Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.1.2023 > Kiki_> 


Já nevím, mě stačí ke kardinálnímu vzteku už jen to, že se naše vláda snaží jakkoliv hledat zákon na podporu té prasárny, co udělali minulý rok.

Já už mám těch bastardů a jejich šikany už prostě nad hlavu.

Nejdřív jsme pronásledovaný jako neočkovaní, už to chtěli povinný a nás málem na férovku chtěli zavírat do nějakých koncentráků, kdyby Putin tomu nešlápl do ksichtu, tak to tak asi dopadlo.

Potom zablokovali ty weby a nasadili fašistickou ideologii.

Potom rozmrdali naši vzmáhající se ekonomiku.

Pro mě už jsou všechny prvky naplněny.
Ještě zablokujou jeden web, ještě jednou si to ty nacistický svině zkusí a beru do ruky všechno, co mám a jdu rozmlátit do Prahy cokoliv, co najdu po cestě.


Moje trpělivost už je v háji, já už v nich vidím jenom a jenom zločince.

Tenhle otevřený nacismus je pro západ normální politika. Oni mají nacistickou politiku.
Pro západní, rozkládající se kulturu, která definitivně zanikne, je zničené Rusko pod jejich kontrolou jejich normální politika.
Oni jsou nacisti.

Náš vlastenecký postoj, že jsou zrůdy a ať chcípnou, je pro ně kolaborace.

Nevím, já děti nemám. Já nemusím bojovat za to, aby moje děti nebyly germánský kriplové.

Slušných lidí je málo. Buď se spojíme, protože chceme mít národ, nebo nás sežerou muslimové a BUDE TO DOBŘE.

Je mi milionkrát milejší živá muslimská kultura než typický neschopný a nacistický český zmrd.

Nevím, co udělá vesmírný zločinec, ale lidstvo si už zaslouží jenom brutálně šlápnout do držky.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter