Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


To je možná nejúčinnější zbraň, naučit se tomuto programování podvědomí, podle vlastních instrukcí, přeprogramovat se.

Myslím si, že to je účinnější, než všechny ty magické ochrany atd., ochranná světelná vajíčka a podobně, protože je to racionální, funguje to a má to jasný tah na bránu.
Do budoucna se to asi vyplatí.
Protože pokud nepřijde nějaký zázračný, nebo katastrofální předěl, který sundá elektrotechniku, sundá 5G, tak to nikdy nepřestane.

Nejsou lidi, není naděje, v tomto ohledu ji nevidím.
Já totiž nevěřím na ty Aliance, Q-Annon a podobně, to jsou prostě lži od NWO.

Kupř. nyní je v tom Q-Annon velice aktivní ten Cornel, který zbožňuje porno čubku Andrejku a ten píše:

"I přesto to, že Tomáš Marný a Tedesco hází klacky pod nohy vojenské informační operaci, jejímu informačnímu šifrování zpráv a lidem od Armády ČR 🇨🇿🪖, kteří v pozadí na tomhle osvobození ve dne v noci pracují /oni to samozřejmě vědí a řeší/, počet sledujících na tomhle profilu neustále roste, ... , "

To jsou prostě hovadiny, žádná Armáda ČR v tomhle nejede.
To jsou prostě blbosti na kvadrát.

Byla to válka tajných služeb, ano.
Většina jich v té válce zemřela, podzemí bylo vyvražděné, mimozemské rasy byly vyhnány, celé to bylo okultní, byl to technicko - okultní proces, který vedla Galaktická federace a dále vyšší mocnosti z vesmíru a kosmu.

Normální tajné služby o tomto nevěděly a neměly šanci se do toho jakkoliv dostat. To bylo až pro vrstvy za nimi, většinou žiďácké struktury.

Žádná reálná armáda nikdy neexistovala, ve skutečnosti to byla válka o několik důležitých kultických center a technologií.
Armáda ČR o tomhle neví vůbec nic.

Hlavně, je nesmysl, aby se něco dělo na pozadí, lidstvo nemuselo absolutně vůbec nic dělat, nic nechápalo, pak se jim naservíroval nějaký zázračný výsledek, ty hovada vůbec nepochopily, o co tu šlo, všemu tomu děsivému úsilí a zmařeným lidským životům se vysmálo a jelo se bezbožně dál.

Ne. Takhle to nefunguje.

Pochybuju, že moje GF je něco špatného, protože já narozdíl od tý hnusný čubky Křešový nevěřím Američánkům, ani jsem nehrála v pornu a nedovolila bych si udělat takovou sprostou nehoráznost, jako ona, masově šířit dezinformace o Galaktické federaci a celkově ničit mimozemskou otázku a celý to zpečetit svou hnusnou kundou doslova.
Chce se mi z ní blejt.

A pochybuju, že ze mě dělá GF debila, protože nakonec se ukáže, že KJŮ a tyhle píčoviny jsou pravda.
Pochybuju.

Takže je důležité naučit se vlastnímu programování podvědomí, nevěřit žádným Aliancím a podobným NWO nesmyslům a počítat s katastrofami, protože logicky přijdou.
A přežijí jen ti, co neztratí kontakt s duchovní sférou, protože jinak je podvědomé programování od NWO nažene do náruče smrti.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter