Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5.2023 >



Mám další skvělý vjem a obraz, kterým bombarduje NWO do podvědomí, v rámci podprahového programování mysli, pravidelné "večerníčky" vysílané skrze 5G a podobné hovadské technologie, přes nějakou tu neurální síť, nebo jak se všechny ty svinstva jmenují..., přímo do mozku.

Tentokrát to byl kanibalismus, viděla jsem vařeného bělocha, odtrženou nohu určenou "k sežrání".
Jde to přímo do podvědomí, je poměrně obtížné si toho všimnout, člověk na tyto vjemy ve skutečnosti nemá běžné reakce, vnímá to z pozice uspaného, pouze podvědomého, neposuzujícícho pohledu, takže se nezhrozí, není pobouřený.

Tuhle jsem viděl ten zesměšňující obraz Trumpa a moje podvědomá reakce taky byla "chacha", jakoby jsem se bavila, teprve po tom jsem si toho všimla, že se to vůbec děje, včera v případě vařeného bělocha určeného k jídlu jsem si taky všimla až po chvilce, že se mi to vůbec děje a co mi to tou hlavou běží ... bohužel si toho všimnu vždycky, když usínám, tehdy je člověk naladěný přímo na podvědomí a vlastně je "bez mozku", tedy nemá posuzující jasné vědomí.
A jak usínám a takového podprahového vjemu si všimnu, většinou mě to vyčerpá a "dodělá", že okamžitě usnu, takže se mi většinou podaří "ulovit" jenom jeden takový obraz, kterým NWO bombarduje populaci.

Ale aspoň si toho všimnu, většina lidí si toho nevšímá.
Takže když bude NWO non-stop vysílat obrazy, kde je Putin vyobrazený jako obluda z hororu, Trump jako obskurní holčička s plaveckým kruhem, do toho kanibalistické jídlo ....
tak populace bude čím dál tím víc kanibalistická nacistická zrůdnost, jakože je.
Žijeme prostě v hororu.

A říkám, nemám jakoukoliv důvěru v lidi, protože jsou prostě omezení a hloupí a všechno jim připadá neuvěřitelné.

Přitom GF mi říkala, že skutečnou pravdu a realitu nemůžou odhalit ani mně, že bych to nepobrala, že realita je prostě příliš šílená a ujetá a pro nás neuvěřitelná.

Je to pochopitelné - jsme hloupý omezený druh s velice hloupými a přiblblými a omezenými schémátky v hlavě, kdy se tu donedávna docela vážně tvrdilo a myslelo, že jsme "vládci planety" a "nejvyspělejší druh ve vesmíru", ve kterém jsme notabene sami.

Když se na nebi producíruje Galaktická federace, tak to nikdo nevidí, prostě hloupý opičky nejsou schopný opustit svoje omezené myšlení.
Já tomu věřím, ta pravda musí být pro nás šílená, prostě galaktická realita opravdu asi nesestává z nalinkovaného papíru a poznatků 3D vědce s jeho omezeným spektrem uvažování.

Takže i to, že nás NWO masíruje na podvědomé úrovni i bez obrazovek telefonu, že nám každý večer, ale pochopitelně i přes den běží do podvědomí hrůzné satanistické programy na ovlivňování myšlení, to je "panstvu" nepříjemné a tak tedy budeme pronásledovat ty, co si toho všimli a říkat, že jsou blázni.
Pochopitelně, že přes den si toho člověk nemá šanci všimnout, musel by se vědomě naladit na podvědomé snímání a to se trochu vylučuje asi, no určitě to není snadné. Myslím, že při meditaci, nebo transu člověk funguje jinak, všechny vjemy, které mám, s planetou a GF jsou v podstatě na vědomé úrovni, toto nehumánní programování od NWO běží do podvědomí a nejsnáze si toho tedy člověk všimne ve stavu usínání.

Vždycky si říkám, jaká je pravděpodobnost, že se věda změní?
Nulová, fakticky nulová.
Je to dobytek, celá věda a vědci, omezený tupý dobytek, bez jakéhokoliv svědomí.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter