Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Toto je taky zajímavý dokument ke čtení:

https://media0.webgarden.cz/files/media0:5c7ae3bc6c5e1.pdf.upl/General%20KGB%20Boris%20Ratnikov%20-%20Psychotronicke%20zbrane%2C%20nastroj%20k%20ovladnuti%20lidstva.pdf


Tyto psychotronické senzace jsou ale podle mě tak jako tak pouze novodobá, vyhnaná záležitost, namontovaná na daleko horší a starší věci.

To je právě ten fenomén "padlých andělů", tedy bytostí, které se daly na dráhu zločinu a nesouladu se stvořitelským plánem a kterým se za žádnou cenu nechtělo umírat a proto si vytvořili systém, kdy svoje vědomí přestřelují z těla do těla.

Ovšem, jak už jsem psala výše, každá inkarnnace dostane svůj "nádech", prostě svůj limit a vědomí, které když neumře, neopustí fyzicky definitivně svoje tělo a nedá se "vyprat" jak v pračce, obnovit Stvořitelem, kosmickým řádem a vědomím, brzy dojde na konec svých sil a dojde k brutální degeneraci.
Jsou potom jakoby brutálně přetažení, jebe jim, jsou čím dál víc degenerativnější, nejsou schopni vůbec žádné evoluce, pokroku a vývoje, jsou v neustálém úzkoprsém a úzkovidném tlaku a přetažení a ve skutečnosti už nejsou schopni vůbec žádné rozkoše a radosti, naopak, je "uspokojují" jen vyloženě zrůdné úchylnosti, násilnosti a špatnosti.

Přičemž, tyto prapodivné duše, co se zapsaly do kyborg programů nějakých úchylů, všelijací tito padlí andělé, jsou taky jenom otroci a to Drakoniánů, kteří ve vysokých dimenzích žijí velice dlouho a tyto kyborg programy jsou jejich nástroje k zotročování a mučení lidských ras, přiemž jim samotným, zmetkům jedněm opancéřovaným, to vůbec nic nedělá na jejich duši.

Ale "padlým" andělům na hlavu ano.

Přičemž nejvíc obskurní zážitek, který jsem s nimi v tomto ohledu udělala, byla realita, kdy se po nějakém X-tisíciletém programu (kam vstupovali s význaným výrazem a černočernýma očima) takto uměle nastřeleného vědomí byli nuceni probrat ve svých původních "ukotvujících tělech" (systém typu Obraz Doriana Graye, kde se ničící efekty přenášejí do jiného těla, než které to reálně vytváří).
Tato těla byla nastavena, aby se probrala v r. 1000 v Konstantinopoli a vytvořila "božskou kastu", ale protože měli v programu chybu, sekli se o tisíc let a probudili se po r. 2000 a byli dost jakože v rozkladu.
Takže královi padala lebka z obratle a přesto tvrdil, "že je král".
A jeho přiblblé myšlení odpovídalo premorbidním dobám, kdy se sralo a vládlo zároveň a bezdůvodné zabíjení nevinných byla svatá královská výsada.

Tenkrát jsem se těm úchylnostem smála jak blázen, jak něco tak debilního vůbec může v časoprostoru existovat, trochu mi zatrnulo v minulých letech, kdy mi došlo, že ono prakticky mezi uvažováním člověka r. 1000 a 2000 doopravdy stojí jenom elektromotor....





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter