Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Si člověk může představit nějakou svatou entitu, třeba panenku Marii, jak se do tohoto bordelu snese, co by to jako dělalo.
Asi proto tak zhruba se nebude konat ten kontakt a přijde depopulace. Protože hnus a zvrhlost, amorálnost a pokleslost této společnosti je veliká a naděje na zlepšení mizivá. Strašně by se lidstvo stydělo, kdyby mělo být konfrontováno s GF. Tedy, ta lepší část by se styděla, ta horší část by po nich asi házela šutry a smáli by se jim, nevím ... prostě ta debilní reakce společnosti se vysvětluje různě, od nejujetějších teorií, že to nejsou lidi, ale jenom nějaké biorobotické stroje, přes otupělost a zhynotizovanost, já to vysvětluju špatným DNA nenávratně z pravého vývoje svedeného druhu.
Ale od tohoto tvrdého zkaženého materiálu se zkrátka nedá nic čekat.

Planeta chce vytvořit prostředí, kde svaté hodnoty, čisté víly, panenská příroda, čistá duše bude legální a kde doslova nebude po sakrálních hodnotách šlapat stádo dobytka a hazardovat s ní.

Pokud je v plánu devastace lidstva, tak pokud to nebude zábleskem a rychlým umíráním na vakcínu, tak to bude vodou, je to logické:




Nejvíce lidí žije v Evropě a Číně - obojí proočkováno, západ určitě magnetodržákem, Čína nevím, ovšem když globalista zavelí, je to jedno, jestli to je "národní vakcína".

Takže to půjde určitě tímto směrem - bílých mladých je méně a jsou velice silně poškození, Číňani jsou jedináčci, navíc žen je málo.
Indové se usměrňovat ani nedají, tak se uvidí, co z nich zbude.
Stačí, aby se stalo něco s oceánem, nebo se přilížil Měsíc a zafungovaly nějaké slapové síly a je po drtivé většině tzv. vyspělého - tedy zkaženého lidstva.

Furt ty stejné styly a důvody.
Potopa 1, Potopa 2 ...




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter