Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Já jsem z těch dětí non-stop měla pocit, že mnozí z nich, v nesnesitelné pubertě, tak vyvádí, protože ještě nikdy nedostaly facku. Dvoum harantům jsem vlepila, protože mi prostě vylítla ruka, de facto ji harant měl, než jsem stihla rozhodnout, co moje tělo bude dělat.
Do konce školního roku jsem od těch dvou měla pokoj a nevěděla o nich.
Takže na té mé tezi něco bude.

To je prostě chyba rodičů - všech těch opičích matek, jak se snaží svoje dítě uobjímat k smrti a do pěti let ho skoro ani neplácnou po ručičce.
Pak už je pozdě.
Dítě se učí v tomto ranném (nikoliv raném) věku hlavně bezprostředními fyzickými stimuly. Není nutné to dítě řezat, ale dítě musí dostat reálný nepříjemný fyzický stimul, aby pochopilo, že tohle dělat nemá. Učí se trpve číst výrazy obličeje, jemnou mimiku, nechápe je. Ale když dostane plácnuto po ruce, nebo je nabalené dítě od Eskymačky štípnuto, hned ví, že toto dělat nemá a nebude tu věc dělat znovu.

Ale co české matinky nakrmené vyšinutostmi? No jejich Dominičkové, Patričkové, Terezky a další poupátka musí mít od malinka všechno a jsou jim dělány uvědomělé přednášky.
V pubertě harant dostane poprvé pár facek a má z toho šok do konce školního roku, prostě couvne.

No tak opravdu nepodporuju přírodní vyšinuté matky s nikdy netrestanými dětmi a jejich vyšinuté nároky na školu.
Ať si jdou uvědoměle sluníčkařit do prdele.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter