Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


 Kiki_ (Občasný) - 6.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
No, já jsem celkově prostě pro to, aby některá místa nebyla turistickou atrakcí. Duchovní místa nejsou lunapark. To je ve své podstatě také nějaký západní trik - udělat ze všeho hned místní atrakci, vybírat vstupný, prodávat u toho turistický serepetičky, rejžovat na tom místě a nezájem co to s tím místem udělá. Podle mě ta místa tím turismem prokazatelně trpí, nejen přílivem lidí, ale také postupným úpadkem té energie. Některá místa fungují jako zřídla, některá jako ladičky atd. Ale dneska je to jedno protože ve světe 3D se lidi nerozhodují podle toho co to místo energeticky dělá, ale podle toho jak moc je oblíbené turisticky a kolik se na tom nahrabe. A právě to, jak to místo energeticky pracuje, by mělo být asi stěžejní, jestli tam pouštět polo-lidi, nebo jen lidi co mají vůči tomu místu respekt. Upřímně? dnešní druidi taky teprve objevují nějaká místa v naší zemi která jsou velice zajímavá a jejich dohoda je, tyhle nová místa nefotit, nezapisovat do map a úplně o nich pomlčet, předávat to maximálně jen těm lidem, kteří sami energeticky pracují a které k tomu místu vůbec sama Matka Země pustí.

"O co se ale protistrana snažila, tak do těch sil přidat něco ze sebe."
- jo to souhlasí, to je taky ten důvod proč bych jim sekala ruce, hajzlům, a taky to zkoušeli na Pavím Vrchu, ten ostatně znají už od druhé světové - tehdy tam nacisti vykopali cestu dovnitř, a přivezli tam nějakého tibetského mnicha nebo někoho kdo se tam nechal dobrovolně pohřbít u příležitosti strážit nějaký černý rituál, ten rituál měl z lidí vytlačit vlastenectví a oslabit národ, což se také dělo po dlouhá desetiletí. Prý se to vyřešilo až teprve nedávno.


Ono vlastně v západní Evropě je to mnohdy vidět více - protože tam je ten turismus delší dobu a v delší časové linii se už prokazuje, že odtamtud mizí místní obyvatelstvo a tím pádem to ztrácí tu energii. Tam je vidět ten "rozvrat zevnitř". Turisti se navíc naučili chovat k památkám stylem "no a co", začíná to postupně, polehoučku, zvolna, ale podle mě to časem ten efekt má. A kdyby to ten efekt nemělo, tak by se asi nikdo neobtěžoval srovnávat nějaká místa se zemí nebo je rozebírat do posledního šutru. Mluvím třebas o Achetatonu, Tartárii atd.
Jasný, tam jsou věci ještě v podloží, ty byly už taky vykopány, relativně nedávno, ale pak znovu raději zase zakryty a jsem ráda, že to udělali, že tam nelozí nikdo. On ani nemohl, protože prý se nešlo dostat dovnitř bez újmy. Prý to někdo přirovnával k energii Velké pyramidy.

Je mi jasný, že Vyšehrad není tolik turisticky provalený - není tam tak laciný prodej serepetiček, je to spíše jako místo s pěkným výhledem a lidi tam chodí jako do parku, odpočinout si a nabrat energii. To je naprosto ok a v pořádku. Ale ty ukáčka to neberou ani takhle. Sice to nedělají vědomě, dělají to opravdu nevědomě, ale opravdu si tam chodí odhazovat "to svoje". Je prostě pro mě asi rozdíl - se napojit do podzemí, kde to je netknutý, a vidět ten povrch nahoře a ten vývoj. A nejsem jediná, koho to sere, že tam tihle lidé chodí. Jestli někdy půjdeš okolo a překříží ti cestu egoukrajinec kterej se tam chová jakoby mu to patřilo a zanadáváš si nahlas a pošleš ho do prdele, najde se v doslechu vždy nějaký čech, který ti pak přizvukuje a kterému tihle lidé tam taky vadí. Na Vyšehrad prostě chodí pomalu poslední vlastenci odtamtud ty ukáčka vysírat, taky opět mnohdy nevědomě ale skoro jakoby náhle měli popud to místo bránit před touhle okupací. A čím to že? Náhoda?
Navíc, je vyloženě pobuřující, že jsme na Vyšehradě ukrajince i ubytovali! Opravdu, v areálu byly byty které se "přidělily uprchlíkům" navzdory tomu, že češi sami nemají dost bytů skoro ani pro sebe, tak je rovnou ubytujeme v památkové rezervaci že. A že když byly povodně tak nikdo nenabídl našimcům nocleh na Pražském hradě nebo na Karlštejně. Divný.
Schválně tam jdi zčeknout značky aut co tam parkují a když nebudeš mít nutkání je obtáhnout klíčema a jejich majitele shodit z hradeb, tak ok, mám asi přehnanou reakci 🤣. Ale zatím to spíše vypadá, že nejsem jediná. Tam když pokecáš s maminkou od malého dítěte a zmíníš se jenom o tom, že je tam až moc slyšet ukrajinština, tak většinou pak hned na místě uvidíš "českou lvici" která chce bránit své mládě a která přizvukuje, že ukrajinské děti jsou malí sráči kteří našim jen ubližují. Nemusíš líst do podloží, hned to vidíš instatně v tom člověku, se kterým mluvíš.

Je buď možný že na Vyšehrad najednou začali víc chodit poslední vlastenci z Prahy, nebo ten, kdo tam pravidelně chodí, v tom se vlastně to vlastenectví probouzí a díky tomu tam vzniká ta třecí plocha - že najednou nemůžeme ukáčka ani snést pohledem. A už vůbec ne na Vyšehradě.

Ostatně, to, co se děje na tom místě, lidsky, tak myslím že kdyby se dělo napříč celou republikou - tak ty bys tomu tleskala jako první. Ukazuje to, že ve skutečnosti tady zase tolik ty azováky nechceme a docela ochotně bychom je házeli z oken, kdyby ovšem tato energie, kterou lidi cítí na tom daném místě, mohla oslovit všechny čechy, moraváky a slezany napříč ČR. jenže ona nikde jinde není tak silná, jako tady to prosakuje, proto se to neděje. Až se to dít bude, tak ukrajinci uvidí jaké ponížení zažil král Kazisvět, když musel opustit české království poněkud ve spěchu...




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter