Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




Jak jsem byla napadená tím NWO, kdy mi do hlavy pustili brutální psychotronický teror a zažila jsem následně válku GF proti Drakoniánům, tak jsem musela řešit celý svět a zásadní byl přátelský vztah ke Slovanům, což mám jako slovansky a levicově uvažující Češka přirozeně a zároveň ke společnostem Islámu, tedy nestavěla jsem se nepřátelsky k arabskému a perskému světu. Byla to planetární válka proti NWO, což jsou právě ty struktury kolaborantů s nepřátelskými mimozemskými rasami a jsou v tom hojně zapojení "žiďáci", tedy mocipáni, kteří se za židy označují, ač s nimi třeba nemají geneticky nic společného a spadali pod Jehoviánskou galaktickou mafii, což jsou Drakoniáni, dále to jsou hodně "nacisti", což s těmi žiďáky velice místy splývá, ale to jsou novodobí tyrani, co sem přitáhli ještě horší šedivácké zrůdy, než je Jehoviánská mafie. Prakticky ale platí teorie "sabatiánů" podle Davida Ickeho, kdy je do každé společnosti infiltrovaná satanistická skupina, která se snaží infiltrovat její špičky.

Nicméně nějaká vyšinutá, ceremoniálně dementně uvažující skupina "žiďáků", prakticky asi hlavně v těch židozednářských spolcích je realita.

No a oni se prostě považují za vyvolený národ a sdružují se pod tuto židovskou identitu kvůli vyšinutému proroctví o tom, že budou vládnout světu. Všichni ostatní jsou pro ně podřadní "goyim".
A proto jsou v jádru toho světového spiknutí NWO, které v nadstavbě má uvrhnout tento svět do technokratického pekla úpadku lidského ducha a planetu podle původního plánu měli definitivně obsadit Drakoniáni a rasu zotročit.

Ale vložila se do toho Galaktická federace, kde jsou zástupci stěžejní "mytologie" božstva Alláh, ale pochopitelně i další, védská božstva, indická, slovanská, africká - prostě v Galaktické federaci je mnoho ras, které mají na svědomí, geneticky, naše rasy.
A stojí za "goyim".
Nejvýkonnější a nejaktivnější civilizační odpor proti globalistické snaze pomocí židů a západu obecně uloupit svět pomocí plíživého NWO jde z řad muslimských a slovanských kultur.

Takže jak jsem byla brutálně napadená vším možným, vím, že se do mě zároveň pustily nejhnusnější skupiny všelijakých mocenských struktur, kde byly i všelijaký ty archonti, zločinci, tak NWO šlo o to, aby zlomili moje "goyim" rozumy a nastavení, šlo jim o to, abych nenáviděla muslimy Islámu a jako Slovanka se cítila slabá a méněcenná.
A to bez ohledu na to, co to bylo za potvory a v které civilizaci fungovali. Jádro hnusných příšer bylo pochopitelně i na Blízkém východě, ale přesto se vehementně snažili o toto.

Takže v tomto jsem si velice jistá, že správné je jít směrem duševní podpory muslimským a slovanským kulturám a nepodporovat židovství, protože prakticky jde o zločin.
Skuteční etničtí židi už nejsou.
není možné, aby se někdo prohlásil za příslušníka nějakého náboženství a pak zinscenoval plán sociálního inženýrství na genocidu jednoho národa, nebo obyvatel území, které si chtějí násilím a bez jakéhokoliv opodstatnění přisvojit.
"Semiti" jsou něco mezi egypťany, araby a těmi tzv. "židy", kteří byli původně geneticky stejně jenom jedna banda z Egypta.
Na bázi DNA podle mě už dnes nic jako "židi" neexistuje.
Je to výmysl a mělo by se s tou příšernou prolhanou agitkou přestat.

No ale náš šílený židoprdolezecký národ se překonává, to člověk fakt nechápe, ty diskuze na netu, už mám podezření, jestli náhodou praotec Čech už sem nešel s jarmulkou a celý náš slovanský mýtus si nevymysleli až za husitství.
Nevím, uvidíme, co se bude dít.
Zatím to vypadá, že tu chtějí mít židi z Prahy Nový Jeruzalém.

Tak snad to Galaktická federace nedopustí.
Naopak, Galaktická federace hodlá fenomén "židovství" naprosto rozpustit, co tak od nich vím.
Vyvolené národy je prý docela serou.

No nic, no, prostě přijde mi normálnější Islám, než Izrael, asi je to vyloženě otázka vkusu a naladění. Já byla šílená už z éry "teroristů", tenkrát jsem nechápala ještě žiďácké hry, ale pilo mi krev, jak nám byl dáván na odiv fakt, že život muslima pro tuto tzv. "vyspělou" a "demokratickou" společnost nic neznamená.
Proto mi nevadilo, že GF je z dost velké míry "džihád" a dokázala jsem se ztotožnit s euro-asia spolkem a celou tu věc jsem prožila doslova jako Svatou válku proti pekelným mocnostem, které se snaží zničit náš svět a nakonec to tedy vedlo k výhře Galaktické federace.

Přijde mi zvláštní škrtnout 2 miliardy lidí a říct, jen tak, oni byli teroristi.
Z toho se mi tajil dech hnusem už před dlouhými roky, cože je ta naše "demokracie".

Musela jsem pochopit spoustu provázaných rafinovaných her včetně role feminismu, k čemu slouží, kdo s tím zachází, jak funguje celá ta pseudohumánní mašinérie.

No uvidíme, kolik těch údajně bezcenných arabských a perských "teroristů" za jásotu českých židoprdelolezců zařve a jaké to bude mít následky na "západní společnost" a její poslední chatrné zbytky vnitřního smyslu k pokračování tak satanistické společnosti.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter