Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ke včerejšku
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.3.2023 (10:37:53)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.3.2023 > DELTA 2> 


Mno, já si uvědomuju, že moje poslední dílo bylo v komentářích hodně otevřené a moje kritika poměrů a případných možností vývoje a problémů, které jsou a které vedou k neblahému výsledku, kdy je po období 2000 - 2022 rozhodnuto o depopulaci, příliš otevřená, zoufalá, vulgární.

A že si to skutečně nemohu dovolit kvůli psychopatickému šílenství, které se objevilo na tzv. esoterické scéně, kdy jsou lidi zklamaní výsledkem, nerozumí poměrům, nejsou schopni chápat složitost reality a rozpadá se veškerý známý svět, veškeré ideologie již nefungují, materialistický ateismus, křesťanství a nakonec i ta esoterika, tak po staru, jak ji známe.

Holt v tom tancují mimozemšťani a složitost časoprostoru a mocenských galaktických struktur a složitost řešení našeho světa je dokonale mimo naše ruky.

Navíc je evidentní, že někdo lže.
Někdo dělá zlo.

Já do určité míry taky, psychotickým verbálním psaným násilím, které bezuzdně vyjevuji.
Což je můj hřích a měla bych s tím přestat.

Ovšem také vidím, jak jsem snadno zranitelná, jak stačí zhysterčit nějaké ty magory, kteří už přes psychospirituální krizi a tance 5G a všeobecného pole spadli na mentalitu středověku a je velice snadné v nich vybudit dojem, že já jsem ta zlá, že já jsem ta temná zlá čarodějnice, jak za všechno může.

Mno...

tak díky za varování, já to radši všechno smazala, ten ultramilitantní poslední příspěvek a zbytek jsem cudně schovala a dále si dám na takové jednání pozor.
Protože psychotismus začíná nabírat obrátky.

Takže možná už fakt nebudu třeba moc psát, svoji aktuální vizi jsem objasnila, proč si ji myslím, jak si ji myslím a je snad jasné, že v tomto případě nějaké další dlouhosáhlé publikace asi nebudou přicházet.

Vím, že o podloží toho, co se děje, už asi fakt nemám mluvit.
Prostě je to za hranicí lidského chápání.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter