou se separovat a vytvářet "národy" rozvratné podvratné mafie.

A nebudou pogromy.

Stejně, to, co se tady prakticky honí, jsou party vesmírných zločinců, všelijaké mytologické stvůry, podvodníci se čtyřmi ksichty na všechny strany, zkamenělé medůzy, zpráchnivělé ještěří příšery, dekadentní galaktická mafie a tak dál.
Pod nimi jsou vrcholně zlomení satanisti tajných řádů, kteří bez vlastní vůle vykonávají vůli těchto příšer.
Nejsrozumitelnější jsou tedy "žiďáci" a "nacisti".
To, co se děje nyní, v těchto dobách, tedy extrémní technicismus, kyborgizující tendence transhumanismu, nacizace společnosti, zombifikace, stupňování hyperpokrytectví a prožiďáctví atd. ... to je výsledek práce těch potvor a jejich pohrávání si s vývojem tady na zemi.

To, co je nejdostupnější a co bychom měli bez jakéhokoliv odpouštění pochytat a zlikvidovat, je ta sabatiánská mafie.
To je multigenetická mixka sviní, která jede v duchu nejstarší žiďácké sekty ze starého Egypta - v satanismu. Jejich bůh je Baal, Rohatý, to jsou všelijaké ty mytologické příšery, pekelné stvůry, technicky a prakticky reptiloidní mafie, ti jedou v adrenochromu atd.
Ty je potřeba zničit.

A debilní současné židy vyhnat z Izraele a dál jim nedovolit, aby se se svou přestárlou, zašlou a vyloženě omezenou a úchylnou vírou ještě jakkoliv roztahovali v "goyim" společnosti.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter