Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.8.2023 > Tommo> 


Ahoj, je úžasné, že vše zvládáte tak, jak má rodina žít. Při určitém uskrovnění a rozumném hospodaření se dá přežít a vychovat děti. Myslím si, že naše slovanské prostředí v masovém měřítku nikdy nerealizovalo západní vzory sociální struktury společnosti, proto u nás ženy mají dva úvazky, údajně jsme na tom tak, že české ženy odpracují týdně nejvíce hodin ze všech žen Evropy, ovšem pak je čeká další směna doma a to už nikdo nezohledňuje.
Protože západní fifleny z vyšších vrstev, které někde odpracují svých strašných 6 - 10 hodin denně, pokud vůbec pracují, mají chůvy a uklízečky. Česká žena ne, to si nemůže dovolit ani omylem a hlavně, toto není naše tradice, protože nejsme parazitní vykořisťovatelský stát.
Jsme Slovani a v naší kultuře je zvykem, že se žena stará o děti a rodinu a zajišťuje běh jejích denodenních potřeb a v rámci svých sil navíc pomáhá s podnikáním, či další prací manžela a celkové rodiny.
Ne, že si paninka ze zločinecké země odkroutí svých denních 8 hodin zla, dostane za to nehorázné prachy a mezitím se o její dítě stará konejšivá ruka barevné chůvy. Zřejmě je za tím prvotně DNA zlo inklinující k nacismu schované v určitých genetických typech lidské rasy, jinak si to vysvětlit neumím. Strohé orlí nosy a úzké rty některých typů bílé populace prostě nikdy nezklamou. Citovost a srdíčko v nich, na to nikdo nezapomene.

Takže české ženy běží o závod, jsou hnané jak hubené kozy na porážku, makají nejvíc v Evropě, řezané jsou možná taky nejvíc v Evropě a ještě jsou hvězdy mezinárodní porno-scény. Prostě "česká žena" je fenomén mezi otroky.
To nikomu z toho feministického prostředí nevadí, takže vrať se patriarcháte vrať.

Tzn. jakmile se upevní pozice Ruska, slovanských zemí k němu přináležejících a stabilizují se muslimové a Afrika, vznikne stabilní ekonomika založená na národních obchodech, přijde restart a začne se poctivě znovu ve všem, bez západu. USA myslím si vymře na debilitu a očkování, Evropa vymře na debilitu, očkování, muslimské nepokoje a zvedající se moře.
Západ skončí a znovu vznikne pevninská kultura navazující na východní védskou tradici a tam patří i normální fungování lidské společnosti, kde je žena ta, která rodí děti, stará se o ně a o rodinu a to je její prvotní poslání. Bagristku může dělat jedině tehdy, když to jakkoliv nepoškozuje tělesné a duševní zdraví její, jejích dětí a její rodiny.

No a protože se toto nerespektuje a ženy jsou hnány jak kozy na porážku, tak je zbytečně moc byrokracie a společnost je málo efektivní a také mužské platy jsou nízké. Takže místo toho, aby ubylo 80% byrokracie a zbytečných pracovních pozic, které okupují ženy a muži dostali důstojné platy, za které mohou uživit rodinu, tak žijeme tyto schizofrenní situace, kdy si normální lidská rodina musí vybrat buď nacistické semletí, nebo finanční odsunutí do slabších vod.
Ale pořád se vyplatí finanční odsunutí do slabších vod, protože harmonická rodina, kde je lidské prostředí, kde není uhnaná ploštělá matka, kde se vaří a jí spolu, kde se členové rodiny znají a umí spolu mluvit, je nejcennější vklad pro vyrůstající děti. Ty vyrůstají jen omezenou dobu a pokud nefunguje rodina, vzniknou z nich jenom oploštělé náckovské nicky, jak je chce NWO.

Já děti nemám, to víš, holt jsem dost "na hlavu padlá", mám svoje světy, svoje vjemy, svoje galaktické známosti a nikdy jsem se za žádnou cenu nechtěla stát svobodnou matkou a ani jsem si fyzicky netroufala zvládat denně dvě směny, tak jsem dopadla bezdětná, takže nejsem žádný kvalifikovaný poradce na výchovu dětí.

Z vícero stran už jsem zaznemanala, že alternativa dost často musí držet svoje děti mezi dvěma propagandami, tedy rodina má svoji ideologickou pravdu, systém má svoji ideologickou pravdu a jeden den děti ve škole poslouchají A a druhou část dne doma poslouchají B.
Nevím, jak je to prospěšné, podle vlastního dětství si myslím, že dítě chce primárně zapadnout do kolektivu a ideologie rodičů příliš nefungují, ač se v pozdějším zralém věku určitě objeví jako základ. Ale - dítě si vždy myslí, jakmile se u něj rozvině abstraktní myšlení a přejde do puberty, že jeho rodiče jsou pitomí a nemožní a nejsou pokrokoví, protože ono přece ví, kde je pravda.
Je to tak, tak si myslím, že se vyplatí hlavně nějaká základní harmonie v rodině, kvalitně strávený čas, láska, podpora, důvěra, vzor daný životem samotným. Stejně dítě se protočí během dospívání v mnoha ideologiích a vždy bude reagovat na aktuální společnost a žít si svoje boje a ideologie rodičů přijde na scénu až později, ač v podloží přirozeně vždy je.
Ale je nutné taky říci, že čím prudší rozkol mezi rodinou a společností, tím vyšší tlaky jsou v hlavě dítěte.

Zdá se, že patriarchát je cestou, i proto, že ho známe. Má svoje úskalí - kupř. v patriarchátu jsou mužské oběti domácího násilí absolutní oběti, protože se od nich očekává, že oni vládnou a nechat si vládnout ženou je hanba. Být muslim se čtyřmi manželkami vyžaduje být "macho", protože nebýt znamená dost drsnou likvidaci. Nebo musí mít 4 hodné pokorné manželky, které respektují jeho roli a nechají ho trochu vydechnout. Jistě, pro vyspělého člověka je to hovadina, stejně je vše závislé na lásce mezi partnery, ale holt, máme v sobě zvířecí DNA, které je tak dokonale naučené a chod přírody nás znovu a znovu formuje do patriarchálního fungování, které můžeme časem překonat technickým vývojem a láskyplnými vztahy a spirituální evolucí. Ale v tomto stavu, kde jsme, se to nedaří, feminismus je dle mých zážitků dopředu nasazená léčka Drakoniánů, jejich nástroj na zničení společnosti.

Muži budou skutečně muži, až ženy budou skutečně ženy. Patriarchát to z nás udělá. Muži uvidí křehkost žen a převezmou víc odpovědnosti, logicky tím stoupnou v očích žen, ženy budou zase více závislí na mužích a přestanou si na muže tak otevírat pusu a přestanou se rozvádět kvůli banálním nevěrám atd.
Pokud chceme žít, musíme uznat, že některé záležitosti lidského rodu nemůžeme překonat úporným idealismem a úředním nařízením.
Zatím ze všeho vidím, že kvůli feminismu se akorát zdevalvovala úloha žen a z mužů se udělali nepřátelé žen, to prostě není dobrá cesta.
V tomto věřím na naše orangutaní DNA, které knížkou jen tak nepřečůráme.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter