Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.4.2023 > ma.ni.> 

Ahoj ma.ni, co to je za zdroj? Je to velice složité, má to vlastní systémy chápání a názvů, v něčem to tou složitostí připomíná i Amenti.

Louskám to, louskám, taky mě napadá, je to jak staré, je to aktuální?

Třeba věci dva roky staré by tomu třeba odpovídaly, ale tyhle věci se někdy neustále přemílají dokola, i když je to už třeba vyřešené.

K tomu Íráku se třeba vztahuje tato pasáž:

"Bylo odhaleno, že NAA plánovala vytlačit událost singularity prostřednictvím 10th Stargate Networkjsou ozbrojeni zkaženou temnou hmotou Černého slunce, aby donutili do umělé časové vlny dodávat obrovské množství nasbíraných smyček. Poté dále použijte íránsko-iráckou bránu 10D k vysévání dalšího kola hybridních klonovaných druhů AI do nejopuštěnějších oblastí planety, které terraformovali záměrným hromadným ničením a bombardováním, aby vytvořili extrémně nízkofrekvenční sestupné uzly s extrémně poškozenými mřížky. Toto poškození sítě z opakovaného úmyslného bombardování dokládá to, co se stalo kdysi krásnému městu Basra v Iráku. Starověký sumerský domov byl kdysi naplněn posvátnými křišťálovými vodami bohyní Triple Solar Sapphire Blue Ma'ah, které obývaly 10. síť hvězdných bran planety před útoky Sumersko-egyptské invaze vedené Satany"

Myslím si, že na Blízkém východě jsou skutečně mocné brány, centra, kultická místa a v Íráku jsem vnímala jako nejsilněji proudící právě energii černé díry nekonečna, že tam byla nejúdernější a také se odtud děly nejkrutější akty války.
Blízký východ musel být v minulosti stižen nějakou katastrofou, to je takový sdílený fakt, jsou i nějaké vědecké důkazy, mohlo jít o jaderný, nebo podobně závažný konflikt a je to jedno z nejstarších, i historicky doložených center civilizace.

Jsou tam silná místa a je to takové mocenské centrum.

To místo, ve kterém jsem byla angažovaná, je dnes klidné a ty operace s časoprostorem, kdy se náckové a žiďáci a vůbec dobytek, či pekelné bytosti v lidských podobách z toho místa tehdy dobývali do budoucnosti a snažili se ji negativně ovlivňovat, již vyhasly a již se to neděje.
Tam proběhly kruté boje a nakonec se to místo zacelilo, uzdravilo a nyní jsou tam strážné asyrské inteligence a bezpečnostně je hlídá armáda GF, která často spočívá z kočičích mimozemšťanů a tyto inteligence se k Blízkému východu taky mohutně vážou, aspoň mi to tak přijde.

Ale pochopitelně nemám přehled o celém Blízkém východu, spíš z toho všeho mám dojem, že se ta věc zatáhla a tyto boje, co dříve, už se nedějí, alespoň já z toho nic neprožívám, což jsem ráda.
Myslím si, že tyto věci byly ukončeny.

Ale samozřejmě nemůžu vědět všechno, jestli někde někdo svádí boj o 10. bránu, je to možné, ale jde to dokonale mimo mě.

Co asi skutečně probíhá, je rozdělení lidi na ty, co podléhají nějaké té umělé inteligenci, nebo duchovnímu úpadku, myslím si, že kdo zůstal po covid magorii a událostech na Ukrajině a tvrdé naci propagandě a cenzuře v klidu a se společností stále jde v klidu v jednom proudu, že si s ním nemám co říct a považuju jeho duševní rozhraní za devastačně zaostalé a nezachranitelné.

A naopak, pokud byla válka vyhrána, planetu chrání GF a je schopná držet nácky v poučných mezích a planeta se obrozuje, léčí a hodlá se definitivně přenést do vyšších světů, zaléčit a máme se zbavit archaické "archontské" zátěže té vesmírné umělé inteligence, nebo vesmírného viru, ... tak ti, co jsou z hlediska toho vyššího plánu vybráni pro budoucnost, jsou nuceni se duchovně, i jinak vyvíjet, nově chápat a přijímat.

"Vesmírní Christos Rainbow Dragon Kings" ... no nevím, intuitivně tomu už podle názvu nevěřím, Krist a Dráčky s duhou ... ne, to nedávám.
Jde o to, kdo toto produkuje.

Pokud je to jedinec, co tomu všemu věří a prožívá to, stylem jako já a píše o tom, tak má v hlavě asi docela napínavou síť své vlastní struktury toho, co se děje.

No, ale pochybuju, toto je podle mě spíš z kuchařky CIA. Je to něco jako "Cosmic Agency", tam taky pořád dokolečka produkují fascinující informace, prý že od reálných mimozemšťanů a není to channeling ... já těmto zdrojům nevěřím.

Je to takové nejasné, kdo to produkuje a proč a myslím si, že v tomto ohledu se vyplatí brát vážně a v potaz právě jenom tzv. "blázny" s reálným kontaktem a událostí, která je vytrhla z normálního života. V případě tohoto zdroje je to příliš složité sdělení, hodně smyček, vztahů atd., i když je mnohé v tom sdělení zajímavé, nebo zčásti pravda, nebo se s tím dá souhlasit, připadá mi to spíš neautentické, nějak uměle vytvořené a je třeba si od toho dát spíš odstup.

Protože to vypadá tak, že reálný kontext můžou poskytnout jen šamani, ale to musí vzniknout touha je spojit a srovnat jejich výpovědi a jakkoliv reálně dokázat mimosmyslový kontakt a jeho smysl a to se neděje.

Protože jsou všichni proti tomu, systém je proti tomu. Jednotlivci, šamani jsou izolováni, ignorováni, terorizováni a zabíjeni, ale je dost dobře možné, že skutečné informace a kontexty mohou dát lidem jenom oni, protože právěže víc jak 99% té "exopolitiky" jsou řízené akce NWO.

Už nás vodí za nos dost dlouho, už utratili všechen čas.
Už není čas.

Koho má bavit to, co se děje?
Samozřejmě je to řízená propaganda, jistě, já o většině těch vyjmenovaných, jako o falešné propagandě, ani nevím, i Steven Greer je třeba něčím podezřelý... ono je to těžké.
Ale dá se říci, že celkově je zájem vodit dokolečka, promarnit veškerý čas a znemožnit kontakt s GF.
Což se jim monumentálně daří, protože "táhnou za jeden provaz". Jsou ty teze, že jsou všichni Allatra atd., nevím, je jisté, že ta kombinace sprostoty, šokující neinformovanosti, téměř nulové zodpovědnosti jako u Rourana třeba, takové to vykašlání se na zásady starých časů v těchto věcech ... vypadá to jako záměrné maření věci a třeba to tak je.

Nebo třeba když Suenee pořád nějak doufá, že z USA konečně potvrdí a "dovolí" mimozemšťany ... to přece nemůže být tak blbej ne?
Ti toto zaboha nechtějí, celý Elisondo, nebo jiný bude dělat napínavé divadýlko, aby marnili čas a jakoby se něco dělo.
A stejně - vždyť to nikoho nezajímá a lidi mají jalové představy, proč tu mimozemšťani jsou a o co tu jde.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter