Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.5.2023 > Tommo> 

Ahoj, píšu trochu zpožděnou odpověď (začal mi blbnout PC, naštěstí to není nic vážného, určitě to ani není kyber útok NWO, něco už se prostě přirozeně dovrzalo do konce, protože to hlásilo chybu ... taky jsem si říkala, dobrý, já si tady něco napíšu a pak se zdejchnu a on rozbitý PC ... tak žádnou paniku, kdybych třeba někdy odpadla, tak nejsem mrtvá, leda že bych se neozvala týdny a měsíce :-)

Souhlasím s tím, že ezo dokáže "brutálně nasrat", jak se člověk dostane do vod, kdy mu to prostě není jedno a potřebuje okamžitě určité informace, které jsou pravdivé a funkční, tak ezo dokáže zničit a pokud je člověk angažovaný v konkrétních věcech aktivně a chce prosadit určitý druh informací, jako třeba já s Galaktickou federací, tak absolutně souhlasí, že ezo dokáže "brutálně nasrat".

Je snadné věřit tomu, že to dělají naschvál, že jedou v NWO.
Nebo a to si myslím dělá velkou část reality, prostě pořád spí a absolutně nechápou, která tady bije, jak je situace závažná a ty nerealistické, hloupoučké blafy, které vůbec nijak nedosahují "pravdy" a intenzity, které by reálně pomohly, myslí naprosto vážně...

Nevím, buď jsou blbí, nebo zaplacení, nebo oboje.

Techno zotročení je příšerné - denně mě stresuje, jak stačí, aby vypadla elektřina a jsme doslova v hajzlu, všechny chtějí donutit mít chytrý mobil, mikrovlnnou placičku, já s tlačítkovým blbým telefonem, kdy se děsím elektrosmogu mám podle nich jako dělat co? Já nechci 5G, já nechci mikrovlnku, ani neurální síť. Tahle technicistní společnost je bestiální a děsivá a ani nesedí na nějakých pevných a bezpečných základech, vše se doslova může z hodiny na hodinu podělat. NWO nám maximálně vyvolá děsivou kriti a pak nasadí "zázračnou volnou energii", kvůli které už X krát zničilo lidstvo, aby ho odvrátilo od duchovní cesty.
Nevidím východisko, děs.

Ptáci, zvířata brečí, naléhají, ať něco dělám, říkám jim, co mám proboha dělat? A oni, ať se snažím, že jsem člověk, kdo jiný s tím má něco dělat? Tak prosím Galaktickou federaci, ať něco udělá.
Co ty chemtrails, prý si tenhle zločin prosadilo OSN jako zatemňování oblohy, kvůli oteplování planety.

Prostě jsme bez šancí, tady musí přijít něco velkého, něco co setřese tuto společnost, nevidím už jiné řešení.
My ty sračky třeba ještě nějakou dobu vydržíme, zvířata a ekosystém ne.
Co budeme dělat bez nich?

A nikoho ze zodpovědných není možné k ničemu dobrému přimět, všechno jsou to svině, roboti, infiltrace, žádný člověk mezi nimi není, není možné se ničeho dovolat.

Podle Staňka a dalších lidí nás chce EU do 2030 dokonale zbavit osobního majetku, vyvlastnit nám domy ekoterorem atd.
EU je šílená, jsou to nacisti, blázni, to už není normální, i dekadentní Řím měl možná víc rozumu?
Je možné proti nim něco dělat? Ne, není, prostě to je nacismus, opancéřovaný nacismus, kde bohužel 80% a více lidí to podporuje a vidí jako pozitivní.
Hnus, děs, na blití.

Moc si přeju, aby vybouchla nějaká podmořská sopka, aby bylo mega tsunami po celém světě, aby to rozbilo všechnu tu elektroniku a zalilo západní Evropu vodou, protože zdá se, že jedině tak můžeme vystoupit z EU a NATO.

Křešovou už taky nesleduju, protože mě dokáže "brutálně nasrat" během 10ti minut maximálně a i kdybych veškeré její toxické výroky napravovala, bylo by to prd platné, protože mám proti ní minimální sledovanost.
Protože ono tyto věci lidi až tak nezajímají.
Což je právě ten kámen úrazu.
Proto se tak dobře daří těm falešným vlivům, co sypou cukr a obchodují s nesmysly.

Wilhelma Reicha neznám, díky za tip, pokusím se si o tom něco více zjistit.

Jinak, proč vůbec můžu psát - já si myslím, že v tom je reálně ochrana GF, věřím, že mě hlídají, že si mě prosadili, protože už jsem na hraně toho, že kdybych nemohla ani někde skromně psát na malém webu, tak by byl nesmysl, že jsme vůbec vyhráli nějakou válku. Vyhráli jsme, proto vůbec můžu psát, oni mě nemůžou zabít svými klasickými metodami, klasickou vraždou, nebo elektropulsem, pokusili se mě zastrašit, znechutit, vydeptat, dohnat k sebevraždě, když jsem byla ještě slabší, osazenstvo tohoto serveru se fakt aktivně snažilo mě zničit a odradit, nebo vydeptat nějakými udáními.
Já se ale nedala, všechno jsem to přežila, tak píšu.

No a ten chlápek, taky by mě to zajímalo, jestli žije, kdyby ne, nepřekvapilo by mě to, ale třeba žije, což by bylo super.
Viděla jsem nějaké komentáře na jeho video, na jiných webech, ani jsem to nerozklikávala, ale bylo to vesměs o tom : "no já chcal smíchy, on vede neproduktivní život a stěžuje si, blázen, to se pobavíš" atd. Nevím, kdo toto píše, ale já bych řekla, že to je práce trolů NWO, psycho válka proti těmto lidem, aby je to odradilo, protože ve skutečnosti toto je strašně bolestivé, takové reakce.
Je to psychologická válka.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter