Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pryč s ASK a obnovit Vyšehrad!
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2022 (10:20:28)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Víš co, měla jsem možnost nahlédnout do FB diskuze těch fanoušků, v reakci na toto porno.

Oni jsou doopravdy vylízaní idioti.
Zaprvé si myslí, že jako kontaktérka s mimozemšťany, která píše písemné svědectví na původně velice zaprášeném serveru vyloženě bokem, jsem povinná být veřejná a mít někde svoje jméno a kontaktní údaje.
Mají sice pravdu, "že jsem nic", vedle YT Křešovky, ale doopravdy k tomu, abych tu svini tvrdě sjela kritikou, nemám sebemenší povinnost být veřejná.
Leda pokud bych ji lživě pomlouvala, což nečiním.
Jen reaguju rychle, v čase, který je potřeba, dnes je třeba jednat rychle, při zápasu se zmijemi NWO.

Dále si ti idioti zevrubně myslí, že to já jsem absolutní tvůrkyně toho porno videa, že jsem to jako nějak zázračně vytvořila a absolutně nechápou, že pouze a pouze jsem to video, o kterém jsem netušila a někdo sem dal odkaz, náležitě rozmázla se všemi důsledky, které se vážou k chápání osoby ASK a podala jsem k tomu důkazy, detailní srovnání její osoby s osobou z videa, což není trestný čin. Je to pouze poukázání na REALITU a to není trestný čin.

Že ta špinavá kunda ode mne schytala tolik nadávek a útoků, se mi nelze divit milánkové.
Dělám co je třeba v reálném čase.

A s idioty ze Zpráv z Galaxie se vážně nemá smysl dohadovat, oni jsou úplně vypatlaný.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter