Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Protože potenciál tohoto tvora už je X krát prokázaný a já si nemůžu pomoct, ale mám takový dojem, že v 90. letech bylo mnohem více inteligentních a odvážných lidí, ale NWO to všechno podle mě vyvraždilo a to, co tady jede teď, je ovčí békárna, prostě místo zavražděných skutečných vůdců odporu proti NWO a šíření poznání jsou nasazené zrůdičky od NWO, které sofistikovaně nahradily "ty pravé".

Navíc, když člověk vidí na sociálních sítích atp, jak lidi uvažují, tak jsou zaseklí v jalových debilitách a náboženských bludech, tak to naději nedodává.

Zla a satanismu je všude příliš moc, naprosto chybí snaha proti tomu něco udělat.

Fakt nepochopím, jak někomu nepřipadá morálně narušené, že zvěstovatelka o mimozemšťanech hrála v pornu, že někomu nepřipadá hororově děsivé a nechává ho to v klidu, že se dějí psychotronické útoky, jak nějaké hloupé hovado může zavírat oči a namlouvat si, že jsem blázen a můžu si za to sama .... fakt nepochopím, jakto, že nikdo z té esotericko - ufologické scény nevidí mimozemšťany na nebi atd.
Prostě žiju v hororovém světě, tohle už není normální.

A nevěřím, že se ještě něco změní.

Když jsem více zkoumala ten hluboký pocit pokoje a klidu spojjený se zelenou energií, tak to skutečně jeví spíš příznaky "klidu před bouří", tedy to zřejmě nebude trvalý neměnný stav.

Pokud je této planetě měněn "tep" nějakými technologickými sračkami a již tu není naděje, že ta zrůdná rasa kdy s tím terorem přestane, že jim něco dojde .... tak nás asi konečně už sejme.
Už aby to bylo.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter