Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Já si umím představit, že by se namířily takové 3 - 5 jaderných bomb na zásadní "iluminátská" žiďácká NWO sídla, nebo velká západní města, státy, třeba Londýn, Izrael, New York atd., odpálilo by se to, Galaktická federace by pohlídala, aby nemohli vypálit ze západu na východ tu stejnou salvu, spadlo by to na ně, nastal by šokový stav, západní svět by musel definitivně kapitulovat a přestat vydírat celý svět svou zpuchřelou degenerativností a nastal by kompaktní mír.
Protože by bylo definitivně po válce.

No ale - uvidí se, celé to skutečně záleží na Galaktické federaci, její reálnosti, jejím reálném spojení s mocenskou garniturou v Rusku a jejím skutečném plánu.

Stejně - i kdyby se to takhle stalo, tak co s tou většinou populace u nás?
K úspěšnému zvládnutí této záležitosti bylo třeba, aby lidi aktivně vyznávali vyšší spirituální hodnoty, hájili je, byli si vědomi jejich smyslu a významu, ideálně, aby neuvažovali jako zaostalci, ale chápali i galaktickou realitu.
Aby šli s planetou, hájili to, pořád to stejné.

Ale drtivá většina populace toto nedává, nezvládá, nemá k tomu žádný vztah, žije profánně, co jim dají, to sežerou.
Takže i kdyby nyní byla konečně vyřešená ta světová válka a západ by definitivně padl a byl od nich pokoj a nastal mír, po dlouhých dlouhých letech, protože tato světová válka se už táhne 9 let, nebylo by vyřešeno.

Ale nakonec i by mohlo být vyřešeno.

Stačí, aby západní hyeny přestaly neustále útočit na Rusko, aby západ ekonomicky padl, kdyby se kupř. atomovými bombami vylikvidovala VB a Izrael, tak by byl od nich klid už natrvalo, v USA by si to rozdali v občanské válce a na nějakou jejich dementní demokracii by se krásně zapomnělo, Evropa by se rozpadla pod dekadencí a koňskou náloží debility a nakonec by je zalilo moře.
Zbytek depopulace by vyřešil nedostatek dětí a nedostatek léků.
Za 30 let tu může být krásně.

Problém už jsou jenom a jenom degenerativní lidi, nic víc.
Tu bezbožnou rouhačskou satanistickou chásku už není možné napravit.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter