Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 Tommo (Občasný) - 25.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> Alternativní jakože EZO scéna je skutečně extra, vysoce gurmánská...
Slaboduchá, namlouvačná, naschvál od pravdy odvádějící.

Topičů je obrovské množství - zhruba odpovídající té záplavě topících.

Opovrhuji. Polapeny v té "spirále" akorát dokážou brutálně nasrat až to celkově dojímá, vysiluje.
Proto nějak intenzivně nesleduji, být permanentně nasranej být nechci. Znesvěcující - profanace.
Být "vole" empirický bez experimentu je totožné jako být součást NWO psychedelie, či že v piči.

Q-cokoliv a všichni ostatní, širokospektrální informace o dezinformacích, tomuto podobní, někteří i víše zmiňovaní se jednoduše opírají o základní rozpor uvnitř lidí, sebe sama, kteří nejsou dostatečně umrtvení a mají v hlavě poslední zbytky, mini střípky svého vlastního myšlení, intuice.?!
Naposledy jsem z tohoto vínku četl, že vypnou televizní vysílaní a ukážou "pravdu" či co.
Tahle "aktualizace" to zní zase více groteskněji.
Temněji, protože takto se i přes všechny události tebou popsané mohou dostat minimálně k pre-finální / finální tečce techno zotročení. Důvěra v Elonka je důvěra, odevzdání se NWO.

Také nechápu co je na tom co k nepochopení, ale pokusy o nějaké smysluplné diskuze nemají absolutně žádný účinek.
V lidech se spustí vypínačem min. agrese apod. Je absolutně jedno dosažené vzdělaní, případně přidám osobní poznatek, že "vzdělanější" jsou v mnoha případech ještě více odevzdanější. Jsou zpracovatelnější, nebo plně zpracováni, již uzavření a připraveni následovat. Poslední jejich nejistoty a vzpoura jejich duchovního cítění, spojení, rozdrtí na padrť tyhle kliky, pasti, debiloviny.
To co pod kdejaké sdělení doslova lid zvrací je neskutečný důkaz nutnosti "záblesku".

Tipuju že si chlápci v novodobých dílnách MK-ultra nejednou dynamicky, ve stoje tleskali a klepali po zádech v úžasu jak je to jednoduché a že takoví výsledek/y nečekali snad ani sami.
Pokud nejsem dostatečně "osvícen" tak ať mě to vezme také. Ubohý plazo hmyzí strach ze smrti nemám. Pokud tím pomohu osvobodit naší planetu, nechť je to bráno jako čest. Takhle už přemýšlím, což je fatal rezignace...

Stejně jako ta paní Kresová, osobně jí mám od ignorovanou. Pocitově bych se raději podíval na ty její starší (nezkažené) věci - to porno a tak.
Nevím proč u toho nezůstala, že by došli samečci k opylení jistě nádherné, vzácné květinky co by do toho šli?, ono to chce asi i dost odvahu a nutnou dávku sebezapření.
Nebo prostě zjistila že za tyto služby by nakonec musela platit ona. Tedy nerentabilní...,he, he. :)
Samozřejmě ve skutečnosti nemám žaludek na sledování čehokoliv z její "dech beroucí" produkce.



Pro zajímavost :
Pro mě je ten "patník" poznání Wilhelm Reich. Jeho kniha Funkce orgasmu mi dala mnoho odpovědí.
Myslím si, pravděpodobně asi jako pro tebe Lobsang Rampa, kterého načteného bohužel (zatím) nemám. Jen všeobecný profil.
Tenhle pán vše popisuje a dokazuje čistě vědeckým pojetím.
Od psychoanalýzy ( náprava člověka ) k pochopení zemských struktur ( pochopení dění "počasí" ) k primární kosmické energii ( nakonec k GF ) a je více než evidentní, že kdyby ho NWO nezastavila a neodstranila, už jsme za hranicí toho, kde je potřeba abychom byli.
Tohle byla poslední mnou poznaná opravdová věda od skutečného vědce. Tohle jsme nutně potřebovali a naléhavě potřebujeme.
Ale skepsi už jsem propadl asi navždy.
V dostupných, publikovaných dílech se tomu neodvratně přibližuje, protože mu to s výsledků jeho práce jednoznačně vyplyne.
Např.
https://archive.org/details/ContactFromSpaceByWilhelmReich/mode/2up ( Zajímal by mě tvůj názor, pokud si něco od něho četla, narazila, popř. tvůj dojem., ale samozřejmě nemusí být - jakoby tenhle řádek neexistoval... )

O tvojí jedinečnosti ve stávajícím, všeobecně dostupném IT prostoru, pochyb není. Nikde jinde není takový pohyb, míra deziluze, osobní zkušenosti a celkové - celistvé informovanosti.
Je to smutné a zároveň i veselé, protože to je. ( K dispozici komukoliv bez výjimek, tak jak to má být. )

Dále si myslím, že pokud by jsi lidé dali tu námahu s přemýšlením ( momentálně to všeobecně nechávají na úžasných 5G placičkách ) a ty si tím i nezištně vytvořila nějakou "základnu" byla by jsi pravděpodobně odstraněna. Nebo podléháš vyšším zákonům a oni ti to a tebe musí nechat. (?)
Minimálně by si hodily "mark" na lidi, kteří by nedej bože pochopili ty reálie tvého sdělení. A spustili by třeba teror viz video "Oběť psychotronických útoků promlouvá" Ten pán tam je absolutně, žalostně, rozebrán. Brutálně napadán a nikdo mu nedokáže pomoc.(?!) Video nemá ani jeden trapný Like/Dislike. Mnoho podobných, oči otvírajících, ukázkových videí je okamžitě smazáno.
Zajímalo by mě jestli je ještě mezi námi..., on sám se bral už v době natáčení před 10 lety za mrtvého.
To žití, každodenní chléb náš vezdejší je tedy pěkný svinstvo...

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Tommo
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter