Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.5.2023 >


Tedy ta "zelená energie" (ne od ČEZ) může být nějaký druh duchovní úmluvy, já třeba vůbec netuším, jestli toto někdo taky snímá a vnímá, píšu prostě co vnímám, co se mi děje, co si myslím, jestli mě někdo považuje za "temnou" už je mi těžce jedno, ať si seženou něco lepšího :-)
Když mě ten člověk neotravuje, ať si myslí, co chce.

Vycházím z toho, že když něco vidím na vlastní oči a vidí to i foťák a společnost je prolhaná a zkažená, tak chyba není na mé straně, že si se společností nerozumím, že se s nimi míjím, že miliony těch polozvířat žádné mimozemšťany na nebi nevidí a od toho odvíjím i další důvěru ke svým zážitkům.
Zkrátka píšu, co žiju, nebo si myslím. A píšu to proto, že si myslím, že je zásadní o těchto věcech psát.
Jestli je 99 - 99,9% ezo scény jen podvod, je to mrzuté, ale na nich závislá nejsem, mám vlastní příběh a už jsem si ověřila, že přidržovat se jich je cesta do zkázy, že ač našlapuju do neznáma, jediná cesta je držet se vlastní hlavy, mysli a zážitků.

Tak tato "zelená energie" jednoznačně souvisí s jedním dřívějším zážitkem z r. 2021, kdy jsem někdy v létě hodně četla Indigový zpravodaj Válkové a při jedné té její akci, synchronizaci, tam do diskuze jedna žena, která jindy vůbec nepsala, vložila komentář, že přijde nějaká bytost pro konkrétní lidi se zelenou energií, že se toho nemáme bát. Nepřikládala jsem tomu až takovou důležitost, ani moje ego neprahlo po tom, abych zrovna já byla ta osoba, protože "takových žvástů" už tu bylo, všechny ty baby tam pořád šermovaly se svými superbarevnými meditačními vhledy a já byla taky "nabarvičkovaná" dost, takže mě to až tak neohromilo.

Ale večer před spaním jsem skutečně náhle ucítila, že jsem zavalena velice intenzivní trávově zelenou energií, za kterou jsou ženské pozitivní inteligence - nikdy více se to pak nijak neprojevovalo, až nyní se přesně tato energie velice intenzivně "ozvala".
A nyní se tedy usídlila v planetě, vše se prohloubilo.

Vždy jsem si představovala nějakou spíš extatickou, vířivou světelnou energii, při těch vzestupech, to, že ta dimenzionální změna může probíhat naopak absolutním ztišením a hlubokým rezonančním klidem mi přijde fantastické, protože klid znemožňuje stres a v případě, že se třeba časem hluboce rozhostí tento klid, zanikne tato satanistická vykroucená zhýralá a vystresovaná, perverzní společnost.
Hlubinný klid je přesně opačná hodnota, než naše společnost.

Další věc je, že to může být teoreticky taky klid před bouří.
Takové to finální zklidnění, než to přijde.
Dokud se člověk vzteká, je to dobrý, ještě bojuje, ještě věří v protistranu, že se změní, proto naléhá ... horší je, když se vztekat přestane. A začne být klidný. Tam teprve se dá očekávat mord.
Před bouří je taky vždy ticho a až divný, nadpřirozený klid.

Tož uvidí se :-)

Ale zase trochu věřím, že toto dopadne dobře - skutečně dobře.
Už jsem si navykla, že chci-li být kdy šťastná, musím se smířit s likvidací této společnosti a nechtít je zachraňovat.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter