Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Celý "vzestup" se děje rozšířením chápání, tedy změnou paradigma, kde je cílem dosáhnout galaktického rozměru chápání, kde je lidská bytost schopná komunikace s obyvateli galaxie, Galaktickou federací, kdy je schopná pochopit alespoň základy techno-okultní problematiky, aby nebyla bezbranná jak pětileté dítě v mafiánském gangu, což obnáší i pochopit, že i v galaxii je to jak v životě - i tam jsou mafiáni a policajti.
Plus tedy pochopit, že planety i hvězdičky jsou ve skutečnosti živé entity, stejně jako celý vesmír. Nějaké reálné chápání, co jsou to dimenze, čas atd., to potom asi ještě přijde, mě to tedy připadá trochu už nad mé síly, toto úplně pochopit.

Ale místo toho se tématu "vzestupu" a mimozemšťanů chytli nejrůznější podvodníci NWO, aby oslovili panelákové paninky s IQ tykve, různé městské nudící se pipiny, ze kterých se staly FB teroristky a armáda "hvězdných semínek", kdy "láskou" (pasivní agresivitou) ničí a očerňují všechny ty, kteří doopravdy varují a informují relativně pravdivě ( třeba Chvátal, nebo V.K., který je pro ně symbol zla, pro jejich duté hlavy vystlané cukrovou vatou) a podporují nejhorší zrůdy, jako je "Andrejka".

Jak se dá zahrát hrůzné divadlo, když NWO zná slabiny, když ví, jak zneužít debility a idiocie, aby ty davy vygumovaných dementů nasměrovali proti lidem, co chtějí něco změnit a vidí, co se děje.

Je fakt, že naprosto objektivně - téma mimozemšťanů je objektivně PRO IDIOTY.
Všechny ty šedivý stvůry, Aštary Šerany, cukrové vzkazy Plejáďanů, .... to jsou takové nesmysly, že to vážně vypadá, že tomuto může věřit jen malé dítě a absolvent pomocné školy.

Svinstvo.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter