Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


V rámci studia Q-Annon jsem objevila od nějakého profilu "Donald Trump a vítěství světla" popis, co se jako má údajně dít:


" Co obsahují neoficiální informace o mechanismu nadcházejících změn??? ▪ Očekává se, že se na všech mobilních telefonech po celém světě objeví SEDM SMS EBS, které vyzvou lidi k zapnutí televizorů, rozhlasových ▪Budete mít 3 až 6 hodin na to, abyste se dostali domů nebo na místo, kde můžete zůstat 3 až 10 dní, zatímco světová armáda provede masové zatýkání více než 3 000 globálních a elitních politických osobností shledáných ▪EBS bude vysílat 8hodinová videa, která se budou přehrávat třikrát denně po dobu tří až deseti dnů komunikační temnoty. Budou řešit témata zatýkání, tribunály, korupce, podvodů, pedofilie a dalších. ▪Banky, bankomaty a internet budou uzavřeny. Telefony budou fungovat pouze pro tísňové volání - 911. ▪Po třech až DESET dnech komunikační tmy dostane každý dospělý na světě nový telefon a počítač Quantum k použití v Quantum internetovém systému, který spravuje nový internetový systém Star-Link. Apple a Windows atd. n. budou pryč a spálí se vnitřní části našich počítačů - tyto systémy byly použity pro zlé účely. * Co lze jistě brát jako 100% jisté, je to, co sdílela Caroline Bisset-Kennedy v komentáři, že všechna média a všechny internetové platformy padají, tedy navždy opouštějí naše životy, když přijde deset dní temnoty. Jak již dobře víme, je jednou z osmi členů Q týmu. * ▪Všechny bankovní účty jsou nyní duplikovány v novém kvantovém systému. Vy a jen vy budete mít přístup ke svému osobnímu bankovnímu účtu pomocí svého Q Phone. ▪Doporučuje se držet naše fotografie a dokumenty na pohonkách mimo systém a zásobit se potravinami, vodou a základními předměty minimálně po dobu tří týdnů až jednoho měsíce. ▪ Chvíli potrvá, než se vše opět vrátí na plné obrátky, než skončí finanční otroctví a lidé Země přestanou do systému plného míru a prosperity. Staré systémy správy, školství, financí, zdravotnictví, obchodu atd. n. budou rozebrány a nahrazeny. ▪S EBS ovládne světové armády a každý vůdce světa - prezident, premiér, král či královna musí odstoupit. ▪ Volby se uskuteční do 120 dnů od vyhlášení zákona G_E_S_A_R_A. Budou zvoleny vlády, které budou tvořit 10% velikosti, jakou máme nyní. Už nikdy nebude rozdělení mezi stranickými lidmi. ▪Pod N_E_S_A_R_A - G_E_S _A_R_A budou všechny národy fungovat podle Ústavy Spojených států. Současní lídři budou u moci tak dlouho, jak budou chtít, nebo dokud lidem neudělají něco špatného. V tom případě budou odvoláni z armády."


No mají to dobře vymyšlený, kdybych byla od NWO, normálně blaženě vrním, jo, takhle by to šlo, paralyzovat a šokovat celý svět a pak mu jako "řešení" vnutit hotový otrokářský systém, kde budou všichni do jednoho pod dokonalou kontrolou, dobrovolně a oddaně.

Naprosto vyšokované obyvatelstvo, které by bylo uklidňováno Q fanoušky by "dobrovolně" nejdřív vyslechlo ty příšerné zločiny, ale dostalo by srozumění, že už se o nic nemusí starat, že už je to dobrý a moc hodný strejčkové to zařídili za ně. O psychotronických zločinech a mimozemšťanech by logicky nepadlo ani slovo, vše by byl "Deep State" a Elon Musk se StarLink, následně by veškeré obyvatelstvo přišlo o svůj majetek, pokud by tedy nebyli ochotní se dobrovolně podílet na "kvantovém systému" pod dokonalou kontrolou USA - viz. "Pod N_E_S_A_R_A - G_E_S _A_R_A budou všechny národy fungovat podle Ústavy Spojených států."


No, tak je z toho znát, že to je nesmysl, který se určitě nemůže stát.

Ono totiž všichni až tak nemilují USA a myslím si, že doposud nejsou lidi tak strašně vypatlaní, aby tak primitivní manipulaci, že se je někdo snaží nahnat do NWO kvantové ohrádky, neprohlídli.

I když .... no ještě malinko tomu chybí, ještě by museli být malinko tupější, než co předvedli minulé roky.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter