Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.5.2023 > čtenář> 

Jsem ráda, mám radost, že to někdo taky vidí - právěže jsem přesvědčená, že to musí být viditelné i pro jiné lidi, než jsem já.
Ten kontakt je myslím si hodně závislý na psychickém rozpoložení pozorovatele, protože když ty éterické objekty začnou spolureagovat s myslí, tedy že se třeba začnou pohybovat podle domluvy atd., přeci jenom vzniká určitý šokový a zavazující pocit a trochu otázka "co teď s tím". Přičemž když tam není nutný přímý, dlouhodobý telepatický kontakt a spolupráce, tak to GF asi nechává v neutrální podobě, tedy že se tváří "jakoby nic" a jen tak si pluje, aby zbytečně nenabourávali psychiku pozorovatele.
Rozhodně ale, už tím, že je člověk vidí a ví o nich, tak oni o tom taky vědí, ví o každém pozorovateli. Ale možná zareagují opravdu jen případech, kdy vidí, že by to člověka nijak nepoškodilo.
Protože tam vždycky vzniká určité pnutí, zavazující pocity, asi málokdo to dokáže brát jenom jako věc "na chvilku", bez nějakého dalšího pokračování, jen tak si je ověřit, jestli zareagují a jít dál a nelámat si s tím moc hlavu.
Tak možná proto není tak snadné navázat s nimi kontakt i myslí, donutit je nějak reagovat.
Myslím si a GF mi to potvrzuje, že je to v podstatě hlavně tento problém, prostě zbytečně nenabourávat lidem psychiku, protože ona i taková malá věc, že ty éterické objekty doopravdy zareagují na mysl, dokážou dost excitovat mysl a vůbec celou tu otázku.
Je super, že jsou viditelné i pro jiné lidi, než jsem já. Chovají se neinvazivně a věšinou poklidně a ten dojem z nich je řekla bych pozitivní, alespoň mi to tak přijde :-)

Zatím píšu, když mám co, většinou je co, ale radši bych byla, kdyby se celá tato věc už pohnula nějakým rozumným směrem celospolečensky, přijde mi to celé hrozně zatuhlé.
Než že by se společnost začala zajímat o nějakou Galaktickou federaci a to, co se kolem nás děje, to spíš přijde nějaký jiný "zázrak", aby nás donutil ke změnám.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter