Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Říkám dobytek, protože jsem přesvědčená, že v tom je dobytek. Doslova, že se do lidských těl inkarnovala vybitá stáda volně žijícího dobytka, pro který to je inkarnačně výhodné, protože nejen, že dosáhne zajímavé duchovní zkušenosti, tak taky ve výsledku dostane zpátky své pastviny a těla volně žijícího dobytka.
Také mě k tomu vede, že se chovají jako dobytek. Jednají stádně, poslouchají první kus stáda, nepoužívají vlastní myšlení, matlají po placičce, zajímají je vesměs nízké a přízemní záležitosti, nejsou schopni pochopit jakoukoliv abstraktní záležitost a také vyjevují neuvěřitelnou debilitu, kdy vyznávají vyložené nesmysly, protože si to tak přečetli v mainstreamu a tak jsou vedeni. Také jich je hodně označkovaná, jak dobytek, tetováním a očkováním, mají účesy a podoby, že se to nejvíc chtějí podobat nějakému zvířeti s hřívou, nebo rohy.
Doslova nemám vůbec žádnou víru v duševní potenciál této masy lidí.

Jenže jich je hodně a jsou hybná síla společnosti, což je zkrátka nebezpečné a musí pryč.

A to proto, že situace to tak vyžaduje.

Jsme v technokratickém kurzu s 5G a očkováním a zatajovanými technologickými možnostmi, kdy je neustále ve světě vyvolávána válka, nepokoje a nedostatek, nespravedlivost, křivda, aby nebyl jakkoliv klid pro duchovní vývoj, rozkoukání se a ustálení stabilní evolučně vpřed směřující společnosti.
Tento kurz byl tak nebezpečný, že Galaktická federace musela v této době planetu dostat pod kontrolu a s ní veškeré technologické dimenzionální celky, které tu jsou, aby dokázala tento kurz zvrátit a nepřišli o celou planetu.
Proto proběhla dimenzionální válka.
Ta dopadla ve prospěch Galaktické federace.

Stále tu ale běží kurz technokracie a hegemonie západu, což je vyloženě destruktivní a vyloženě zločinný kurz, který chtějí udržet nejhorší globalistické nadnárodní korporátní struktury.
Potřebují země s tzv. "demokracií", kde národy nejsou spravovány vlastními vůdci, ale v té zemi jede bezpráví a gigantický zločin a ztráta duchovní i materiální suverenity.

Proto pořád valí 5G, oblbují davy pitomců, podsouvají jim stále víc zvrhlé vykotlané ideály, které jsou nacistické, nelidské a technokratické.

No a není už možnost se vracet, už je celý ten proces nakopnutý a planetární energie se osvobodily od technokratického dimenzionálního zatížení ze zlých světů, které byly uplatňovány zlými mimozemšťany a dimenzionálními entitami ze zlých kyborg světů.

Do planety směřují silné proudy vesmírných energií a planeta je schopná je přijímat, proto dimenzionálně stoupá. A lidstvo s ní, tedy ti, kdo se drží planetární kultické desky a ne drnčidla 5G, tzn. žijí i v reálném světě, ne jen virtuálním, co nejvíc se vyhýbají elektrosmogu a jsou v harmonii s přírodními a přirozenými kultickými vřídly energií, jsou tedy na civilizační rovině.

Už existuje jen cesta vpřed a v situaci, kdy je lidstvo vybaveno technologiemi, které si vynalezlo, protože se kamarádíčkovala s ohavnými příšerami a zároveň tu do všeho jebe 5G, které non-stop spaluje přírodu, tak je cesta jen jedna jediná.

Vítězství ducha, otevření nových dimenzí chápání a zacházení s časoprostorem, ustálení civilizace, která chce žít v míru a stabilizovat se, spolupracovat a řešit problémy. Umět jasně rozeznat zlo a zlé machinace atd.

To je pro vyšší duše a ne pro stádo dobytka.

Stádo dobytka nesundá 5G. Jen vnější zásah sundá 5G. Pak budou stáda zase stáda a tady zbudou jen vyšší duše.

Jestli přijde nějaká solární energie, nebo vůbec nějaký proud energie, že to bude silné, tak je právě důležité být otevřený, ideálně ladit s planetou, jinak to funguje asi jako zabiják. A kdo jede s drnčidlem 5G jak kus dobytka, s čumákem zabořeným do placičky, magnetická krev a ještě si to dají na noc pod polštář, aniž by kdy přemýšleli o něčem neviditelném a abstraktním a smyslu života atd., tak ty to sejme.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter